středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 13/23

A když už se konečně někam dostáváme...

"Tak pozor, Jonne!" velel režisér. "Ještě jednou si to zkusíme, ano?"
"A pak už se pojede naostro?" zavolal Jonne, vzdálený několik metrů od starého fotografického přístroje.
"Přesně tak!" odvětil režisér. "Tak pojď! Jedem!"
Jonne vykročil. Pomalu došel k přístroji, odhrnul černou látku, která zakrývala hledáček...
"JÍHÁ!" zaječel, když na svých bocích ucítil pevný stisk.
"Správně, Jonne," odvětil Juha. "Zastrč tu prdelku. Vypadá to hrozně vyzývavě!"
"Kylmänene!" vykřikl Tommi. "Přestaň! Prdel má vystrčenou tak akorát, to jen ty si představuješ věci, který vůbec neexistujou! Pusť mu zadek a K NOZE!"
"Nejsme nějaký majetnický?" pohodil Juha rudými vlasy.
"Ano! Můj bratr je můj majetek a já se nemusím koukat na to, jak se ho pokoušíš přefiknout!"
"Nepokouší," konstatoval Jonne. "Vždyť ani není... JUHO?!"
"Můžu bejt vzrušenej během vteřinky," ujistil ho Juha.
"Kylmänen!" zařval Tommi. "Ke mně, HNED!"
Juha poplácal Jonneho zadeček, otočil se a kolíbavým krokem doputoval až k Tommimu. Ruku položil na spodní část jeho zad, těsně nad okraj džínů.
"Jsi nějakej nadrženej, broučku," zaculil se. "Ale neboj, už jsem tady..."
"Moc si o sobě myslíš, Kylmänene," zavrčel Tommi.
"Já? Ale kdepak. Myslím si o sobě jen to, co si o mně myslí ostatní."
"Že jsi laciná kurvička, která se prodá každýmu, kdo jí přijde do cesty?"
"O tom jsme už mluvili, Tommíku. Já se nikdy neprodávám!"
"Ale zaručeně by sis velmi dobře vydělal."
"Jenže bych musel spát i s chlapama, co by se mi nelíbili!"
"Takový existujou?"
"No, určitě. Ale máš pravdu, je spousta těch, co se mi líbí. Třeba ty bys mě nemusel dlouho přemlouvat..."
"Ihned nech toho nabízení se! Jsi přítel mého bratra!"
"Přítel?" vykřikl znechuceně Juha. "Nikdy! To radši umřít, než být něčí přítel! Radši už nikdy v životě nemít sex, než mít ho pořád se stejným člověkem!"
"Juho, jednoho dne zjistíš, že stálý partner má své kouzlo," konstatoval Larry.
"A to TY víš jak?!" zadíval se na něj podezřívavě Nakki.
"Jsem přece ženatej! Mám partnerku!"
"Jo tak. Už jsem se skoro chtěl vylekat."
"To rozhodně nemusíš," ušklíbl se Larry. "Nehodlám se připojit k teplému bratrstvu..."
"PROSÍM?!" vykřikli shodně Jonne, Juha, Christus, Antti, režisér a... Tommi.
"Bráško?" zamrkal udiveně Jonne.
"Jen bráním tvou čest!" ujistil ho Tommi.
"Jistě, ty malej buzerantíčku," zamumlal do jeho ucha Juha.
"Pokud cekneš, ručím ti za to, že tvá smrt na sebe nenechá dlouho čekat," varoval ho tiše Tommi.
"Ušoustáš mě k smrti?"
"KYLMÄNENE!"
Jonne si pečlivě prohlédl tvář svého staršího bratra. Takhle rudého vzteky ho neviděl už dlouho. Modré oči se upíraly na Juhův andělský obličejík a sršely z nich blesky. Jonne se rozhodl vydat bratrovi na pomoc.
"Juho, zlatíčko, co mu zase děláš?" oslovil svého milence.
"Ale níc," protáhl líně Juha.
"Tak toho nech," rozkázal Jonne.
"Proč?" naklonil Juha hlavu.
"Určitě už bys rád byl zpátky v hotelu, nemám pravdu?" přišel Jonne k Juhovi a ruce obtočil kolem jeho pasu. "Vlezl si do postýlky, pořádně zasouložil..."
"S tebou?" usmál se Juha.
"S kým jiným."
"A budeš křičet?"
"Můžu snad nekřičet?"
"Mhm, Jonne..."
"A víš, upírku, jak se do tý postýlky dostaneme dřív?"
"Napjatě poslouchám."
"Tak, že přestaneš rušit, někam se tiše uklidíš a NECHÁŠ NÁS TOČIT!"

Žádné komentáře:

Okomentovat