sobota 20. dubna 2013

Pouť

Počet slov: 440

"Mikkonene!"
"Ehm... ano?"
"Ta tvoje zatracená kočka mi okusuje sluneční brejle!"
"Nepovídej. Dokud si brousila drápy o moje růžový kalhoty, byla roztomilé koťátko!"
"Pusť je, mrcho!"
"Japí, no tak. Potřebuje mít zdravý zoubky."
"Jestli se naštvu, nebude mít ŽÁDNÝ zoubky!"
"Přece bys neublížil KOŤÁTKU, Japí!"
"..."
"Japí?"
"Koťátko, podívej. Tady, kousej Jukkískův lesk na rty..."
"Ani jí NEZKOUŠEJ dát můj lesk na rty!"
"Proboha."
"Co?"
"My někam vyrážíme?"
"Ehm..."
"Nezapírej, Jukko! Takhle zmalovanej jsi vždycky jen v případě, že někam jdeme a ty se chceš předvádět!"
"ZMALOVANEJ?"
"Ach jo, špatná volba slov..."
"Vážně jsi o mým nalíčení mluvil jako o ZMALOVÁNÍ?!"
"Nemyslel jsem to tak, jak ty myslíš!"
"Juhano Jakonene..."
"Tak kampak máme namířeno, mazlíčku?!"
"Snažíš se odpoutat pozornost, co?"
"Ano. Takže..."
"Jdeme na pouť!"
"CO?!"
"Na pouť. Jdeme do Särkänniemi. Došlo mi, že jsem tě tam nikdy nevzal. Tak to musím rychle napravit. Moje koťátko musí znát Tampere stejně dobře jako já!"
"A-ale..."
"Něco se ti nelíbí?"
"Ano! Pouť?! Poutě nesnáším odmalinka!"
"PROČ?!"
"Proto."
"T-ty nesnášíš..."
"Lásko?"
"Co ti poutě udělaly? No co?!"
"A je to tady..."
"Já se tak těšil na to, jak si spolu užijeme odpoledne!"
"Jak mě pěkně předvedeš okolí..."
"ANO! Takže chci vědět, proč se mnou nechceš jít, Juhano Jakonene!"
"Prostě nemám rád ty atrakce. Nebaví mě to. A dělá se mi z toho špatně, většinou."
"Ty jako myslíš, že tě kupříkladu potáhnu na horskou dráhu?"
"Ehm, ne?"
"ZEŠÍLEL JSI? Co moje vlasy?!"
"Aha. Tohle mi nejspíš mohlo dojít."
"Ne, nemohlo. To ti MĚLO dojít!"
"Tak proč tam chceš jít? Bude tam spousta lidí, akorát u toho budeme oba přicházet o nervy, pohádáme se a půjdeme domů."
"Prostě tě chci ukázat!"
"Na to nemusíme chodit do Särkänniemi."
"Chci tě ukázat v Särkanniemi."
"Jsi hrozně paličatej, víš o tom?"
"Samozřejmě."
"Bože... No jo, tak fajn."
"Japí, já tě tak miluju!"
"Ale koupíš mi nový sluneční brejle, protože tyhle jsou nepoužitelný!"
"Lásko, máš milion jinejch."
"Nemám jich milion, jen čtyřiasedmdesát! Třiasedmdesát když odečtu tyhle!"
"Dobře, prdelko, koupím ti jiný sluneční brejle. A klidně dvoje, ať to máš trochu zaokrouhlený."
"Jukkí, vážně?!"
"Ano, Japí, vážně. A koupím ti zmrzlinu."
"Páni!"
"Tak se jdi oblíct. Vyrážíme za dvacet minut."
"Beru na vědomí. Mimochodem... Teď to kotě žere tvý boty."
"!!!"
"Zdravý zoubky, lásko, pamatuj. Zdravý zoubky!"

Žádné komentáře:

Okomentovat