sobota 20. dubna 2013

Společnost

Počet slov: 362

"KURVA! Jukkí?"
"Ehm, ano, prdelko?"
"Byl bys tak hodnej a donesl mi z pokoje miminek novou strunu?"
"Už ZASE jsi nějakou přerval?"
"Kdyby ne, asi nechci novou, lásko."
"Fajn, Juhí. Tak jakou?"
"Ehm... Hele, dones mi pro jistotu od každý, ano?"
"!!!"
"Lásko, úplně si PŘEDSTAVUJU tvůj zhrozenej výraz."
"To děláš správně!"
"FAJN! Přines mi jen... háčko?"
"Háčko? Japí, čekal jsem to horší!"
"Já vím, lásko. Už jdeš?"
"No jo, prosímtě... Tady máš."
"Díky, zlatíčko. Miluju tě!"
"No jo. Taky by tě neubylo, kdyby sis tam došel sám."
"Ale to bych musel dávat kytaru stranou!"
"Taky by se ti nic nestalo..."
"Jukkí, můžeš mi říct, proč jsi tak nehorázně protivnej?!"
"Ne, nemůžu."
"JUKKÍ!"
"Stále nemůžu."
"JUKKO-"
"Tommi!"
"Tommi?"
"Tommi! Liimatainen!"
"Co s ním?"
"To on mi předtím volal."
"Ehm... Aha. A?"
"No, jak se zdá, lásko moje, naše plány na romantickej víkend tak trochu padaj. Tommi nám domluvil nějakou akci až v OULU!"
"Oulu..."
"Ano. A řekne to čtyři dny předem. Já bych ho..."
"A nemůžete vy, jakožto skupina, říct ne?"
"Zešílel jsi?"
"Ehm..."
"Tommi Liimatainen není jen MANAŽER! Tommi Liimatainen je naše nahrávací společnost. Tommi Liimatainen je něco jako BŮH!"
"Asi bych měl děkovat Bohu, že Private Line mají společnost jinou, co?"
"To každej, kdo nemá Hype!"
"Ach. Ale... lásko..."
"Prdelko, on nám zničil náš romantickej víkend. Mimochodem, už nejspíš druhej v řadě!"
"Kdy hrajete?"
"V sobotu večer."
"Ehm, a myslíš, že... Že v Oulu nemají romantický hotely?"
"J-Japí?"
"Nějaký pěkný hotely, kde si budeme moct dojít na krásnou masáž, do sauny, do vířivky..."
"Na kosmetiku..."
"Ehm, jo, kde si budeš moct dojít na kosmetiku, pusinko."
"Japí!"
"Proč mám dojem, že se ti ten nápad docela hodně zamlouvá?"
"Protože... Protože je to prostě DOKONALEJ nápad, Juhí! Já tě tak MILUJU!"
"Já vím, pusinečko."
"Ale víš, co musí mít v tom hotelu PŘEDEVŠÍM?"
"Naprosto přesně, lásko. Hodně bytelný postele..."

Žádné komentáře:

Okomentovat