sobota 20. dubna 2013

Moucha

Počet slov: 348

"JACKU!"
"Co?"
"Proboha, JACKU!"
"CO?!"
"Jaký co?! Tobě nedochází, co jsi právě udělal?!"
"Co?"
"Ty jsi tu ubohou mouchu ZABIL!"
"Co prosím?"
"Zabil jsi mouchu!"
"Jo, zabil."
"Proč jsi to udělal?!"
"Protože mě otravovala."
"Zabiješ živýho tvora jen proto, že tě OTRAVUJE?!"
"Mám ti připomínat tu malou příhodu s Wildem a strunou?"
"Otravovat a přivádět k šílenství jsou dvě zcela odlišný věci!"
"Fajn, pokud ti to pomůže, ta moucha mě přiváděla k šílenství."
"To ale říkáš jen proto, abych přestal otravovat!"
"Ne, to myslím vážně. Furt tu poletovala a bzučela..."
"A teď už si nezabzučí a nikam nepoletí..."
"Jukko, tohle děláš schválně."
"Ne, to nedělám, Jacku. Vždyť ty jsi zabil živýho tvora!"
"Jukko..."
"Chudinka moucha."
"Začínám bejt naštvanej."
"A co když měla rodinu? Pomyslel jsi na to?"
"Ne, Jukkí, nepomyslel."
"Co když jsi právě udělal z nějakejch malejch muších larviček sirotky?"
"Jedna... dva... tři..."
"To přece není fér, Japí, zabít někoho jen proto, že tě štve!"
"Ale no tak, přece to nedělám furt."
"Ne?"
"Ne! Třeba momentálně mě štveš ty. A zatím žiješ."
"ZATÍM?!"
"Tohle byla asi chyba."
"Jak ZATÍM? Juhínku, ty bys mě zabil?!"
"Ale ne, zlatíčko, rozhodně ne!"
"Ale jo, zabil! Právě jsi to dost jasně naznačil! Zabil bys mě jako tu ubohou a naprosto bezbrannou mouchu!"
"Jukko, kdybys byl ženská, položil bych ti jednu velmi osobní otázku."
"Jakou, lásko?"
"To ti radši neřeknu."
"Juho!"
"Věř mi, bude to pro oba lepší."
"..."
"Jukkí, ty už zase přemýšlíš?"
"Jak si to jen DOVOLUJEŠ?! Jak můžeš chtít MĚ přirovnat k ženský, co to má dostat?! JUHANO JAKONENE!"
"Tak řekni, že se tak nechováš."
"To nemusím říkat! Moje činy budou mluvit za mě!"
"Ano, to už mluví, ale tvoji verzi moc nepodporují."
"JUHANO JAKONENE!"
"J-Jukkí."
"Kalhoty okamžitě dolů!"
"Do... dolů?"
"Ano! To teprv uvidíš ženskou..."

Žádné komentáře:

Okomentovat