pátek 19. dubna 2013

Neprofesionální

Autor: Arvari
Žánr: Dejme tomu, že slashárna?
Přístupnost: No, o sexu se bude jen mluvit, takže, echm...
Postavy: Sir Christus, Tommi Liimatainen
Shrnutí: "Nějaký přání? O půl jedenáctý v noci?"
Počet slov: 863
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...


Zatvářil se dost překvapeně, když mě za těmi dveřmi uviděl.
"Ch...ristusi?" kousl se opatrně do rtu.
"Nazdar, Tommíku," zakřenil jsem se. "Jak se vede? Můžu dál?"
Aniž bych čekal na odpověď, strčil jsem do něj tak, aby musel o krok ustoupit, přesně tak daleko, abych se kolem něj protáhnul do bytu.
Odevzdaně zabouchl dveře.
"Nějaký přání? O půl jedenáctý v noci?" vzdychl.
"Ále. Jen jedna taková otázečka."
Tommi vytřeštil oči.
"Prosím, řekni, že jsi kvůli OTÁZCE nejel z Helsinek až do Tampere."
"Nemusím ti to říkat," pokrčil jsem rameny.
"To si děláš..." Tommi zavrtěl hlavou. "To musí bejt ale kurva otázka."
"Je," potvrdil jsem. "Kdy konkrétně ses rozhodnul, že se s ním vyspíš?"
Zmateně na mě zamrkal.
"Počkej, a to jako s KÝM?"
"Ách, Tommi," povzdychl jsem si dramaticky. "Víš, dneska jsem měl po netu VELMI zajímavý telefonický hovor... z Japonska."
I kdyby mi snad chtěl začít tvrdit, že netuší, o čem to tu žvaním, výraz, který v tu chvíli měl, mluvil za všechno.
Ále, jaký 'i kdyby'...
"Netuším, o čem to tu žvaníš," ošil se Tommi.
Protočil jsem panenky. Ten chlap byl vážně neskutečný.
"Mám ti to říct, nebo tě mám donutit, abys to přiznal sám?" ušklíbl jsem se. "Ne, kašlu na to. Tommi. VÍM, že dva dny před jeho odjezdem z Finska jsi šoustal Soheie. Stačí ti to tak?"
"Ehm..." odkašlal si a skoro to vypadalo, jako by se snažil propadnout do země. "Vážně nemám páru-"
"Začal by ses laskavě chovat jako dospělej člověk?!" frkl jsem.
Sklopil oči k podlaze.
"Promiň," pípl. "Fajn. Šoustal jsem s ním. Stačí?"
"Ne. Moje otázka zněla jinak," zavrčel jsem. "KDY ses rozhodnul, že se s ním vyspíš?"
"No, pokud tě to potěší, tak až na tom rozlučkovym mejdanu," olízl si Tommi rty. "To už bylo tak nějak... jasný, že už dlouho jeho manažer nebudu. Takže to nebylo neprofesionální, chápej. A já, ehm... No... Sakra, neříkej mi, že jsi ho nechtěl šoustat ve chvíli, kdy jsi ho uviděl!"
"Musel bych bejt čistokrevnej heterák, abych nechtěl!" zašklebil jsem se.
"Šoustal jsi ho taky, co?" zadíval se na mě zkoumavě Tommi.
"Přirozeně," pokrčil jsem rameny. "Ale od tebe to neprofesionální bylo, to si piš!"
"Počkej, ode mě jo a od tebe ne?" naklonil hlavu.
"Ano! Protože... Jak budeš moct bejt jeho manažer, až se vrátí, co?!"
"JESTLI se vrátí."
Vrhl jsem po něm pohled, o kterém jsem doufal, že je dostatečně vražedný na to, aby ho donutil těhle keců nechat.
"Vrátí se," frkl jsem. "A až se vrátí a ty budeš zase náš manažer, bude to hrozně trapný. Nemyslíš?"
Zkoumavě si mě prohlédl. Zadíval se mi do očí.
Tiše jsem polkl.
"Nemyslím," řekl tiše Tommi. "A nemyslím, že ti to, že to bude trapný, nějak zvlášť vadí. To jen tak mezi náma."
"Samozřejmě, že přesně to mi vadí!" ohradil jsem se.
"Ne..." zavrtěl Tommi hlavou. "A o neprofesionalitu ti taky nejde. Vzhledem k tomu, že když jsi ještě byl v Negative-"
"Byl jsem mladej!" vyhrkl jsem. "Nevybouřenej. Divokej. Rád jsem si užíval života a dobrýho sexu! Bez ohledu na následky a-"
"DOBRÝHO sexu?" zakřenil se Tommi. "To rád slyším."
"Neřekl jsem, že TY jsi byl-"
Tommi se zasmál a udělal krok směrem ke mně.
"Stejně ti o žádnou neprofesionalitu nejde," zopakoval. "Myslím, Jukko, že kapičku... žárlíš."
Položil ruku na můj bok.
"L-Liimatainene, o co ti jde?" zeptal jsem se opatrně.
"Ále, o nic," našpulil rty. "Takže, jestli se Sohei vrátí-"
"AŽ," opravil jsem ho důrazně.
"Až se Sohei vrátí," řekl odevzdaně, "budete chtít zase bejt pod křídlama Hype?"
"Přirozeně," kývl jsem.
"Bezva. Takže, vzhledem k tomu, že Soheie jsem už šoustal... A to je podle tebe neprofesionální... Můžu si dovolit chovat se ještě TROŠKU neprofesionálně?"
"L-Liimatainene..." zamumlal jsem.
"Víš, co jsi na sobě začal dřít, moc ti to sluší," usmál se.
Jeho úsměv mě vždycky trochu děsil.
Sakra. Koukal se tak divně.
Koukal se tak nadrženě.
Přiznejme si to, neměl jsem chlapa už kolem dvou měsíců...
"No, víš, tobě poslední dobou taky," kousl jsem se do rtu. "A vzhledem k tomu, že momentálně můj manažer nejsi..."
"Jasně. Když jde o tebe, umíš si to omluvit, co?"
"Zavři hubu," protočil jsem panenky. "Prostě mě ošukej, ano? Bez keců."

Splnil mi to velmi ochotně.
Kurva.
Nejlepší sex za poslední dobu.
"No..." vzdychl jsem, když padl na postel vedle mě. "Doufám, že Soheiovi ten návrat ještě chvilku potrvá."
"Tak to jsme dva," přikývl Tommi. "Je možný, abys byl lepší než dřív?"
"Chtěl jsem se zeptat na totéž," zasmál jsem se. "Kurva... Nemáš cigaretu?"
Za pár vteřin mi na hrudníku přistála krabička cigaret.
"K oknu," řekl. "To povlečení bylo drahý."
"No jo, simtě..." ušklíbl jsem se a s heknutím se posadil. "Ale upozorňuju tě, že my dva nikdy nebudeme nic víc než šukat. Bože, jako přítel bys byl TAK nesnesitelnej..."

Žádné komentáře:

Okomentovat