sobota 20. dubna 2013

Papírování

Počet slov: 548

"Pusinečko?"
"Ehm... Ano, prdelinko?"
"Copak tu děláš?"
"Proč se ptáš?"
"No, protože jsi tady v pokoji miminek zalezlej už přinejmenším hodinu a neslyším tě vůbec hrát."
"Ty prostě nepřestaneš našim kytarám říkat miminka, co?"
"Jukkí, neodváděj pozornost od tématu!"
"Nic takovýho nedělám."
"A proč se tu válí všechny ty papíry?"
"Ehm... O jakejch papírech to mluvíš?"
"Ty to moc dobře víš, Jukkínečku."
"Ne. Nevím!"
"Fajn. Mluvím o těhle papírech, co tu jsou úplně všude! Co to je?"
"Juhí, to přece-"
"Hm, něco kolem Negative?"
"Ééé..."
"Smlouva na turné... Na cédéčko..."
"Juhí, podívej..."
"Flinch?"
"No, víš, jaksi..."
"Tyhle ani neznám..."
"Juhí!"
"Jukko Kristiane Mikkonene, jímá mě jisté podezření."
"Jaké, lásko?"
"Ty děláš Tommiho papírování!"
"Nejsi dneska nějak přehnaně inteligentní, sakra?!"
"PROČ děláš Tommiho papírování?"
"No, třeba... protože Tommi je línej udělat to sám?"
"Ale proč si dělá otroka z tebe?!"
"Protože na mě Jonne žaloval, že jsem prošvihnul poslední zkoušku, proto! A řeknu ti, Tommi má v těch papírech takovej bordel, že si říkám, jak je možný, že ještě všechno klape!"
"Tys prošvihnul poslední zkoušku?"
"Moc dobře víš, že ano."
"Vím?"
"Ano!"
"Kdy byla?"
"V úterý."
"..."
"Lásko, tvůj výraz, když přemýšlíš, mě děsí."
"V úterý jsme přece celý odpoledne prosouložili."
"Přesně tak, prdelinko."
"Neřekl jsi, že máš zkoušku!"
"Promiň, ale když si přede mě stoupneš úplně nahej, teda až na ten tvůj klobouček, a očividně nadrženej, myslíš, že jsem schopnej vzpomenout si na nějakou ZKOUŠKU? Za co mě máš? Jsem jen chlap, proboha!"
"Odkdy?"
"JUHANO JAKONENE!"
"Pardon, pusinko. To mi ujelo."
"To ti tak budu věřit."
"Ale..."
"Poslyš, nechceš už zmizet? Potřebuju na to klid. Vážně je v tom NEHORÁZNEJ nepořádek!"
"To je nabídka z nějakýho nočního klubu?"
"Kde?!"
"Teď ho máš pod pravou rukou!"
"Ehm... Sakra. Jo, to je leták nočního klubu. Ježiš... Jsou věci, co by se muzikant o svým manažerovi NIKDY neměl dozvědět!"
"Ale no tak. Mohlo to bejt horší."
"JAK?!"
"Mohl to bejt noční klub PRO GAYE."
"..."
"Jukkí?"
"Juhí, VÁŽNĚ nechceš zmizet?"
"Ehm... Asi bych ti mohl jít uvařit kafíčko, co ty na to?"
"Že se mi to jeví jako fakt dobrej plán, Juhí."
"Dobře. Hned jsem tu. A..."
"ANO, Juhí?"
"Co kdybych ti pak pomohl? Víš, ať to máme hotový dřív..."
"Ne, Juhí."
"Proč ne?!"
"Protože kdybys mi pomáhal, nakonec to skončí tím, že Tommiho papíry se budou válet všude po zemi a ty budeš s roztaženejma nohama ležet na tom gauči, na kterým teď sedím, zatímco já-"
"Dobře, pochopil jsem!"
"Správně. Chtěl jsem tím říct, že pokud bys mi měl pomáhat, rozhodně to dřív hotový nebude."
"A-ale... Ale až skončíš..."
"Mhm?"
"JE tady šance, že budu ležet s roztaženejma nohama na tom gauči, zatímco ty..."
"Jo, lásko. Ta šance tu je. Když mi teď půjdeš uvařit to kafe a pak nebudeš rušit."
"Fajn."
"Hodnej."
"Jednoho dne toho Tommiho zabiju."
"Ano, to bys byl vážně zlatíčko..."

Žádné komentáře:

Okomentovat