pátek 19. dubna 2013

Vánoční dárek

Autor: Arvari
Žánr: Slash, slash, slash
Přístupnost: No jo, bude to šukačka...
Postavy: Sir Christus, Sohei Murakami, Tommi Liimatainen
Shrnutí: "Just give him the fucking sex."
Počet slov: 2318
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...
Poznámka 2: Já vám to sem vážně chtěla hodit už včera, ale prostě jsem se k tomu nedostala. Plánovala jsem to napsat kratší, ale nakonec se to protahovalo a protahovalo... A dopsala jsem to až dneska večer. Takže prosím přijměte opožděný vánoční dárek od své drahé Arvari...


"Já prostě nevím, co bych měl Tommimu dát k Vánocům," zabručel jsem. "Všechno, co chce, to má, a co nemá, to nechce."
"Then don't give him anything?" pozvedl Sohei obočí. "Or give him yourself, something like that."
"Hm," frkl jsem. "To jako že si mám kolem ptáka uvázat mašličku, na hlavu si nasadit santovskou čepici a nechat Tommiho, ať si mě rozbalí?"
"Exactly," kývl Sohei a zářivě se usmál. "You can't say he doesn't want sex!"
"No jo, ale toho má hodně," pokrčil jsem rameny. "Na tom není nic... zvláštního."
"Do you usually wear a santa hat during sex?" zamrkal.
"Mlč. Takhle jsem to zase nemyslel," ušklíbl jsem se. "Jde o to... že s Tommim spolu šukáme často."
"You live in Helsinki and he lives in Tampere!" zamračil se. "How can you-"
"Tommi milerád obětuje peníze za benzín pro trochu sexu," pokrčil jsem rameny. "To víš, láska. Ale už říkal i něco o tom, že sem snad přesídlí natrvalo, protože ho nebaví furt jezdit sem a tam..."
"You'd love it if he moved to Helsinki, wouldn't you?" zasmál se Sohei. "You would probably move in with him, right? And then you two would have hours and hours and hours of fantastic sex... Hey, what if he wants to give it to you for Christmas?"
"Co? Sdělit mi, že si pořídil novej byt v Helsinkách?" zamrkal jsem. "No jestli jo, tak VÁŽNĚ nevím, co mu mám dát, abych si nepřišel jako naprostej DEBIL..."
"Chris, calm down," řekl Sohei a zvedl se ze svého gauče. "If he doesn't want anthing... Just give him the fucking sex."
Sledoval jsem, jak míří k oknu, aby si zapálil. Jeho dokonalý zadeček se s každým krokem mírně zhoupl.
Tommi vždycky v žertu říkal, že souhlasil s tím, že nám bude dělat manažera, jen proto, že se mu postaví jen z pohledu na prdelku našeho basáka...
"Soheiku?" oslovil jsem ho sladce. "Ty letíš do Japonska až osmadvacátýho, viď?"
"Yeah," přisvědčil. Pak se zarazil a s podezřívavým pohledem v očích se na mě otočil. "Why, Kristian?"

Bylo pětadvacátého prosince, dvě hodiny v noci. Stál jsem přede dveřmi Tommiho bytu a čekal, až můj milenec milostivě dorazí, jak mi před půl hodinou do telefonu slíbil. Začínala mi být zima. Vážně jsem se proklínal za to, že jsem klíče od jeho bytu zapomněl v Helsinkách...
"Chris, I tell you... This is not a good idea," ozvalo se vedle mě.
"A proč by neměl bejt?" pozvedl jsem obočí. "Já si myslím, že je to přímo geniální nápad."
"You should spend your Christmas with Tommi. Alone, you know? You should exchange your gifts and then maybe cuddle on the sofa..."
"Ty jsi dárek," připomněl jsem. "Proto máš tu čepičku. Která ti moc sluší, mimochodem."
"Oh, and by the way," našpulil Sohei rty. "You shouldn't give PEOPLE as a gift. In fact, I don't think it's legal to do so."
"Fajn, řeknu to jinak," pokrčil jsem rameny. "Sex s tebou bude dárek. Takže nedaruju tebe, ale ten ZÁŽITEK."
"Well, if you put it this way... I think that's alright."
"Mezi náma, jeden by skoro myslel, že se toho účastnit nechceš," naklonil jsem se k němu. "A přitom jsi na to celej nadrženej, princezničko..."
"Don't call me-"
"Pšt!" sykl jsem a nastražil uši. "Slyším kroky."
"Tommi?" řekl tiše Sohei.
"Kdo jinej by se coural barákem ve dvě v noci?" ušklíbl jsem se. "Samozřejmě, že je to... Tommi!"
V tu chvíli se na schodech objevila vysoká postava mého milence. Seběhl jsem kousek k němu a pevně ho objal.
"Chrisu," hekl Tommi. "No tak, viděli jsme se odpoledne... Ehm, co dělá nad schodama Sohei?"
"Tvař se, že ho nevidíš," zamumlal jsem. "Všimni si ho, až ho strčím pod stromeček."
"What?!" vyjekl Sohei. "You WON'T-"
"Buď hodnej dáreček a drž pusinku," napomenul jsem ho, chytil Tommiho za ruku a odtáhl ho nahoru po schodech.
"Dáreček?" ozval se Tommi. "Počkej, co má tohle-"
"Nemůžeme si to vysvětlit v bytě?" vzdychl jsem. "Nemusí přece celej barák slyšet, že k Vánocům dostaneš trojku."
"Troj... Ale kurva," vydechl Tommi.
"Jo, to rozhodně je," zakřenil jsem se.
"I'm NOT a-"
"Mlč," zavrčel jsem. "A uprav si čepici. A tu mašli na krku taky. Ať jsi hezkej dáreček..."

