středa 17. dubna 2013

Nuda ve vlaku

Autor: Arvari
Žánr: slash, možná trocha komedie
Přístupnost: NC-17
Postavy: Jack Smack, Tommi Liimatainen, okrajově Sir Christus
Shrnutí: "Ty ses zbláznil, Jacku."
Počet slov: 2137
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...

"Tommí..."
"Ano?"
"Čim se to zas přehrabuješ?"
"Papírama."
"Ha. Ha. Ha."
Tommiho modré oči vzhlédly od štosu záznamů.
"Papíry ohledně vašich koncertů, nahrávání, všechno. Spokojenej?"
"Ne. TOMMÍ..."
"CO?!"
"Ale no tak, drahoušku. Neztrácej nervy..." olízl jsem si rty.
"Když tu sedíš, poklepáváš nohou a furt kňučíš 'Tommí'?"
"Něco ti na tom vadí, Tommí?" zamrkal jsem sladce.
"Jsi přímo NESKUTEČNEJ, Japo."
"Děkuju..."
"Začínám litovat. Začínám fakt litovat toho, že jsem souhlasil, že do Helsinek pojedeme SPOLU."
"Hele, to byl Christusův nápad, ne můj."
"Jo. Je mi to jasný," vzdychl Tommi a unaveně si protřel oči. "A náš drahoušek s náma nedošel ani do kupé."
"No co? Ta blondýnka je fakt kus," pokrčil jsem rameny. "Vsadím se, že dneska ji bude mít v posteli."
"Zabiju ho. Fakt ho zabiju," zívl Tommi.
"Ty? Co mám říkat já? Můžu se tam ukousat nudou!"
"Měl sis vzít s sebou knížku."
"Knížky mám doma. Doma je v Helsinkách. A tam teprv jedeme!"
"Měl sis koupit časopis."
"Mě ale NEBAVÍ číst ve vlaku. Nebaví mě JEZDIT vlakem. Proč myslíš, že dřív jezdil zásadně Chrisu ke mně?!"
"Začínám si říkat, že je hrozná škoda, že jsi ženatej."
"Proč? Zabavil bys mě divokým sexem ve vlaku?"
"Ne! Kdybys NEBYL ženatej, můžeš si někde šukat nějakou blondýnu ty!"
"Za prvé, myslím, že šukat ji bude vážně až večer v posteli. Ve svým věku už to ve vlaku nemusí. Za druhé, já stejně radši zrzky."
"Neptal jsem se, co máš radši, nebo snad jo?"
"Ne. Ale stejně ti to říkám. Když přijde na ženský, tak zrzky, když na chlapy, tak radši blonďáky."
"JACKU!"
"Ale stejně je to škoda."
"Co? Že jsi ženatej? Víš, existuje taková věc, říká se jí ROZVOD..."
"Že mě nechceš zabavit divokým sexem ve vlaku."
"PROSÍM?!" vytřeštil Tommi oči.
Naklonil jsem hlavu a kousl se do rtu.
Sakra. Nuda dělá s lidmi hrozné věci. Nikdy by mě nenapadlo, že vyjedu právě PO TOMMIM.
A už vůbec mě nenapadlo, že mě představa sexu s Tommim poměrně vzruší.
"Rakel má na jednorázové úlety poněkud... osobitý názor. Koneckonců, ulítávám jen s chlapama. A ona zase s ženskejma. Ale milujeme jeden druhýho. Víc, než si umíš představit. Takže nemá nic proti nějaký mý občasný šukačce..."
Viděl jsem, jak Tommi polyká.
"Ty ses zbláznil, Jacku," zamumlal.
"Jsi přece buzna, nebo snad ne?" pozvedl jsem obočí.
"Buzna není to pravý-"
"Jsi homosexuál, Tommi?" protočil jsem panenky.
"JÁ ano," odvětil odměřeně. "Ty ne. Tak se přestaň tvářit, že to jediný, co si přeješ, je přefiknout mě, ano?"
"Já nejsem vybíravej," ušklíbl jsem se. "To nevíš, Tommi? Miluju Rakel. Miluju sex s Rakel. Ale občas mám rád i chlapa..."
