sobota 20. dubna 2013

Kšandy

Počet slov: 417


"SALLI!"
"Mňau?"
"Nekoukej na mě takhle! SALLINO!"
"Vrrrn..."
"A koukej se přestat lísat! Uvědomuješ si vůbec, co jsi provedla?!"
"Vrrrn?"
"Ne! Jdi ode mě, okamžitě!"
"Mňáu..."
"Proboha, Juhí, co tady tak ječíš? A proč Sallinka kouká tak smutně?! Ňo ták, beruško, pojď k Jukkímu... Co jsi jí provedl?!"
"Já jí?! Ona mně!"
"Chceš mi snad říct, že to je výraz prosící o odpuštění? Ne, tohle je výraz odvrženýho koťátka, chudinka malá! A křičel jsi na ni! Sallí, nebuď smutňoučká, pojď, dáme kus rybičky..."
"Hele, tu rybu jsem si koupil já k večeři!"
"Ani by ses s tím nebohým zvířátkem NEPODĚLIL?!"
"'Ne' bude zcela špatná odpověď, pravda?"
"Jakonene, ty necitelná-"
"No jo, chápu. Dej kočičce rybičku."
"Až mi řekneš, proč jsi na ni tak řval!"
"Mňau!"
"Mám pocit, že tvoje roztomilá kočička chce na zem, Jukkí."
"Ale samozřejmě, že nechce. Chce se mazlit!"
"MŇAU!"
"Au! Ty jedna mrňavá potvoro! Za to žádná ryba nebude!"
"Mňáu!"
"Ale pošímtě... No dobře, tak bude rybička, bude, ano? Ale až si to vyřídím s Juhím!"
"Vrrrn..."
"Ta kočka tě má omotanýho kolem packy, když dovolíš."
"No jo, když ona je tak chytroučká... A někdy mám vážně pocit, že rozumí tomu, co říkám... A teď ty. Proč jsi na ni řval?!"
"Kvůli tomuhle."
"Co to je?"
"Bylo. To BYLY moje úžasný černý kšandy, teda až do chvíle, kdy se přiřítila ta malá bestie a nabrousila si o ně drápky!"
"Aha. Takže hádám, že všechny ty... cucky tam původně nebyly."
"Ne, to teda nebyly."
"Zlobivá Sallinka."
"Zlobivá Sallinka? Víc neřekneš?!"
"Ale jo, řeknu. Proč ty kšandy nebyly ve skříni?"
"Protože včera jaksi... Oblečení lítalo naprosto všude, pamatuješ? Ty kšandy doletěly až tamhle za kytku."
"Aha. Ehm. Stejně..."
"Co? Jukko, dneska mám koncert. Chtěl jsem si ty kšandy vzít! Co mám teď podle tebe dělat?!"
"Nebrat si je?"
"Chci kšandy!"
"Půjčit si moje?"
"Černý jsi NĚKOMU půjčil! A když dovolíš, růžový si brát nebudu!"
"Proč ne?"
"Protože růžový nechci! A ne, černo-červený šachovnicový taky nejsou dobrej nápad!"
"Japo, ty vůbec nemáš styl."
"Právě naopak. Mám tolik stylu, aby mi zabránil nosit takový hrůzy. Tak fajn, poslouchám. Co míníš dělat?"
"Ehm, no... Můžu zkusit zavolat Jonnemu. Ten má kšand-"
"STYL!"
"A to si nemůžeš prostě vzít pásek?!"

Žádné komentáře:

Okomentovat