středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 12/23

Na place vzniká menší nespokojenost. Tedy, aspoň u některých...

"Takže, miláčkové," stanul režisér před skupinou.
"Lásko, já se bojím," pípl Christus.
"Neboj. Kdyby ti ten pán chtěl ublížit, tak ho kousnu," pošeptal mu hlasitě Antti.
"Ale co když mi stihne ublížit ještě dřív, než ty jeho kousnout?" dotázal se Christus.
"Broučínci, mlčte laskavě," přerušil je Larry. Zahodil nedopalek jedné cigarety a okamžitě si zapálil novou.
"Věřte, že já nikomu ubližovat nemíním," odhodil si režisér z čela tmavé vlasy. "Ovšem pokud by pan Antti Aatamila snad trval na tom kousání, jsem mu zcela k dispozici."
"On je gay!" vydechl Jonne.
"Bomba," usmál se Juha.
"Kylmänene, okamžitě přestaň!" rozkázal Tommi.
"Ale no tak. Jen flirtuju," položil si Juha ruku na bok. "Ale stejně bych s ním šoustat nechtěl. Jsou tu mnohem lepší..."
"Neboj, červená hlavičko. Já nejsem na tak výrazný typy. Potlačují moji osobitost," zazubil se režisér.
"A nejspíš by ses ani nesmířil s tím, že bys musel mít dole, co?" pozvedl Juha obočí.
"Teď jsi uhodil hřebíček na hlavičku..." usmál se režisér. "Já jsem totiž vždycky VÝHRADNĚ nahoře!"
"Právě tak já," kývl Juha.
"Vidíte? Problém vyřešen!" konstatoval Tommi. "Juho, přestaň se nabízet. Ty... pokračuj," mávl rukou směrem k režisérovi.
"Takže," zopakoval ten. "Se scénářem jste se už seznámili?"
"Jak asi? Ahoj, scénáři, já jsem Larry?" protočil Larry panenky.
"Vraž si do tlaminky cigaretku a neruš," napomenul ho Jonne. "Ano, seznámili."
"Všichni spokojeni se svou rolí?" pokračoval režisér.
"Ano!" zavýskl Christus.
"Někteří více než ostatní," komentoval Antti.
"Můžu se na něco zeptat?" přihlásil se Nakki.
"Přirozeně," kývl režisér.
"Proč Jay, Jonne, Christus a Antti hrajou?" dotázal se Nakki. "Tedy hrajou nejen na nástroje? Připadá mi to jako diskriminace klávesáka a jednoho kytaristy!"
"Mně ne!" vyjekl Larry. "Nepotřebuju se zapojovat do extrémních aktivit!"
"Já bych se klidně i zapojil," popotáhl Nakki.
"Fajn," vzdychl režisér. "Co bys rád dělal?"
"To máš snad vymyslet ty, ne?" ohradil se Nakki.
"Dobře, tak co třeba..." zamyslel se režisér.
"Já vím! Já vím!" vyskočil Jonne.
"Já taky. Krmení tygrů," pronesl chladně Juha.
"Ehm... No, já nevím..." ošil se Nakki.
"Já to mám!" hlásil se vehementně Jonne. "Krasojízda!"
"Jonne, krasojízda by byla vhodná spíš PRO TEBE," komentoval Nakki.
"A co drezůra medvědů?" nadhodil Juha.
"Ehm..." zamumlal Nakki.
"Chůze po laně," napadlo Juhu.
"Já možná radši..." polkl Nakki.
"Nebo můžeš třeba vystupovat s opičkami," usmál se zářivě Juha. "Jistě si budete rozumět..."
"Mně stačej moje klávesky!" zaječel Nakki.
"Díky, červená hlavinko," mrkl režisér.
"Není zač," uklonil se mírně Juha.
"Ctihodný pan Larry Love proti své roli neprotestuje?" zajímal se režisér.
"Rozhodně ne!" ujistil ho Larry. "Jen stát a hrát, to je splnění veškerých mých ambicí! Co bych mohl chtít víc?! Juho, ani nekvákni!"
"Kouřový efekty," zahihňal se Juha.
"Ale to zas jo!" ožil Larry. "Hele, mohl bych-"
"Ve videoklipu nikdo kouřit nebude!"
"Ne?" popotáhl zklamaně Larry.
"Ne!" potvrdil režisér. "A teď ještě ke konci klipu..."
"Posloucháme," pronesl Jonne.
"Chci, abyste na konci zahodili svoje nástroje a-"
"ZAHODILI?!" vřískl Christus. "ZAHODILI?! Já snad špatně slyším! Mám házet svojí Lady?!"
"Bože, čím jsem si to zasloužil..." obrátil režisér zrak k nebi.
"Víš vůbec, co by se jí mohlo stát?! Mohl by se jí zlomit krk! Mohla by se naštípnout! Rozbít se! Zničit se! A co je nejhorší, mohla by se POŠKRÁBAT!"
"Já tak nesnáším muzikanty, co jsou takhle fixovaný na svý nástroje..." povzdychl si Jay. "No, já bicíma házet nemusím, VIĎ?"
"Pro tebe mám nápad," informoval režisér. "Mohl bys kopnout do bubnů, takže je vlastně odstranit z cesty, a tou mezerou projít-"
"COŽE?!" zaječel Jay. "Zešílel jsi?!"
"On to udělá," usmál se sladce Tommi. "O to se postarám. A Christus-"
"Jen pokud mi někdo podá DOBREJ důvod pro to, abych musel ublížit Lady!"
"Myslel jsem, že na konci by mohla být společná ukláněčka," pokrčil režisér rameny.
"Skvěle!"zatleskal nadšeně Jonne. "To bude úžasný!"
"Na druhou stranu..." pohladil Antti něžně vlasy svého manžela. "Proč by musel Méďa zahazovat kytárku? Proč si ji nemůže prostě držet na zádech?" střelil po režisérovi varovným pohledem.
"M-může. Přirozeně," polkl nervózně režisér. "Jistě. Skvělý nápad, Antti!"

Žádné komentáře:

Okomentovat