"Tohle bylo mrknutí, Jacku?"
"Možná?"
Tommi se kousl do rtu. Přehodil si nohu přes nohu a papíry spustil na klín. Zakřenil jsem se.
"Tommi, Tommi," povzdychl jsem si. "Takhle je to, že ti stojí, akorát zjevnější."
Manažer zrudl až ke kořínkům vlasů. Hádám, že v tu chvíli si přál být daleko od tohohle vlaku ještě víc, než jsem si to jen před pár okamžiky přál já. Tedy, než jsem si našel tuhle zábavu. Cítil jsem se jako kočka na lovu. Jak dlouho že jsem té dohody s Rakel nevyužil? Moc, moc dlouho...
"Zbláznil ses," zamumlal Tommi.
"Ale no tak. Nikdo sem nepřijde. Máme to tu jen sami pro sebe. Nikdo se nic nedozví. Přísahám," přemlouval jsem ho a mě samotného překvapilo, jak moc si přeju, aby kývnul.
Sex s Tommim Liimatainenem. Bože, sex s Tommim Liimatainenem.
Chci říct, všichni jsme věděli, že je gay. Ale byl prostě ten typ, se kterým si sex nedovedete představit. Dokonce ani Christus, a že ten si v posteli vážně nijak zvlášť nevybíral, po něm nikdy nevystartoval. A teď jsem tu já seděl a cítil čím dál tím větší těsno v kalhotách, když jsem si představoval, jaké by to bylo, jaké to dost možná BUDE. V krku jsem měl sucho.
Vstal jsem, vzal Tommimu jeho papíry a položil je na sedadlo kus od nás.
"Varuju tě. Jestli se to rozhází, budeš to třídit!" vypravil ze sebe Tommi, dost možná už jen proto, aby si zachoval tvář, protože teď se do těch jeho modrých očí vkradlo něco, co jsem tam nikdy dřív neviděl. Nebojím se říct, že byl prostě zatraceně nadržený.
"Myslím, že to mi za to stojí," poznamenal jsem.
Posadil jsem se na jeho klín, sklonil hlavu a rty přitiskl na jeho krk. Tommi zavzdychal, cítil jsem, jak se mu svaly napjaly, jeho ruce vklouzly pod moje tričko, jeho zatraceně ledové prsty, tak studené, že jsem se zachvěl a naskočila mi husí kůže.
"Čtyři měsíce," zamumlal, jako bych se snad ptal, i když nepopřu, že na tu otázku jsem myslel.
"Copak, manažerečku? Nemáš čas zašukat si?" zasmál jsem se tiše.
"Nechat se ošukat," odpověděl nevědomky na moji další nevyřčenou otázku. "Prosím."
Na chvíli mi vzal slova.
Ne tím, že se rád NECHÁVÁ šukat, ne, o tom, jak to má Tommi Liimatainen rád, jsem tak nějak nikdy nepřemýšlel, takže tohle mě nemohlo překvapit. Šlo o to slovo. Prosím. Nikdy jsem neslyšel, jak Tommi Liimatainen o něco PROSÍ. Nikdy bych to od něj nečekal.
I když, čtyři měsíce...
Když jsem se vzpamatoval, jeho rty byly na mojí klíční kosti. To nikdy nebylo místo, co by mě nějak extrémně vzrušovalo, ale bylo to příjemné. Velmi příjemné.
"Ucho," řekl jsem. "Ucho, jestli mě chceš dostat do nebe."
"To místo, kde končí rameno a začíná krk, pokud ty mě," odpověděl.
Nezaváhal jsem, a on taky ne.
Jeho zuby zkoumaly, co až si k mým uším můžou dovolit (COKOLIV, to je ta odpověď) a můj jazyk a rty se věnovaly tomu místečku na jeho krku.
Moje vzrušení rostlo, zejména ve chvíli, kdy mi došlo, že pokud teď nikdo vážně nepřijde, budu během pár minutek šukat Tommiho Liimatainena. Toho Tommiho Liimatainena, jehož ruka mi teď naprosto nečekaně sjela k rozkroku a rozepla zip na mých kalhotech.
