středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 20/23

Co se děje v noci v hotelu, kde bydlí Negative?

Poté, co byl několik minut po půlnoci krutě vyrušen ze svého usilovného usínání, doplazil se Nakki ke dveřím, na které kdosi vytrvale ťukal.
Klávesák dveře prudkým trhnutím otevřel dokořán.
"Ctihodný pan Larry Love," konstatoval. "Máš přesně pět vteřin na to, abys mi vysvětlil, proč v tuhle zkurvenou hodinu stojíš tady a bušíš mi na dveře. Pět vteřin uběhlo, dobrou noc!"
"Počkej!" vyjekl Larry. "Prosím, pusť mě dál!"
"Pusť ho," ozval se ze své části postele Jay. "Jinak nezavře hubu..."
"Fajn, pojď," ustoupil Nakki ode dveří. "A co tu teda pohledáváš?"
"To je na dlouhý vyprávění..."
"Tak to zkrať!"
"Fajn. Jonne si chtěl zašukat s režisérem, tak vyhodil Juhu z pokoje. Tommi rudovláskovi poskytl azyl a vykopl mě, protože se nebudeme mačkat tři na jedný posteli. K Christusovi s Anttim nemůžu, protože svoji výhru utratili za erotický pomůcky. Takže..."
"Takže si lehni a zavři klapačku!" zahučel Jay.
"Děkuji!"
"Hlavně ticho," zabručel Jay. "Tím mi poděkuješ nejvíc."
Larry, aniž by třeba jen mukl, se vtěsnal mezi bubeníka a klávesáka. Až poté si něco uvědomil.
"Ehm, kluci..."
"ANO?" zeptal se velmi hlasitě Jay.
"Mohl bych k někomu z vás... pod deku?"
"Se mnou nepočítej!"
"Nakki?" otočil Larry hlavu ke klávesákovi.
"Proč JÁ?" zaskučel Nakki.
"Jsi hubenější," odpověděl pohotově Jay. "Spíš se pod jednu deku vmáčknete!"
"A nemohl by si Larry dojít pro svou deku?" nadhodil Nakki.
"A pod čím asi bude spát Juha?" odsekl Larry.
"Tak si skoč k Jonnemu. Jemu s režisérem bude určitě stačit jedna..." poznamenal Jay.
"Nebo můžu jít za Christusem a Anttim, co? To totiž vyjde nastejno! V obou případech mi ukousnou hlavu za to, že jsem je vyrušil!"
"No, buď ti ukousnou hlavu oni, nebo já. Ke mně totiž nejdeš!"
"Snacku, pusť ho..."
"Neříkej mi Snacku!"
"Pusť ho pod tu zatracenou deku!"
"Ani mě NEHNE!"
"Nakki..."
"Hele, Larry, proč vlastně Tommi vyrazil tebe? Stejně tak dobře mohl vykopnout Juhu!"
"Chtěl bys tu snad místo Larryho mít toho nadrženýho úchyla?"
"Larry, pojď pod deku."
"Jé, děku-"
"Ale neodvažuj se jakoukoliv částí svýho těla dotknout jakýkoliv části MÝHO těla! Pokud to uděláš, přísahám, že z Heleny udělám vdovu!"
"Chudáček Helinka..." popotáhl Larry. "A...mimi by bylo bez tatínka..."
"Mimino na svou obranu nevytahuj!"
"Ale mimi..."
"Něco jsem řekl!"
"Uvažuju, jestli přece jen nepůjdu zpátky k Tommimu."
"Já ti v tom bránit nebudu. Ale Tommi tě k sobě pod deku nepustí ani omylem. Víš, s kým budeš v tom případě spinkat v jedný postýlce?"
"Ale do prdele."
"Trefa, Lauri. Ten by nedržel přiměřenej odstup..."
"N-Nakkínku, že můžu zůstat tady? Je tady takový pěkný teplíčko, víš..."
"Na to ani nenarážej!"
"Já tím nechtěl-"
"Myslíte vy dva, že byste konečně mohli zavřít klapačky a jít SPÁT?!"
"Promiň, Jayi."
"Moc se omlouvám, Jayi."
"Já se omlouvám víc než Larry!"
Jay se otočil na pravý bok, zády k těm dvěma.
Tohle bude dlouhá noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat