pátek 19. dubna 2013

Skryté myšlenky

Autor: Arvari
Žánr: prachsprostý PWP
Přístupnost: ehm, NC-17?
Postavy: Atheos (teď už začínáte být podezřívaví, co?)
Shrnutí: Zkrátka to bylo přesně to odpoledne, kdy sebevražda začne být až šíleně lákavá.
Počet slov: 514
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...


To odpoledne jsem se prostě zatraceně nudil. Zkoušel jsem si jen tak brnkat na basovku, ale ten zvuk mi přišel otravný. Zkoušel jsem pracovat, protože jsem to přece jen slíbil Wildovi, ale prostě mi to nešlo. Televize byla krutě nezajímavá. Počítačové hry mi prostě nešly. Na čtení jsem se nedokázal soustředit.
Zkrátka to bylo přesně to odpoledne, kdy sebevražda začne být až šíleně lákavá.
Zatáhl jsem závěsy v ložnici a padl na postel. Když se mám nudit, můžu si u toho aspoň odpočnout, ne?
Nedošlo mi, že to je přesně ta situace, kdy se mi hlavou začnou míhat myšlenky, které bych jinak docela rád potlačil.
Především tu, která se teď suverénně nacpala dopředu, aby mě mohla informovat, že SEX by byl přímo ideální způsob, jak to odpoledne strávit.
Sex.
Už moc dlouho jsem byl sám. Před zbytečně dlouhou dobou ode mě Jonna odešla.
Zatraceně dlouhá doba bez sexu.
Vzdychl jsem, když se moje ruka, prakticky vzato sama od sebe, protože já ten pohyb nijak neplánoval, najednou octla u lemu mého trička.
Zavřel jsem oči, když se prsty dotkly mojí kůže, když začaly hladit břicho, když obkroužily pupík a zamířily nahoru k bradavce.
Dech se mi zrychlil a srdce trochu prudčeji rozbušilo.
A ještě prudčeji v okamžiku, kdy jsem si představil, že to ve skutečnosti není moje ruka, že je to...
Ruka se zatraceně dlouhými prsty. Bledá. A... Sakra, mužská...
Prudce jsem se nadechl, když jsem si představil hnědé oči, které se na mě dívají, a úsměv na rtech.
Když jsem si představil, že mě ty rty líbají, moje vlastní rty jako by jim odpovídaly.
Svoji bradavku jsem vzal mezi palec a ukazováček a zlehka zakroutil. Ihned jsem zalapal po dechu.
Moje druhá ruka přejela po mém rozkroku, kde se už začala dělat slušná boule.
"Hm, pěkně nadrženej..." zamumlal jsem to, co se mi samo od sebe vloudilo do hlavy.
Druhá bradavka a o něco pevnější stisk. Další přejetí rukou po rozkroku.
"Je mi jasný, co chceš, ty malá kurvo..."
Rozepnutí knoflíku džínů. Zip hned vzápětí. Trenýrky o kousek dolů.
Zakňučel jsem, protože ve svých představách jsem se nehonil, ne. V těch jsem mizel mezi krásnými růžovými rty, zatímco mě něžně sledovaly temně hnědé oči, zatímco moje prsty tahaly za černé vlasy...
Nechtěl jsem to protahovat. Ani jsem nemohl. Ty představy byly moc živé.
Až moc živě jsem poslouchal Jannovo tiché kňučení.
Zaryl jsem nehty do svého hrudníku, tak prudce, až jsem vyjekl.
Ruka mezi nohama se pohybovala tak rychle, že ji zrakem bylo obtížné vnímat.
Olízl jsem si rty a zaklonil hlavu.
Pevné ruce objaly moje stehna a já zvedal boky a přirážel mu až do krku.
"JANI!"

Pomalu jsem se snášel z orgasmového obláčku. Tohle bylo... tohle bylo...
Zatraceně. Nenávidím... Nenávidím tyhle myšlenky.
A vždycky se objeví jen při masturbaci. Jen když jsem moc mimo na to, abych se kontroloval.
Možná to znamenalo, že se mám přestat kontrolovat.
Všechno bylo stokrát lepší, když jsem na něj myslel. Můj orgasmus mnohem silnější.
Sakra, vážně jsem TAK křičel?
Olízl jsem si rty, zapnul kalhoty a vstal z postele.
Potřeboval jsem svůj mobil.

Žádné komentáře:

Okomentovat