Zasténal jsem, když mě vzal do ruky. Kousl jsem se do rtu,ticho, musel jsem být ticho. Jinak někdo přijde zcela určitě. A přeruší nás. A to já nechtěl.
"Jak moc visíš na předehře?" zeptal se Tommi věcně.
"Ani minimálně."
"Tak se zvedni."
"Tohle ti je málo?!" vytřeštil jsem oči.
"ZE MĚ se zvedni!" protočil Tommi panenky.
"Ach. Jasně," zakřenil jsem se a vstal z jeho klína.
"Odkrvuje se ti mozek, co, Jacku?" pozvedl obočí.
"Drž hubu, nebo ještě nic nedostaneš," frkl jsem.
"TY jsi ten, co chce šukat, ne já."
"Klidně si to říkej dál. Ta boule na tvejch kalhotech mluví o pravým opaku, víme?"
Díval se na mě a já mohl skoro vidět, jak se kolečka v jeho hlavě točí jako zběsilá. Pak Tommi zavřel oči a otočil se tak, že na sedadle klečel a rukama se opíral o jeho horní část.
"Máš kondom?"
"Vždy připraven."
Sáhl jsem do kožené bundy, která visela nad původně mým sedadlem, a z vnitřní kapsy vytáhl kondom a malinké balení lubrikantu, přesně na jedno použití. Když jsem se otočil, Tommi měl stažené kalhoty. Zatraceně, ten to musel hodně chtít...
"Zdržuj to a zabiju tě," sdělil mi.
"Neboj," olízl jsem si rty. "To poslední, co chci, je nechávat tě čekat."
Ale ne, ještě jsem ho nemohl šukat, ještě jsem musel...
Zatáhnul jsem závěsy na oknech a na dveřích a zamkl kupé. Tak. TEĎ jsme mohli začít.
Zakňučel, když jsem svými lubrikantem navlhčenými prsty vnikl do jeho těla. Zhluboka jsem se nadechl a přemohl touhu vykašlat se na tu přípravu a vzít si ho hned.
Moc dlouho jsem nešukal chlapa, moc dlouho.
Prsty pravé ruky jsem ho připravoval, zatímco prsty levé ruky jsem obtočil kolem jeho už teď dost tvrdého penisu. Jistě, já dlouho nešukal chlapa, on dlouho nešukal VŮBEC. Tohle nebude právě dlouhý sex...
"Zdržuješ," vydechl Tommi. "To, že jsem v sobě neměl chlapa, neznamená, že jsem nemasturboval. Popravdě utratím skoro víc za baterky než za jídlo."
Polkl jsem při představě Tommiho, který leží na posteli, vráží do sebe vibrátor a chvěje se slastí. Ježiš.
"Fajn. Jak je libo," kousl jsem se do rtu a natáhl si kondom. "Jdeme na to..."
Když jsem do něj vstoupil, svěsil hlavu a z úst se mu vydral tichý sten.
"Jo. Jo, prosím. Nemusíš... Nemusíš pomalu," zamumlal. "Já vydržím hodně. Já... Prosím."
Zavřel jsem oči. Prosí. On už zase prosí.
"Jak jen chceš..." špitl jsem. "Ale musíš být ticho."
"Já vím. Bohužel. Zatraceně... Nemáš čas ještě večer?"
Přirazil jsem, ne moc rychle, ale dost rychle na to, že jsme teprve začínali. Zachvěl se, ale rozhodně to nebylo způsobeno žádnými špatnými pocity.
Večer? Uvidí se.
Možná zítra večer.
Stál jsem za ním a vrážel mu ho do zadečku. Tommi natáhl jednu ruku dozadu a chytil do dlaně MŮJ zadek, jako by si mě snad chtěl přitáhnout ještě blíž.
Jsou věci, co by člověk vážně NIKDY nečekal.
Cítil jsem, jak se mi jeho nehty zarývají do kůže, a jen mě to víc a víc vzrušovalo. Levačkou jsem si ho přidržoval a pravačkou pracoval na jeho erekci, protože proč to prodlužovat, vážně, když to jediné, co my oba chceme, je rychlé vyvrcholení?
