sobota 20. dubna 2013

Mokrá voda

Počet slov: 378


"Do prdele!"
"S radostí, Juhí."
"Panebože, Jukko, ty jsi kus VOLA!"
"No dovol!"
"Jak dovol?! Právě jsi mi za krk nalil ledovou vodu!"
"A měl jsem na výběr? Vypadal jsi, že jsi usnul vsedě. V tureckym sedu. Nechtěl jsem, aby tě bolely kolena, až se vzbudíš."
"Říká se tomu MEDITACE, děkuju pěkně! A stejně, to jsi nemohl najít nějakej LEPŠÍ způsob, jak mě vzbudit?!"
"Myslíš ZÁBAVNĚJŠÍ způsob?"
"Myslím způsob, ze kterýho nedostanu INFARKT!"
"Aha. No, tak to by se asi pár lepších i našlo."
"Díky, to fakt rád slyším! A mohl bys je příště milostivě použít?!"
"Proč? Co máš proti vodě, Juhí?"
"Proti týhle? Byla hnusně studená a MOKRÁ!"
"Kdo by to řek, že je voda mokrá, co?"
"C... Jukko, nedělej si ze mě srandu!"
"To by mě ani nenapadlo. Vidíš, jak se tváříš? Jako bys mě byl schopnej na místě zabít. Z takovejch lidí si dělaj srandu jen naprostý cvoci!"
"A TY JSI ASI CO?!"
"Hele, nebuď na mě hnusnej!"
"Nemám... Uvědomuješ si vůbec, co jsi udělal?!"
"Jen jsem si nalil za krk MALINKO vody. Nebyl to ani hrnek. Nemusíš hned tak vyvádět."
"MOKRÝ VODY, MIKKONENE!"
"Ehm..."
"Kvůli tobě si budu muset převlíknout triko, uvědomuješ si to? Jsem totálně a naprosto PROMOČENEJ! ÁÁÁ!"
"C-co? Ten infarkt?!"
"N-ne. Panebože. Panebože. PANEBOŽE."
"Co je? Juhí, bojím se o tebe!"
"Ty zasranej idiote. Jak jsem se pohnul, tak mi ta voda natekla mezi půlky. Panebože, panebože, PANEBOŽE! Budu se muset převlíknout CELEJ!"
"!!!"
"Co tak koukáš?"
"Ehm, no... Asi bys nepotřeboval něco jako... pomoc, co?"
"!!!"
"..."
"Ty hnusnej bastarde. Ty sis to tak NAPLÁNOVAL!"
"Ehm, no, víš, že ani ne? I když uznávám, že by to byl milej důsledek..."
"Fajn, fajn, FAJN. Můžeš mi pomoct s převlečením. A ano, uvědomuju si, že mezi svlečením těhle hadrů a oblečením novejch bude pauza minimálně dvacet minut. Mimochodem, fakt jsi mi tu vodu lil za krk jen proto, aby mě nebolely kolena, až se, ehm... VZBUDÍM?"
"No, vlastně jsem se ještě chtěl zeptat, jestli by sis náhodou nechtěl zašukat."
"Budu se tvářit, že jsem překvapenej..."

Žádné komentáře:

Okomentovat