sobota 20. dubna 2013

Seznam

Počet slov: 442

"Jukkí?"
"Jo, prdelinko moje?"
"Kdepak jsi?"
"Ve vaně, světlo mýho života!"
"Jukko, ty jsi PIL?"
"Ano, lásko. Horkou čokoládu."
"Sakra! Víš, jakej na tebe má vliv!"
"Jakej? Jsem teď jen hrozně ŠŤASTNEJ!"
"No, a o tom právě mluvím."
"Lásko, ty NECHCEŠ abych byl šťastnej?"
"Ale jasně, že chci... Mimochodem, neviděl jsi Salli?"
"Jo, naposled, když lezla do tvý boty. A zívala, takže myslím, že tam šla kvůli odpolední siestě."
"No to v jejím vlastním zájmu DOUFÁM!"
"Mimochodem, lásko, míníš bejt furt za těma dveřma?"
"Ano! Musím jít pryč a nemám nejmenší zájem na tom, aby mi u toho v kalhotách trčel menší problémek, když tě uvidim nahýho ve vaně!"
"Tak to klidně můžeš jít. Mám tu SPOUSTU pěny."
"Určitě?"
"Ano, prdelko."
"Tak fajn. Jdu tam."
"Ano, prdelko..."
"..."
"Ano, prdelko?"
"ŽÁDNOU PĚNU NEVIDÍM!"
"Ne? Tak hele. Tady na vaně stojí kokosová, čokoládová, jahodová, malinová, tvoje oblíbená jasmínová..."
"Ale žádná není ve vaně a nezakrejvá tvoje... ZATRACENĚ, Mikkonene! To mi chceš fakt sdělit, že si ho tu HONÍŠ?!"
"Problém s tím, prdelinko?"
"Zatraceně, ANO!"
"Tak to mě moc mrzí..."
"Ten úsměv JASNĚ říká, že tě to NEMRZÍ ani malinko!"
"Hm, už máš ten menší problémek, lásko?"
"Ne! Ne, nemám! A teď se otočím a mít ani nebudu!"
"Hm, dobře... Tak copak jsi potřeboval?"
"No, momentálně tě docela potřebuju do... NE! Chtěl jsem se zeptat, jestli jsi neviděl můj, ehm... seznam."
"Seznam?"
"Jo, můj... můj nákupní seznam."
"Zlato, byli jsme na nákupu dneska ráno, vzpomínáš? Máme všechno, pečivo, mlíko, džusy, šlehačku a různý polevy taky..."
"Jo, pusinko, já vím. Tohle byl... trošku jinej nákupní seznam."
"A... jakej?"
"No, řekněme... Sakra, proč ti nestačí, že to byl prostě NÁKUPNÍ SEZNAM?!"
"PRDELKO?"
"Ehm, ano?"
"Ty jsi chtěl jet do sexshopu?"
"Jak jsi to poznal?!"
"Ehm... intuice?"
"..."
"Prdelinko, co bys řekl, kdybych řekl, že můžeme do toho sexshopu zajet spolu? Pak bys nepotřeboval žádnej nákupní seznam, jelikož bysme si všechno vybrali spolu..."
"Řekl bych, lásko, že jsi ve vaně."
"Ehm, jo, to byla součást další části plánu."
"Jaký?"
"No, tý, kde mě přefikneš ve vaně, abychom předešli k tomu, že si to pak skoro rozdáme v sexshopu..."
"Ach. To zní jako... dost dobrej plán."
"Já vím, prdelinko."
"Takže... si mám vlízt k tobě do vany."
"Ach, ano. Prosím."
"Jukko, víš, že tě hrozně moc miluju?"
"Tak POJĎ a DOKAŽ TO."

Žádné komentáře:

Okomentovat