středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 22/23

Natáčení se stále komplikuje...

O dvě hodiny později, cirkus
Režisér stál a velmi netrpělivě poklepával nohou. Zhruba ve chvíli, kdy důlek tvořící se pod jeho chodidlem přestal být nenápadný, se z protější maringotky vynořila hihňající se dvojice.
"Tak už jste se vyřádili?!" zařval hrozivě.
"No, do večera by to mohlo stačit," kývl Christus.
"Až do večera?" šťouchl ho Antti do boku. "Lásko, chtěl bych zas..."
"Ďáblíku," zavrněl něžně Christus. "Ale to jsi mohl říct hned..."
"Ani se tam neodvažujte vrátit!" varoval režisér.
"Proč ne?" olízl si Christus smyslně rty.
"Pokud se tam vrátíte, koupím vám pásy cudnosti!"
Režisér byl nesmírně překvapen tím, co následovalo. Antti a Christus, oba za hlasitého ječení slova 'NÉ', se rozběhli směrem k připraveným nástrojům. O okamžik později oba shodně skočili za Jayovu soupravu bicích.
"Hej!" ohradil se majitel úkrytu. "Táhněte od mejch bubínků!"
"Ani omylem!" zaječel Christus.
"Já si na sebe tu hnusnou kovovou věc už narvat nenechám!" přidával se Antti.
"Prosím tě, co jsem provedl?" otočil se režisér bezradně na Jonneho.
"Pamatuješ, jak jsem ti říkal, že ty dva jsou manželé?" zaculil se Jonne.
"Ehm, a co to s tím..."
"Před svatbou se rozhodli, že budou týden držet celibát. Pro lepší zážitek ze svatební noci."
"No... a?" díval se režisér nervózně na to, jak Jay tahá zpoza svých bicích dva registrované partnery, přičemž aspoň ten barevnější z dvojice se zuřivě bránil.
"Nebyli dost silní," konstatoval Jonne.
"A... Ach tak."
"Ano, postaral jsem se o to, aby silní byli."
"Chudáčci."
"Neřekl bych."
Právě v tu chvíli před režisérem stanul bubeník. Kolem krku mu visel Antti a v jeho náručí se zmítal Christus. Oba velmi hlasitě ječeli. Zejména pak kytarista. Ten, krom toho, držel v ruce paličku, kterou do bubeníka vytrvale mlátil.
"Prosím, můžeš jim říct, že nedostanou žádný-" začal Jay, ale vzápětí byl umlčen Christusovým křikem.
"Pásy cudnosti NÉ, já NECHCI! PROSÍM!"
"Nedostanete je, neboj!" přeřval ho režisér.
"Ne?" rozzářil se Christus. "Dobrý, Jayi, tak nás pusť."
"Ale do konce natáčení si to nerozdáte!" varoval režisér. "Jinak najdu jinej způsob, jak vám znepříjemnit sexuální život!"
"Zabav jim lubrikant," poradil Jonne.
Nato se Antti s Christusem, opět s šíleným jekotem, rozeběhli zpět k bicím. Další šipka následovala záhy.
"Kruci, Jonne!" nadskočil rozčileně Jay. "Teď je musím jít tahat znova!"
"Ani to nezkoušej!" vynořil se zpoza bicích Antti. "Máme tu paličky!"
"A pokud se přiblížíš, použijeme je!" dodal Christus.
"Máte přesně ČTYŘI," ušklíbl se Jay. "Všechny je po mně hodíte, ani jednou se netrefíte, a já pak prostě přijdu-"
"A jak jsi přišel na to, že je chceme házet?" zajímal se Antti.
"Co jinýho byste s nima asi... Počkat! TO NE!"
Paličky v Christusových rukou se zkusmo dotkly pár činelů.
"NE!" padl Jay na kolena. "Nechte je, prosím!"
"Myslím, že se mu to nelíbí," poznamenal Christus.
"To mně taky ne, Méďo," pronesl s falešným úsměvem na rtech Antti. "Takže tohle nech na mně, ano?"
"Tak... dobře," souhlasil Christus.
"Tak pozor," usadil se Antti. "Podíváme se, kolik jsem toho zapomněl..."
Paličky zavířily vzduchem. Antti se šťastně zaculil. Bubny se hlasitě rozezněly.
"NE!" vřískl Jay. "NÉ!"
Antti přestal bubnovat.
"Jsme ovšem ochotni vyjednávat!"
"Co po mně chcete?" vzlykl Jay. "Co chcete, abyste přestali týrat moje bubínky?!"
"Hádej."
Antti pozvedl ruku s jednou paličkou. A právě touto paličkou ukazoval přímo na Jonneho.
"Cože?" zamrkal Jay. "Jo tak. Jonne, pojď sem. Zabiju tě!"
"Ne! Ani se ho nedotkneš!" postavil se před zpěváka režisér. "Antti, Christusi, vypadněte od těch bicích! Já Jonnemu nedovolím, aby vám sebral lubrikant, jasno? A kdyby se mu to přece jen povedlo, dostanete můj."
"S jakou vůní?" zajímal se Christus.
"Banán. Tak co? Vylezete a půjdeme natáčet?"
"Fajn. Antti, jdeme!"
"A já doufal, že si ještě zahraju," vzdychl Antti.
Jonne se díval za odcházejícím párem.
"Víš, zlatíčko, jsi perfektní vyjednavač."
"Jo, já vím. Ty už se taky maž připravit. Uvidíme se za chvíli."
"Dobře, mrkl Jonne. "Tak pa, režisérku."
"Pa," obětoval režisér krátký polibek na tvář. "A až půjdeš kolem Jaye, řekni mu, ať laskavě přestane líbat ty bicí a jde taky..."
 

Žádné komentáře:

Okomentovat