středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 23/23

No, tak je zase jednou tady. Konec další komedie. Vzhledem k tomu, že mě už moc dobře znáte, víte, že není poslední. Nebojte, na další se už usilovně pracuje, takže časem ji určitě dodám. Mezitím vám děkuju za čtení a komentáře. Užijte si poslední kapitolu...

Za tři nervově vyčerpávající hodiny
"A stop!" zavelel režisér. "Máme to!"
"Fakt?" ujišťoval se nevěřícně Tommi.
"Fakt," potvrdil režisér. "Balíme, chlapci. Občerstvení se podává v maringotce!"
"Jupí!" zavýskl Jonne. "Už jsem myslel, že tady budeme do soudnýho dne!"
"Neboj, drahoušku. To bych nedopustil," položil režisér ruce kolem blonďákova pasu. "Na hraní do soudnýho dne by tě byla věčná škoda..."
"Drahoušku?" ozval se Christus. "Jste snad novej pár?"
"Na zbytek dnešního dne a celou noc... ano," stiskl režisér Jonneho zadeček. "Co ty na to, drahoušku? Další noc?"
"S radostí! Ale nejdřív poobědváme. Teda posvačíme. Umírám hlady, zlatíčko!" zamumlal rozkošnicky Jonne.
"Cokoliv pro moji blondýnku," slíbil režisér. "Mimochodem, to, jak jsi skopl ten mikrofon... Moc pěkný. Hrozně ti to slušelo, Jonníku."
"Vážně?" začervenal se Jonne. "Teda, takovej kompliment mi dlouho nikdo nesložil..."
"Že ne? Ale to je ostuda. Tobě by měli komplimenty skládat všichni, a každej den!"
"Pokud na tom trváš, můžeš mi je ve Finsku skládat ty sám..."
"Jonníku, je mi to líto, ale ve Finsku už mám někoho, komu skládám komplimenty."
"Ty máš PŘÍTELE?!" odskočil od něj Jonne.
"No, přirozeně," pokýval režisér. "Ale to nám přece nemůže zabránit v tom, abychom si tu hezky užili, ne? Nebo je pro tebe můj přítel ve Finsku nepřekonatelný problém?"
"Hm, nech mě chvilku... Ani náhodou."
Jonne, znovu zavěšený do režiséra, vyrazil k občerstvovací maringotce.
Kolem Christusova hrudníku se sevřela Anttiho paže.
"No, Ďáblíku... Taky jsi tuhle jeho odpověď čekal?"
"Když ani Jonna Nygren pro něj ve chvílích, kdy Ville našeho drahouška chtěl, nebyla dostatečnou překážkou?"
"Tak nějak."
"Nezlomí tohle Juhovi srdce?"
"I kdyby Juha nějaký srdce měl-"
"Jo, jasně. Chápu. Jonne byl jen..."
"Sexuální partner."
"Divil bych se, odkud tohle spojení znáš, ale vzhledem k tomu, že je tam SEX..."
"Ty jsi moc zlej kluk, Antti Aatamilo!"
"A ty permanentně nadrženej, Jukko Mikkonene."
"Pst! Takhle mi na veřejnosti neříkej!"
"Promiň, Méďo. Čím to můžu odčinit?"
"Můžeš mě pozvat do občerstvovacího stanu."
"No jistě. Na kafe a ty růžový dortíčky."
"Lásko, ty jsi TAK chápavej..."
Když registrovaná dvojice vešla do maringotky, poslední čtveřice lidí se na sebe zadívala.
"Tak..." začal Nakki. "Hádám, že Juha bude zase u tebe, co, Tommi?"
"Pokud si nenajde lepší místečko... U někoho, kdo si s ním bude chtít užít... Tak předpokládám, že ano," kývl Tommi. Páni. Tohle byl docela dobrý herecký výkon!
"Výborně. Opravdu skvěle," zadíval se Nakki na Larryho.
"Hej, co já? Já za nic nemůžu!" ohradil se kytarista.
"Běda ti, jak se v noci zase budeš roztahovat i na moji půlku!" varoval Jay.
"Ale já spal! Já za to-"
"Hej. HEJ!" přerušil je Tommi. "Zařídím vám třílůžkovej pokoj, ano? Tak ticho."
"Tommi?" zamrkal Nakki.
"Tommi?!" vyjekl Jay.
"Jsi v pohodě, Tommíku?" zeptal se nervózně Larry.
"Padejte si dát kafe!"
"Ty si nedáš?"
"Jsem vám v patách."
"A fakt nám zařídíš třílůžkovej pokoj?"
"Ano, Nakki!"
"Potřebuje dovolenou," konstatoval Jay.
"O tom ani nemluv," odvětil Nakki.
"Souhlas, kývl Larry. "Dokážete si představit, co by se dělo, kdyby se fakt vypařil?"

Žádné komentáře:

Okomentovat