sobota 20. dubna 2013

Svíčka

Počet slov: 375

"MIKKONENE!"
"Ano, Japí, prdelinko moje?"
"Ty... ty..."
"Ano, prdelinko?"
"Neříkej mi prdelinko!"
"Promiň, prdelinko."
"..."
"Promiň, Japí."
"Co má...Co má TOHLE znamenat? CO TO JE?!"
"To je svíčka, pr... Japí."
"No nekecej. To bych nepoznal!"
"Tak proč ses teda ptal, hm?"
"Nebuď drzej, Mikkonene!"
"Japí, ty máš nějakou špatnou náladu. Nepotřeboval bys masáž?"
"Můžeš mi vysvětlit, proč při otázce, jestli bych nepotřeboval masáž, zíráš na můj rozkrok, pusinečko?"
"Myslím, že je zjevný, že nemluvím o masáži zad, prdelko."
"Jsou vůbec chvíle, kdy ty nejsi nadrženej, Jukko?"
"Ano. Když mám čtyřicítky horečky, když mám kocovinu-"
"Kecáš. Naposled, když jsme oba měli kocovinu jako prase, ses ráno choval jako kdyby ti někdo do prdele strčil baterku Duracel!"
"Prdelinko, myslím, že nějaká baterka je zcela nedostačujících-"
"Fajn, zpátky k tématu. Tohle je..."
"Svíčka, prdelinko."
"NEŘÍKEJ MI PRDELINKO. Tohle je svíčka."
"Ano, Japí."
"Můžeš mi laskavě vysvětlit, co dělala na vaně?"
"No, nejspíš... STÁLA?"
"Zase mi zíráš na rozkrok!"
"To nepopírám."
"Fajn, tohle je svíčka, co stála na vaně. Můžeš mi vysvětlit, proč vedle ní stálo ještě něco kolem dvaceti jejích kamarádek?"
"Celkově čtyřiadvacet, pětadvacet s touhle."
"Proč?!"
"Pro vytvoření intimní atmosféry?"
"Aha. Takže to mejdlo s provokativní vůní tam asi taky nebude náhodou, mám pravdu?"
"Ne, prdelko, ani ten lubrikant."
"Ach, proboha..."
"Ano, Japí?"
"Ty to myslíš vážně, co? Chceš si dneska zasouložit ve vaně. Při svíčkách. ROMANTICKY."
"Hm, Japínečku..."
"Takže jsi nadrženě rozněžněnej, mám pravdu?"
"No... Jo. To je dobrej způsob, jak to pojmenovat, jo."
"Tuhle tvoji náladu nesnáším nejvíc ze všech."
"Proč, Japí?"
"Protože... Upřímně, co si myslíš, že teď udělám, no?"
"Upřímně?"
"Upřímně!"
"No, myslím, že by bylo fajn, kdybys odnesl tu svíčku, zapálil ji i všechny okolo, a napustil do vany vodu. A mimochodem, je tam ještě sklenička s okvětníma plátkama růží, kdybys byl tak hodnej..."
"Jukko, to NENÍ VTIPNÝ."
"To taky není vtip."
"Takže romantický milování ve vaně?"
"Při svíčkách, ano."
"..."
"Prdelko?"
"Ale jestli mi u toho chytnou VLASY..."

Žádné komentáře:

Okomentovat