středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 5/23

Tommi už brzy pozná, že když se daří, tak se daří...

"Tak tady budeme bydlet?" pozvedl Jonne obočí, když vstoupil do hotelové haly.
"Přesně," kývl Tommi. "Nestěžuj si. Sice nemá pět hvězdiček, ale je nejlepší, co jsem ZA ROZUMNÝ PENÍZE sehnal."
"Doufám, že mají kvalitní postele," usmál se Juha.
"Ale no tak, upírku, nebuď sprostej," šťouchl do něj Jonne.
"No co? Jen se ujišťuju, že se neprošoustáme na podlahu..."
"Kylmänene!" zavrčel varovně Tommi.
"Problém?" pozvedl Juha obočí.
"Vůbec. Já jdu pro klíče," oznámil Tommi. "Jen tak mimochodem, pokoje jsou po dvou. Chcete znát rozmístění?"
"Já jsem s Kristiankem!" přitáhl si k sobě Antti Christuse. "Nás nerozdělíš!"
"Já chci být s Jayem!" vyhrkl Nakki.
"Proč?!" vytřeštil Jay oči.
"Protože nehrozí, že bys mě ošukal nebo udusil v kouři, to je snad jasný, ne?"
"A já jsem přece s Juhou," zaculil se Jonne.
"A to jako proč? Pokud vím, vy dva nejste manželé!" přimhouřil Tommi oči. "A popíráte, že byste měli vůbec nějaký vztah, takže bych ti klidně mohl strčit do pokoje Larryho a... Dobře, to neudělám."
"Proč ne?" pohodil Juha protestativně vlasy. "Já bych s tebou nesmírně rád sdílel pokoj. A pokud možno... i postel."
"Heterosexuál!" zaječel Tommi. "Pracky pryč!"
Juha zvedl ruku a prohrábl si několik rudých pramínků.
"Heterosexualita není nemoc," usmál se. "Krom toho, heterosexuálů, kteří by nikdy nebyli schopni styku se stejným pohlavím, je jen pár procent. V podstatě jsme skoro všichni více či méně bisexuální. A ještě jsem nenatrefil na chlapa, ve kterém bych neprobudil ani TROŠKU té bisexuality, když jsem se snažil..."
"No, teď jsi natrefil!" ujistil ho Tommi. "Já jsem totiž těch pár procent, takže si na mě přestaň dělat zálusk! A nehmatej si furt na ty vlasy!"
"Vlasy, jistě..." namotal Juha zamyšleně jeden pramínek na ukazovák levé ruky. "Osobně je považuju za jednu z nejvíc vzrušujících věcí na svém těle..."
"Pod to bych se klidně podepsal," usmál se Jonne. "Tommi, tak sakra! Šel bys laskavě pro ty klíče? Celý odpoledne máme volno a já bych si ho docela rád taky trochu UŽIL! A říkám ti, že pokud nedostanu pokoj s Juhou, tak k vám dvěma půjdu na hodně dlouhou návštěvu!"
"Fajn, dostaneš," vzdal se Tommi. "A Larry, ty bydlíš-"
"Budu moct na pokoji kouřit?" zeptal se okamžitě kytarista.
"Vykloněnej z okna ano," souhlasil Tommi.
"A přímo vevnitř? Třeba když-"
"Když si budu v tu chvíli chtít zapálit i já, tak ano," podvolil se Tommi.
"Asi budeš můj nejmilovanější spolubydlící!" rozzářil se Larry.
"Ano, to je nesmírně potěšující..."
"Bráško, ty klíče..." zasténal tlumeně Jonne, neboť Juha právě odkudsi vytáhl hřeben a začal si své lesklé rudé vlasy svůdně rozčesávat.
"Ehm... Už jdu," vypravil ze sebe Tommi a urychleně se otočil.
Blbče, nadával si, když se vydal k recepci. Proč na něj pořád koukáš? Přestaň s tím. A nezáviď Jonnemu. Nech je užívat si. Od toho jsou mladí. A krásní. Ano, rudovlásek je krásný...
Během čekání na klíče si Tommi dal předsevzetí Juhu zcela ignorovat. Byl odhodlaný nevšímat si jeho nádherných vlasů, sexy pohybů ani zadečku, co si říká o zmáčknutí.
Když se ale obrátil zpět, jeho odhodlání bylo v háji. Ztratilo se v očích, které ho z těsné blízkosti pozorovaly.
"A-ano?" vykoktal Tommi.
"Jonne začal být poněkud netrpělivý," oznámil Juha.
Tommi natáhl krk, aby viděl přes Juhovo rameno. Jonne stál u hromady svých tašek a kousal si nehty na levé ruce. Zároveň si bez přestání poklepával pravou nohou.
"Koukám, konstatoval suše Tommi.
"Mohl bych dostat naše klíče?" požádal Juha.
"J-jistě," polkl Tommi. "Pokoj číslo... Šedesát devět?!"
"Výborně. Mé oblíbené číslo," konstatoval Juha.
"Neodvážil bych se myslet si něco jiného."
Juha vzal z Tommiho dlaně klíč od pokoje. Zcela neúmyslně se dotkl jeho prstů. Tommi potlačil vzdychnutí.
"Tommíku," zaculil se Juha. "Myslím, že by sis měl dát bylinkový čaj. Na nervy, víš? Vypadáš kapku přetaženě..."
Juha provedl čelem vzad a vykročil k Jonnemu.
Tommi třeštil oči na zadeček, kterým Juha zcela cíleně pohyboval, když se vzdaloval. Na tohle ČAJ?! Lahev absinthu! A vypije si ji ve vaně plné kostek ledu. Sakra, to, že ten chlap jen svojí přítomností nepodpálí hotel, je úplnej zázrak...

Žádné komentáře:

Okomentovat