středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 7/23

A následujícího rána je na řadě trocha plánování...

"Fajn, pánové," začal Tommi poté, co se ráno všichni nasnídali.
"A dámo," dodal Nakki při pohledu na perfektně nalíčeného Jonneho.
"Zmlkni," ucedil Jonne.
"Donuť mě," vyzval ho Nakki.
"Pošlu ti na snoubenku Juhu!" vyhrožoval Jonne.
"A já se moc rád nechám poslat!" zaculil se Juha.
"Ale ona by tě stejně nechtěla," pronesl s důvěrou Nakki.
"To si povíme potom..." usmál se sebevědomě Juha a rukou si prohrábl vlasy.
"Žádný potom nebude! Nepustím tě k ní!"
"Přijdu, až budeš na zkoušce," pokrčil Juha rameny. "Ty si budeš na druhým konci Tampere ťukat do kláves a já zatím..." Juha si olízl rty. Tommi se nadechl a v duchu počítal do deseti, zatímco myslel na to, jak se zcela nahý a čerstvě osprchovaný potuluje po severním pólu.
"FAJN!" vzdal se Nakki. "Jonne, omlouvám se ti, že jsem řekl, že jsi dáma!"
"Odpouštím ti," kývl Jonne. "Juho, přejdi do nesvůdnýho módu. A díky, zlato..."
"Nemáš zač, má krásná panno," mrkl Juha.
"Proč OD NĚJ si to necháš líbit?" ohradil se Nakki.
Juha přimhouřil oči a ruku si položil kolem Jonneho ramen.
"Mlčím," pípl Nakki.
"Zatraceně, tohle není správný," zamumlal Larry. "Jonne nemůže mít v rukou tak nebezpečnou zbraň!"
"Ale běž. Já přece nejsem nijak nebezpečnej," usmál se Juha.
"Ne? Koušeš a škrábeš, nemluvě o tý tvý zálibě v poutech a žhavým vosku!" zasmál se Jonne.
"PÁNOVÉ," přerušil je poněkud nepřirozeně vysokým hlasem Tommi.
"Ano?" odvětil s předstíraným zájmem Nakki.
"Larry, myslíš, že bys mohl aspoň na pět minut odložit cigaretu?" zavrčel Tommi na kytaristu.
"Ne, proč?" pozvedl kytarista obočí.
"No, doteď mi to nevadilo, ale právě jsi začal foukat dým na mého bratra a Juhu," poznamenal Tommi.
"A?" potáhl si Larry.
"Oba se dusí," odpověděl Tommi.
"A kterýho ti bude víc líto, když se udusí?"
"Ani jednoho," pronesl chladně Tommi. "Ale Jonneho potřebujeme do videoklipu!"
"Brácho, tohle si budu pamatovat!" vyskočil Jonne. "A abys věděl, tak teď jdu-"
"Sednout!" rozkázal Tommi.
"Ano, pane," pípl Jonne a uposlechl příkaz. "Markkulo, nechceš si tu cigaretu strčit do prdele?"
"Ani ne, věříš?" roztáhl Larry koutky do širokého úsměvu.
"Vážení, tímto končím debatu o všem krom dnešního plánu!" uhodil Tommi do stolu. "Larry, foukej ten kouř někam jinam, nebo jsi bez cigaret!"
"Ano, pane," kuňkl Larry.
"Tak se mi to líbí. Za hodinu přijede autobus," oznámil Tommi. "Ano, do té doby máte volno. Autobus nás odveze ke starému cirkusu kousek odtud, režisér bude čekat, stejně jako vaše nástroje. ANO, Christusi?"
"Jak se cestou starali o mýho miláčka?" spustil Christus zvednutou ruku.
"Jsem si jistý, že skvěle," odtušil Tommi.
"Neměla beze mě strach?"
"Jsem si jistý, že ne."
"Neplakala bez tatínka?"
"CHRISTUSI!"
"Já mám jen starost..."

Žádné komentáře:

Okomentovat