sobota 20. dubna 2013

Mazlení

Počet slov: 385

"Juhí..."
"Ehm, ano?"
"Juhí, mazlínečku, prdelinko, já ČEKÁM..."
"Na co čekáš, proboha?"
"Na co asi?"
"No, to je právě to, co nevím."
"Ty si už nepamatuješ, co jsi mi slíbil?"
"Ehm... Ne? Kdy?"
"Minulej čtvrtek."
"Jak bych si to proboha mohl pamatovat?!"
"Hm, slíbil jsi mi..."
"Ano?"
"Že každou středu..."
"ANO?"
"Budeme ležet na gauči, koukat na televizi a mazlíkovat se, prdelinko."
"Ach. Fakt?"
"ANO!"
"Ty čekáš, že si to pamatuju? Fakt to čekáš?"
"Ne. Proto ti taky už poněkolikátý opakuju, že JÁ ČEKÁM!"
"Aha. To mi to má asi připomenout."
"JO!"
"Ale nepřipomnělo, Jukkí. Popravdě pořád nevím o tom, že bych ti něco sliboval."
"!!!"
"Jsem jenom chlap!"
"Slíbil jsi mi mazlení, ty prevíte!"
"Počkej, nebylo to po tom, jak jsi po mně hodil časopis, protože nejsem romantickej a vždycky se u nás jakýkoliv mazlení zvrhne v sex?"
"ANO!"
"A já ti slíbil, že každou středu se budeme jen romanticky mazlit a v sex se to nezvrhne, co?"
"Přesně tak."
"A z toho jsi měl takovou radost, že jsme si to rozdali na gauči, co?"
"To vynech!"
"A já ti pak řekl, že jsi nerozhodnej jako ženská."
"Japo!"
"A tys mě kousnul. Jo, už si vzpomínám. A kousnul jsi mě do krku a tak, že to bylo vidět, a kluci si pak ze mě utahovali, jestli se kočička rvala o dominantní postavení. Ha. Ha. Ha."
"Ehm, jo, to bylo ono."
"A za to očekáváš, že se s tebou budu JEN TAK romanticky mazlit?"
"Ale vždyť jsem se ti už stokrát omluvil!"
"Počkej, tomu 'promiň', který bylo mezi záchvatama smíchu sotva slyšet, ty říkáš OMLUVA?"
"Jestli je ti to málo, proč jsi to neřekl?"
"Bylo by mi to k něčemu?"
"Samozřejmě! ... že ne..."
"Vidíš!"
"Ach jo, Japí... Pojď ke mně. Pojď se mazlíkovat..."
"Můžu se ještě předtím na něco zeptat?"
"Ehm... Ptej se?"
"Ty si fakt myslíš, že se to nezvrhne do sexu? A chci slyšet pravdu!"
"Pravdu?"
"Pravdu!"
"Ehm, v tom případě... Ne. Nemyslím."
"Fajn. Tak uhni. Zabíráš na tom gauči moc místa..."

Žádné komentáře:

Okomentovat