pátek 19. dubna 2013

Uživateli Zacky Nite se líbí Jann Wilde

Autor: Arvari
Žánr: komedie?
Přístupnost: kdepak, nic
Postavy: Zacky Nite, Tender Rexx, Jani Tuovinen
Shrnutí: *tak už jsi to konečně přiznal?*
Počet slov: 507
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...
Poznámka 2: Ale to 'Uživateli Zacky Nite se líbí Jann Wilde' se náhodou i stalo!

Svítící jednička u políčka zpráv.
*tak už jsi to konečně přiznal?*
*Cože?*
*'Uživateli Zacky Nite se líbí Jann Wilde'*
*!!!*
*zajímavý, co facebook dokáže, nemám pravdu? ♥*
*Líbí se mi jeho HUDBA, Teemu!*
*to vykládej někomu, komu jsi dva dny zpátky hodinu nefňukal do telefonu kvůli tomu, jak moc bys toho idiota chtěl*
*Jestli mu to někdy ŘEKNEŠ...*
*řekl jsem, že neřeknu, ne?*
*Fajn. Věřím ti.*
*právě jsem mu poslal printscreen*
*CO JSI ŘEKL?!*
*ale no tak, Ville. o nic přece nejde. taky se pobaví, toť vše...*
*Co jsi mu k tomu napsal, Teemu?*
*absolutně nic*
*CO JSI MU K TOMU NAPSAL, TEEMU?!*
*'zajímavý, co facebook dokáže, nemám pravdu? ♥'*
*Fajn.*
*nejsem takovej bastard, jak si myslíš, Ville...*
*Děkuju.*
*nz, drahoušku ♥*
Účet... Odhlášení.

Svítící jednička u políčka zpráv.
*nevíš proč mi teemu posílá ten přiblblej print screen? O_o*
*Asi myslel, že tě to pobaví.*
*no, uznávám, že je to... zajímavý*
*Líbí se mi tvoje HUDBA, jasno?*
*nic jinýho mě ani nenapadlo O_o*
*Jen dobře.*
*mělo by snad? O_o*
*Wilde, kdybys nepsal ty smajly, zeptám se tě, jestli máš něco se shiftem.*
*shift je ztráta času*
*A interpunkce?*
*nemám potřebu ji používat v neformální komunikaci s někým koho znám*
*Že jsem se vůbec ptal.*
*A mimochodem, Ville, odvádíš pozornost. (SPOKOJENEJ?)*
*Podstatně lepší.*
*Stále odvádíš pozornost. :P*
*No a?*
*Ville, kurva... Mělo by mě snad napadnout něco jinýho?!*
*ne*
*shift a interpunkce, drahoušku... mělo by?*
*i kdyby... jsi heterák*
*říká KDO? O_o*
*ty sám před pár lety :(*
*já toho nakecám, ville...*
Zavřít panel.

Svítící dvojka u políčka zpráv.
*Ville?*
*Ville, ty zkurvenej kreténe...*
*Co?*
*no výborně. říkal jsem si, jestli se ještě objevíš*
*Já... Promiň za to předtím.*
*nemusíš se omlouvat, ville... :(*
*Ale jo. Neměl jsem zdrhat.*
*ne to neměl... čekám tady na tebe už zkurvený tři hodiny*
*Nemusel jsi čekat.*
*ale jo. chtěl jsem to dořešit*
*Není co řešit, Jani. Zapomeň na to, že jsem něco řekl.*
*nechci zapomenout*
*Nechceš? PROČ?*
*'Uživateli Jani Tuovinen se líbí Zacky Nite'? ♥*
*Já stránku a facebooku nemám...*
*ville ty jsi vůl k pohledání...*
*Počkej, ty chceš říct...*
*jo, ville...*
*Já... Já nevím, co ti na to...*
*'jsem u tebe za deset minut' by bylo docela fajn :P*
*Jsem u tebe za deset minut!*
Účet, Odhlášení.

Svítící jednička u políčka zpráv.
*ten tuovineňáckej bastard se mi ani neobtěžoval odepsat. a to tam byl. psal si status a VŠECKO!*
*Mně napsal.*
*proč tobě?*
*Aby se zeptal, proč mu to posíláš.*
*to nemá logiku!*
*Je to Jani Tuovinen.*
*pravda... co jsi mu řekl?*
*Počkej chvíli.*
*'Zacky Nite je ve vztahu'?!*
*Už to tak bude...*
*nevěřím, dokud to nepotvrdí. a on to nepotvrdí*
*Neviděl jsi jeho oči. Potvrdí.*
*ještě ho tak neznáš. ale... ty vole, Ville...*
*Ano, je to dost ujetý, že za svůj vztah vděčím tobě a oznámením na facebooku.*
*nz, Villí*
*Musím jít. Jani stojí za mnou a chce na svůj facebook. Za pár minut si povíme, jestli to potvrdí nebo ne... :P I když uznávám, že jestli jo, tak teprve začne všechna sranda...*
Účet... Odhlášení.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat