pátek 19. dubna 2013

Předvánoční zkouška

Čímž vám Arvari přeje za finn veselý Vánoce... =)


"Ale no tak, Poppy."
"Řekla jsem ne, Wilde."
"Poppíku, PROSÍÍÍM!"
"Ne, ne, ne!"
"Ale my tě tam vážně potřebujeme!"
"Já potřebuju bejt DOMA. Absolutně nic nestíhám, dokážeš to pochopit? Nemám šanci doma uklidit, nemluvě o tom, že musím-"
"Varovali mě, ať si do kapely neberu ženskou. Ale NIKDO neříkal, že ten hlavní problém bude v tom, že se nebude moct dostavit na poslední předvánoční zkoušku!"
"Ha. Ha. Ha. Prostě se s tím smiř, Wilde. Já NEMÁM ČAS."
"Ale... Ale..."
"Došly ti slova?"
"Ale my tě tam vážně chceme! Jsi naše Poppy. PROSÍM, udělej si na nás čas. Hodinku, možná dvě..."
"DVĚ? Wilde, copak jsi naprosto ZEŠÍLEL?!"
"No, tak nic. Neřeš to. Já jen myslel, že si uděláme hezkou vánoční nadílku..."
"C-co? Počkej, co tím chceš říct?"
"Ehm... Nic."
"WILDE!"
"Já jen... Koupil jsem nám... stromeček... Hezky zabalil všechny dárky... Naplánoval koledy, co si zazpíváme, a samozřejmě jim navrhnul jistá nový aranžmá a-"
"Wildínku?"
"Ano, Poppy?"
"Není to poslední předvánoční zkouška. Ty jsi pro nás zorganizoval regulérní předvánoční večírek."
"No, nevím, nakolik tomu můžeš říkat VEČÍREK, když tam budem čtyři a bude to ve dvě odpoledne, ale... jo."
"Ach, Wildí. To je tak sladký."
"Slad... ký?"
"Ale samozřejmě, že sladký! Wildí, to je rozkošný, vánoční oslava pro The Saturnettes!"
"Kdybys řekla rovnou, že ti vánoční oslavy připadají sladký, řeknu ti rovnou, že je to vánoční oslava."
"O tom nepochybuju."
"Ehm, tak teda, Poppy..."
"Ano, Wildí?"
"Přijdeš, viď?"
"Wildí, já fakt nemůžu. Jsem nahraná, nestíhám, nemám šanci uklidit, a pak taky-"
"Tohle už jsem slyšel, Poppy!"
"No jo, ale furt je to pravda. Dvě hodiny? Bez šance!"
"A co když ti pak půjdeme s tím úklidem pomoct?"
"CO?!"
"The Saturnettes. Po oslavě se seberou, půjdou k tobě do bytu a pomůžou s vánočním úklidem."
"..."
"Poppy?"
"Promiň. Asi mi spadla čelist. VY a UKLÍZET? Wilde, slyšíš se?!"
"Udělám cokoliv, abys přišla. To přísahám."
"Ach, Wildíku..."
"Prosím, Poppy?"
"No tak... Tak fajn. Dobře. Přijdu. Stačí?"
"Fakt? Poppy, DĚKUJU! Děkuju, děkuju, DĚKUJU!"
"A ani mi nemusíte pomáhat s úklidem."
"N-ne? Takže mi říkáš, že to gesto, co jsem udělal, bylo tak velký, že-"
"Počkej, to zas brzdi. NĚCO pro mě udělat musíte."
"Sakra. Co?"
"Nákup, Wildí. Půjdete se mnou na vánoční nákup."
"POPPY!"
"Chceš mě na oslavě?"
"..."
"Wildí?"
"Tak zítra ve dvě ve zkušeně?"
"Zítra ve dvě ve zkušebně, Wildí."

Žádné komentáře:

Okomentovat