sobota 20. dubna 2013

Mňoukání

Počet slov: 391

"Jukko, proboha, ano."
"Ano co?"
"Ano, šukej mě přesně takhle."
"Jak takhle?"
"Takhle... ježiš... BOŽSKY."
"Líbí se ti to?"
"Neprovokuj, Mikkonene! Kdyby se mi to nelíbilo... ACH!"
"Tenhle tvůj výraz zbožňuju."
"J-jakej..."
"Zavřený oči... takovej slastně soustředěnej výraz... koušeš se do rtu..."
"Ách..."
"Vzdychat mám spíš já, nebo ne?"
"ÁCH!"
"MŇAU?"
"..."
"Mňau?"
"Jukko..."
"Ehm, ano, lásko?"
"Mňáu?"
"Zdá se, že máme na posteli kočku."
"MŇÁU?"
"Mňoukající kočku, abych byl přesný."
"Já si všimnul, Juhí."
"MŇAU!"
"JAU! Jukko, to tvý zatracený kotě mě právě škráblo do ruky!"
"Jo tak když zlobí, už je to jen MÝ kotě?!"
"Mňau!"
"Ty se do toho nemotej, Salli!"
"Mňáu..."
"Nekřič na ni, sakra! Vidíš, jak je z toho smutná?"
"Mně spíš přijde, jako by něco... JAU! Jukko, tvoje zatracená kočka mě KOUSLA!"
"Jestli o ní nepřestaneš mluvit jako o ZATRACENÝ, kousnu tě já!"
"Zatracená, zatracená, zatracená, zatra-"
"MŇAU!"
"Podívej, Salli... Jukkísek mě tady hezky došuká, to je záležitost tak na dvě minutky, a pak si tě budeme všímat, ANO?!"
"Mňau."
"To asi bylo ne."
"Ale, nepovídej, pusinko."
"Ach, prdelinko, to je tak ROZKOŠNÝ, když leží na tvym nahym hrudníku..."
"MNĚ to rozkošný nepřijde."
"Mňau!"
"Nelíbí se jí, jak jsi na ni zlej."
"Mně se zas nelíbí to její mňoukání a JEJÍ DRÁPKY V MÝ KŮŽI!"
"Ale MOJE drápky v tvý kůži se ti líběj!"
"Mňau."
"Mlč už, kotě pitomý! AU!"
"Juho, ty jsi někdy tak PŘECITLIVĚLEJ."
"Tak víš co, drahoušku? Máš přesně pět vteřin na to, abys ho ze mě vytáhnul, odnesl to kotě za dveře, ZAVŘEL TY DVEŘE a zase ho do mě vrazil. Jestli tady to kotě za pět vteřin ještě bude, popřípadě ty nebudeš zpátky tam, kde jsi teď, DNESKA s mojí asistencí při svým orgasmu už nepočítej, ROZUMÍME SI?!"
"Ale to bude zase smutně mňoukat."
"Mňau."
"Její smutný mňoukání mě ABSOLUTNĚ NEZAJÍMÁ!"
"Ale JUHÍ..."
"PĚT..."
"Počkej, to jako vážně?"
"ČTYŘI..."
"Ale JUHÍ!"
"TŘI..."
"Salli, pojď sem!"
"DVA..."
"Počkej, počkej, vždyť už BĚŽÍM!"
"..."
"Juhí?"
"Jedna a třičtvrtě, lásko..."

Žádné komentáře:

Okomentovat