sobota 20. dubna 2013

Odlakovač

Počet slov: 345

"Hele, Jukkí?"
"Copak, prdelko?"
"Copak to tu děláš?"
"Ale nic."
"Nic vypadá jinak."
"Vážně? Jak si můžeš bejt tak jistej? Už jsi někdy viděl nic? Protože já si vždycky myslel, že se dá strašně těžko říct, že něco je nic, protože většinou 'nic' ve skutečnosti znamená prostě jen 'nic zvláštního', třeba když se odíváš z okna a řekneš, že tam nic není, i když přitom-"
"Tímhle se snažíš odvést pozornost od skutečnosti, že jsi mi ukradl můj černej lak na nehty?"
"..."
"Ano, vážně jsem si VŠIML, lásko. A je mi jasný, že to tvý 'nic' ve skutečnosti znamená právě to, že si mým lakem lakuješ svoje nehty!"
"To není pravda!"
"Ne? Opravdu?"
"Podívej! To je úplně jinej lak!"
"..."
"Ha! Dostal jsem tě!"
"STŘÍBRNEJ lak? Ale JUKKO!"
"Ten tvůj černej se ke slovu teprve dostane."
"Co prosím?"
"Ehm, to NÍC!"
"Máš mě za idiota?"
"Ne, prdelko, to rozhodně ne."
"Hele, nenahazuj tenhle rozkošnej obličejík, buď tak milej."
"Proč ne, lásko?"
"Tak FAJN. Tak si ten blbej lak nech. Já si koupím novej."
"Ty jsi tak úžasnej, lásko!"
"Jo, já vím. A co tě to vůbec tak najednou popadlo, že si lakuješ nehty?"
"Prostě jsem jen chtěl bejt hezkej."
"Ale to jsi i bez laku na nehty, lásko..."
"Ehm, Japínečku?"
"Áno?"
"Prdelko moje milovaná?"
"ANO?!"
"Myslíš, že si budu moct půjčit i tvůj odlakovač, až se mi ty nehty přestanou líbit?"
"Už sis ho stejně vzal, co?"
"Tak trochu."
"Můj drahej odlakovač."
"Ach, ano, o tom jsem s tebou chtěl mluvit. Uvědomuješ si, že si kupuješ neskutečně lacinej lak, ale neskutečně drahej odlakovač?"
"Ano, lásko, uvědomuju. A?"
"Nic. Nic neříkám."
"Hodnej kluk."
"Můžu si teda půjčit tvůj drahej odlakovač?"
"Pod jednou podmínkou."
"Budu ti dělat kurvičku tak dlouho, jak budeš chtít."
"Výborně. Příjemné odlakovávání."
"Ach, Juhí, ty jsi vážně TAK průhlednej..."

Žádné komentáře:

Okomentovat