A po pár tlumenými steny a vzdycháním naplněných minutkách Tommiho tělo ztuhlo, jeho nehty víc stiskly mou kůži a já na ruce ucítil známé mokro.
Teď už se nemělo smysl držet. S tichým vzdychnutím jsem se udělal.

Seděl jsem na sedadle, oči zavřené, tváří jsem se opíral o chladné okénko a skoro usínal, když se teď už odemčené dveře kupé otevřely. Mohli jsme být tak deset minut od Helsinek.
"Nazdar, pánové," ozval se důvěrně známý hlas. "Chyběl jsem vám tu?"
"Ale kdepak, zlatíčko," zívl jsem a zamžoural na Christuse. "Sice jsem tu za ty dvě hodiny málem umřel nudou, ale jinak jsi mi ani V NEJMENŠÍM nechyběl."
Ale kytarista pohodil tou troškou tmavě červených vlasů, která se byla ochotná pohnout, a pozorně si mě prohlédl.
"Tenhle výraz znám," zamumlal. "Japí, něco mi říká, že ses až TAK nenudil!"
Tommi vytřeštil oči a smrtelně zbledl, jen aby jeho tváře vzápětí nabyly odstín ne zcela nepodobný Christusovým vlasům.
"ON?!" vytřeštil Kristian oči. "To si děláš-"
"CEKNI O TOM," zavrčel Tommi, "a jsi bez smlouvy!"
"Zrušíš smlouvu chlapovi, kterýho jsi ošukal? Tommi, to nebude vypadat dobře," srazil Christus obočí v téměř soustrastném pohledu.
Tommi zavřel oči a zaklonil hlavu.
"ON ŠUKAL TEBE?!" zaječel Christus.
"Zlato. Uvádíš ho do rozpaků," zašklebil jsem se. "Jo, já jeho. Další otázky?"
"Ano! Vážně si myslíte, že udržím TAKOVEJ drb?!"
"Mně je to jedno!" rozhodil jsem rukama. "Ale nechceš i MĚ připravit o smlouvu, viď? A Anziho a Soheie a Kunťáka..."
"Jsi hnusnej citovej vyděrač!"
"Jo, zlato," pokýval jsem. "Tak co? Neřekneš to, viď?"
Christus vrhl rychlý pohled po Tommim, který se momentálně zřejmě snažil učinit neviditelným. Pak se sklonil ke mně a pošeptal mi:
"A povíš mi pak detaily?"
"Jo, zlato," zakřenil jsem se. Zároveň jsem ho krátce políbil na rty. Už ani nevím, odkdy tahle naše hra vlastně trvala. Ale bylo to dlouho. "Chtěl jsi mi něco?"
"Ehm, jo," kývl. "Dneska jsem nucen zrušit tu večeři u tebe."
"S tím jsem počítal," mrkl jsem. "Rakel to vysvětlím. Hádám, že nebude až TAK zklamaná."
"Myslím, že to bude záležet na tým výkonu v posteli," zazubil se.
"Jestli chceš, stav se zítra," zasmál jsem se. "Klidně přiveď i tu blondýnku, kdyby to nebyl jen sex na jednu noc. Kdyby byl třeba aspoň na dvě."
"Je v Helsinkách týden," usmál se nevinně. "A hádám, že ráda ušetří za hotel..."
Pohladil jsem ho po ruce.
"Na nádraží hned utíkáš?"
"Jo, zlato, už to tak bude."
"Fajn. Tak si zítra zavoláme."
"Zavoláme."
Další polibek a Kristian byl pryč.
S úsměvem jsem se zadíval na Tommiho.
"A kolikrát jsi spal s NÍM?" zeptal se a nakrčil čelo.
"Ani jednou," odvětil jsem. "Ale pokud vím, je v posteli zatraceně dobrej. Kdybys měl zájem, dal by si určitě říct..."
Tommi se předklonil a tvář si skryl do dlaní.
Sice jsem jeho mumlání pořádně nerozuměl, ale znělo to jako:
"Ne, díky. Jeden trapas mi bohatě stačí."
Rozhodl jsem se nebrat si to osobně.

Žádné komentáře:

Okomentovat