sobota 20. dubna 2013

Šampon

Počet slov: 435


"Ehm, Jukko..."
"Mlč. Přemýšlím."
"Jo, je mi to jasný. Ale..."
"MLČ. Já PŘEMÝŠLÍM!"
"Už pět minut, Jukko."
"Ty nevíš, jak je to těžký!"
"Co konkrétně je na tom těžkýho, prosím?"
"Je to naprosto zásadní rozhodnutí, který na minimálně měsíc naprosto změní můj život!"
"Vybíráš si ŠAMPON, Jukko!"
"Ano, já vím."
"Co na šamponu změní tvůj život?"
"No, to je jednoduchý. Když si vyberu špatně, budu mít příšerný vlasy a budu muset na veřejnosti čepici nebo šátek. Nebo když se mi budou ty vlasy mastit, budu si je muset mejt třeba každej den, a to ovlivní můj denní režim. A nebo když-"
"Jo. Jo, pochopil jsem."
"Prostě JE to důležitý!"
"A proč si nemůžeš prostě vzít ten šampon, co jsi používal doteď?"
"Promiň, ale to je snad jasný, ne?"
"Ehm... Ne?"
"Proboha, Juho! Šampony se mají střídat, protože vlasy se pořád tak trochu mění. Barvení, sluníčko, trochu jiná strava... A najednou ti ten šampon, co ti čtyřikrát účinkoval úplně v pohodě, najednou dělá ošklivý vlasy. No, a to se přesně teď stalo mně!"
"Já si nevšimnul, že by tvoje vlasy byly nějak jiný, Jukkí."
"Z toho bych tě nikdy nepodezříval, prdelko..."
"Hele, ale já používám stejnej šampon už... hodně let."
"Jo. Já vím."
"Co?!"
"Máš štěstí. Nemáš tak citlivý vlasy. Nebo jsi natrefil přesně na ten správnej šampon. Máš krásný vlasy, prdelko..."
"Ale ty tvoje přece taky nejsou špatný."
"Ale jo. Teď jsou v PŘÍŠERNYM stavu."
"Ach jo. A nemůžeš... Nemůžeš si prostě vzít třeba tenhle?"
"MASTNÝ vlasy, Juho?"
"Ehm... Fajn, ten?"
"Já mám ROZTŘEPENÝ KONEČKY?!"
"Ne! Pardon, přehmátnul jsem se. Chtěl jsem vzít tenhle!"
"To je ten, co jsem měl doteď."
"Ehm... Fajn, a co třeba tenhle?"
"Kudrnatý? Juho, jak sis vybral ten šampon, co používáš už roky?"
"No, tak trochu... Náhodně."
"A seš si jistej, že je to normální šampon, a ne třeba, no, já nevím, šampon pro psy?"
"Bral jsem ho z regálu, co vypadal prakticky úplně stejně jako tenhle. Ne, není na psy! Je na normální vlasy. Prostě na normální vlasy."
"Fajn. Já ti věřím."
"A co třeba tenhle?"
"Pro větší objem?"
"Aha. Jasně. Promiň..."
"Počkej, neřekl jsem ne!"
"Ne?"
"Ne! Vlastně... To zní jako docela dobrej nápad."
"Ach. Že by?"
"Jo. Dej mi ho, já ho zkusím."
"No sláva. Takže můžeme jít?"
"Ne."
"Ne?!"
"Ne. Otočka. Potřebuju novou barvu na vlasy."

Žádné komentáře:

Okomentovat