středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 16/23

A jak probíhá seznamování?

"Vysvětlíš mi, co to tu děláš?" založil Tommi ruce na prsou a zkoumavě si prohlédl osobu před sebou.
"Jako co to vypadá?" pohodil Christus trucovitě hlavou.
"No, jako..." Tommi poněkud vychýlil své tělo z běžné osy (kolmé k zemi), díky čemuž se mohl zadívat přes kytaristovo rameno.
"Poslouchám," frkl Christus.
"No..." zamyslel se ještě na okamžik Tommi. "Zdá se, jako bys tak nějak... okázale ignoroval veškeré pokusy svého manžela o seznámení s velbloudem."
"Tak to jsi přesně trefil," kývl Christus. "Až na to okázale!"
"Proč to děláš?"
"Protože dopředu přesně vím, jak to bude vypadat!"
"Jak?"
"To nechtěj vědět!"
Tommi se znovu zadíval přes Christusovo rameno.
"Já bych to vědět chtěl."
Právě v tu chvíli Antti poprvé pohlédl do očí velkého velblouda.
"Tak já ti to povím!" dupl Christus. "Bude děsně pyšnej!"
"Méďo," ozval se nejistý baskytaristův hlas, "ten velbloud na mě mrknul!"
"A vsadím se, že se ponese jako páv!" pokračoval tvrdohlavě Christus, aniž by se obtěžoval věnovat Anttimu jen pouhé procento své pozornosti.
"Méďo, ten velbloud mě ožužlává!"
"A celý dny budu poslouchat vyprávění o tom, jak si vedl velblouda!"
"MÉĎO!"
Christus udělal prudký obrat.
"MLČ!"
"Ano, Méďo," hlesl Antti, jehož ruka se v tu chvíli nacházela ve velbloudově tlamě.
"Děkuji."
"Ty pitomý zvíře, pusť můj dred!"
"Mimochodem, netvrdil jsi, že velbloudi lidi nežerou?!"

Žádné komentáře:

Okomentovat