sobota 20. dubna 2013

Travesti

Počet slov: 518

"Ach... můj... BOŽE."
"Ano, prdelinko."
"Jukko, o co se to tady snažíš? Tedy krom zabít mě?!"
"Nechci tě zabít, Juhínku."
"Ne? Tak ať se snažíš o cokoliv, vedlejší efekt je to, že jsem právě... ach... zemřel. Ale byla to krásná smrt, to musím říct..."
"Kdybys zemřel, tak za prvý nemluvíš... A za druhý se ti z kalhot nestane menší stan."
"Ta krev se tam nahrnula ještě před mojí smrtí. A pak tam prostě zůstala."
"Lásko, nevím, jestli může stát i mrtvole."
"Posmrtná ztuhlost na nezvyklém místě."
"Nedostavuje se ta až po pár hodinách?"
"Jukko, tak o co se to tady snažíš?!"
"Stojím tady v růžovejch šatech, tygrovanejch punčochách, bílejch páskovejch botách na podpatku, s tygrovanou čelenkou ve vlasech, vycpanejma prsama, namalovanejma očima, falešnejma řasama a právě se chystám dát si na pusu růžovou rtěnku. Tak jako co to vypadá?!"
"No, buď mi chystáš příjemný překvapení, ale to bys asi kapku víc ječel, že jsem tě odhalil, nebo ses dal na travesti."
"B je správně."
"CO?!"
"B je správně. Dal jsem se na travesti."
"To jako myslíš vážně?!"
"Bohužel ano. Teda, ono to není tak docela travesti. Jen..."
"Napjatě poslouchám, pusinko!"
"Prostě jsem se s Jonnem vsadil, že mu Juha nedovolí ostříhat si vlasy... No, a Juha ho stříhal osobně."
"Vsadil ses... Jonne je nakrátko?"
"No, ne docela. Prostě zas vypadá jako to oškubaný kuře. Sakra..."
"A ty ses vsadil, že když mu DOVOLÍ ostříhat se..."
"Tak na dnešním koncertě nebude na kytaru hrát Sir Christus, ale Kristiina."
"Ach. Můj. Bože. Víte, že si tím zabijete polovinu fanynek?"
"Taky jsem se to Jonnemu snažil vysvětlit. Ale je naprosto neoblomnej."
"A co by se stalo, kdyby mu to Juha nedovolil?"
"Jonna, přirozeně."
"Lásko, tobě hrabe. Mluvíme o JONNEM, to není... Ach."
"A já se tak TĚŠIL na to, jak bude pobíhat po pódiu v minisukýnce..."
"To by zabilo ještě víc fanynek!"
"No dovol?! Chceš mi říct, že Jonne by byl hezčí ženská než JÁ?"
"Jak ti to... Jo, lásko. Víš, on má ty rysy."
"Taky nemám až TAK chlapský rysy! A mám MNOHEM hezčí zadek!"
"Ale na ženskou máš moc vypracovaný stehna."
"Což je jen a jen TVOJE práce, Juho."
"Tak PROMIŇ, že se rád nechávám šukat."
"Ach jo... Vypadám aspoň DOBŘE?"
"Mně se neptej. Já jsem pořád mrtvej."
"JAKONENE!"
"Vypadáš prostě božsky, Jukkí."
"Fakt si to myslíš?"
"Jestli ty fanynky neomdlí ve chvíli, kdy tě uvidí, tak nemají vkus."
"Jasně, že omdlí. S tím se počítá."
"Jsi moc zlej kluk."
"Ne. Jsem moc zlá HOLKA."
"Fajn. Moc zlá Kristiina..."
"Hm, Juhí..."
"Ano, Ju... Tiino?"
"Až se z toho koncertu vrátím..."
"Ano, pusinko."
"Výborně. Budu se celej večer těšit. Škoda, že tam nejdeš."
"Řekl kdo?"
"Ehm... Ty včera."
"Myslíš, že tohle si nechám ujít? Ani omylem! Omluvte mě, má dámo... Jen si skočím po klobouk!"

Žádné komentáře:

Okomentovat