sobota 20. dubna 2013

Přikrývka

Počet slov: 522


"Jukko, jsem..."
"Juhí!"
"..."
"Juhí?"
"!!!"
"Ehm, ahoj, Juhí."
"Co je zas, kurva, tohle, Jukko?"
"Co myslíš?"
"Ten obrovskej balík v naší předsíni, co asi?!"
"Ach. To není obrovskej balík."
"JE to obrovskej balík, mám ho nad kolena!"
"To není jen tak nějakej obrovskej balík, to jsou naše úplně nové hypoalergenní přikrývky pro každé roční období!"
"C-co to je?"
"Hypoalergenní přikrývky pro každé roční období! Znáš to přece. Když máš jednu deku, je ti pod ní v zimě zima a v létě zase nesnesitelný vedro. Ale hypoalergenní přikrývka pro každé roční období je tak skvěle vymyšlená, že tenhle problém dokonale řeší! Vyvinuli ji odborníci na spánek a ručí za to, že v létě se pod ní nebudeš potit a v zimě zase mrznout!"
"Přeloženo do normální řeči, už zase ses v noci koukal na teleshopping."
"Chrápeš a já pak nemůžu spát!"
"JÁ chrápu?!"
"No jistě!"
"To odvoláš, Mikkonene!"
"Neodvolám! Tvoje pomůcky proti chrápání dorazí nejspíš zítra."
"Pomů... CO?!"
"Je mi líto, Juho, ale situace se stává nesnesitelnou. Chrápání ruší tvého partnera, a ty určitě chceš, aby se mohl klidně vyspat, ne?"
"Pod hypoalergenní přikrývkou?"
"Prosím?"
"Nic. Mlčím. Můžu jen podotknout, že ty jsi schopnej rušit mě mnohem víc? Třeba včera v noci, tvoje ruka v mejch trenýrkách, jen tak, zničehonic, když jsem byl v nejhlubším spánku... Nepřijde ti to rušivý?! A ta šukačka POTOM?!"
"No, všimnul jsem si, že když tě před spaním dost utahám, tak nechrápeš."
"!!!"
"No co? To je pravda. Ale kdo tě má pořád utahávat, že jo?"
"Chceš šukat prakticky KAŽDEJ VEČER!"
"Ehm..."
"Jukko, kdy jsem naposledy chrápal? Jako vážně chrápal?!"
"Asi tak... před týdnem..."
"Před týdnem. Myslíš tehdy, jak jsme nešukali kvůli tomu, že jsem byl nastydlej?"
"Ehm, no, možná... Tedy, jaksi..."
"Proč jsi mě DOOPRAVDY budil včera, Jukko Kristiane Mikkonene?!"
"Neříkej mi tak!"
"PROČ jsem se uprostřed noci vzbudil s přirozením ve tvý ruce, Mikkonene?!"
"Protože já se vzbudil z... hodně zajímavýho snu, a ten jaksi... nezůstal bez následků... A říkal jsem si, že ty bys určitě nechtěl, abych se plížil z postele a v koupelně si ho potají honil, takže jsem si řekl, že tě... vzbudím..."
"Panebože..."
"Ehm, zlobíš se, že jsem objednal ty, ehm... hypoalergenní přikrývky pro-"
"Ne. To víš, že ne. Sice ani jeden z nás není alergik, ale... No co, naše deky jsou už hrozně propocený. Koneckonců na nich pořád souložíme, že jo. Vlastně bysme mohli koupit i nový polštáře..."
"Ty jsou tam taky. Podpírají hlavu přesně v tom správným úhlu, co potřebuješ pro zdravej spánek."
"Že mě to překvapuje. No, tak když už jsme v tom, mohli bysme si koupit i nový matrace, ty naše už jsou takový-"
"Matrace přijdou ve čtvrtek."
"!!!"
"J-Juho?"
"Tak si říkám, jaký mám štěstí, že přes ten teleshopping nedají koupit i děvky."
"Ne, to zase ne. Ale večer se staví Juha s Jonnem, pokud tě to potěší...."

Žádné komentáře:

Okomentovat