středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 14/23

Jedna kapitola, která je sice krátká, nicméně se vám nepochybně bude líbit...

"Možná by nebylo od věci zvážit svůj návrat na plac."
"Juho, starej se o svý věci."
"Starám. Starám se o to, aby na tohle Jonne nikdy nepřišel."
"Proč? Záleží ti snad na jeho citech?"
"Ne. Záleží mi na tom, aby tě nezabil."
"Proč by měl?"
"Proč? Spíš s jeho milencem."
Tommi po Juhovi střelil vražedným pohledem.
"Tak za prvé, myslel jsem, že máte volný vztah!" zavrčel. "A za druhé, spali jsme spolu zatím jen jednou!"
"Za prvé, to máme, ale Jonne občas bývá majetnický," pokrčil Juha rameny. "A za druhé... ZATÍM?"
"Tak jsem to nemyslel!"
"Vážně? Ale víš, když se podívám dolů... To říká pravej opak."
"To teda ne, Juho Kylmänene!"
"To je tak sexy, když říkáš moje celý jméno..."
"Juho, dej ty pracky pryč!"
"Podívej se mi do očí a řekni, že se ti to nelíbí."
Tommi se Juhovi zadíval do očí.
"Jsi hnusnej bastard," prohlásil.
"Hm, výborně. A chtěl bys, abych na místo, kde mám teď ruku, přemístil pusinku?"
"Ano..." vyrazil ze sebe Tommi. Rukou zajel do Juhových vlasů. Jeho hlavu začal velmi důrazně tlačit směrem ke svému klínu. Zatraceně, kdyby někdo přišel na to, že se schovávají tady v maringotce...
"Hm, Tommi..." zamumlal Juha. "Nevím, na co myslíš, ale mysli na to dál, ano?"
"To to nebezpečí... z odhalení..."
"Jo, to dělá s člověkem šílený věci..."
"Juho, kruci, už to nezdržuj..." vzdychl vzrušeně Tommi.
"Hm, dobře," usmál se Juha. "Už se nemůžu dočkat, až v sobě tuhle velkou věc budu mít..."
"Já myslel, že..."
"Já toho nakecám, Tommi... Tak co na to říkáš?"
"Prosím..."
"To je ano?"
"Ano!"
"V tom případě mi dej ručičku," požádal Juha. "Naprosto přesně ti ukážu, co máš dělat, aby se to nám oběma... a především mně... neuvěřitelně líbilo."
 

Žádné komentáře:

Okomentovat