Sotva se za námi zabouchly dveře bytu, Tommi se prudce otočil.
"Trojka?" zeptal se nevěřícně. "A jak tě to napadlo, sakra?!"
"No jak," pokrčil jsem rameny. "Murakami se ke mně otočil zády a já si všimnul tý jeho výstavní prdelky."
"Ale... Jak jsi ho přesvědčil, aby do toho šel?!" zamrkal Tommi. "A jak míníš přesvědčit MĚ?"
"Přesvědčování?" pozvedl jsem obočí. "Ale no tak, vážně?"
"Ehm, no..." kousl se Tommi do rtu. "Lásko, tohle ale nemůžeme."
"Ale Tommi..." olízl jsem si rty. "Nechceš přece zklamat tohohle drahouška, ne? Soheiek by byl moc smutnej, kdybys ho nešukal..."
"Byl bys?" otočil se Tommi na Soheie.
"Of course," přikývl Sohei. "In fact... I'm really looking forward to it, you know?"
"Hodnej dáreček," pochválil jsem ho. "Tommi, pojď si rozbalit dáreček. Teda, rozbalit... Tu mašli na tom jeho sexy krčíku mu nech, jo? Prostě... Pojď si se svým dárečkem POHRÁT..."
"A jak... si to hraní představuješ?" nadechl se zhluboka Tommi.
Objal jsem ho, políbil ho na krk a zabořil nos do jeho dlouhých vlasů.
"To je na tobě," zavrněl jsem mu do ucha. "Dělej si s ním, co chceš. Šukej ho, nech se jím šukat, jak je libo."
"A ty... nebudeš dělat nic?" zamumlal Tommi.
"Budu dělat cokoliv, co jen budeš chtít," pošeptal jsem mu. "Jen si řekni. Je to jen na tobě."
"Ach, proboha," vydechl Tommi. "Proboha..."
"Do ložnice?" zaculil jsem se.
"Ano, prosím..."

Když řekl, ať si sednu na křeslo, které stálo vedle skříně, a jen se dívám, tak trochu mě to překvapilo, ale bránit jsem se rozhodně nemínil. Vzhledem k tomu, že už od okamžiku, kdy mě to celé napadlo, jsem si nemohl přestat hrát s myšlenkou na to, jak bude můj miláček Soheie šoustat, koukání se znělo vážně skvěle.
Takže jsem seděl, díval se, jak se líbají a pomalu navzájem svlékají, díval jsem se na to, jak Tommi hladí Soheiovu kůži bez jediné chybičky, jak Sohei líbá Tommiho krk a zvolna míří hlavou dolů...
Zalapal jsem po dechu, když začal Tommiho kouřit, stejně jako to, zcela mimochodem, udělal sám Tommi. Podle výrazu, který se během chviličky usadil ve tváři mého miláčka, jsem soudil, že Sohei to zatraceně dobře umí.
Trvalo to jen pár minutek, než Tommi něco zamumlal a Sohei přestal. Olízl jsem si rty v očekávání toho, co přijde teď. Ne, že bych to, co přišlo, mohl čekat. Tommi se zadíval na mě a ďábelsky se na mě usmál.
"Jukko..." řekl tiše. "Byl bys tak hodnej a podal mi lubrikant?"
"Ale jistě," zaculil jsem se a zvedl se z křesla.
"Vlastně... Dva lubrikanty by byly fajn," olízl si Tommi rty.
"D-dva?" zakoktal jsem se. "Na co dva?"
"If I may," odkašlal si Sohei. "Either he wants me to fuck you while he fucks me, or he wants YOU to fuck HIM while he fucks me, or-"
"Mlč, Soheiku," zavrněl Tommi. "B bylo správně."
"Co?!" zalapal jsem po dechu. "Chceš, abych tě..."
"Damn," zavrčel Sohei. "I hoped I will get to fuck you."
"Mhm..." zamyslel se Tommi. "K tomu se možná taky dostaneme. Doufám, že dostaneme. Ale teď... Jukko, dej mi lubrikant. A co dělat s tím druhým, to asi víš."
"To si piš, že vím," zakřenil jsem se vtiskl mu do ruky jeden z našich lubrikantů. Pak jsem vzal ten druhý a klekl si za něj na postel. "I když to... moc často neděláme, jistě."
"Ber to jako svůj vánoční dárek," zasmál se Tommi. "No, svůj další dárek. Ale ten původní nebudeme teď... ACH!"
"Připrav si Soheika, ano?" řekl jsem, jeden prst už zabořený v Tommiho těle. Tohle jsem si hodlal užít, vzhledem k tomu, jak málo mi to za normálních okolností dopřával.
"Jesus..." vydechl za pár vteřin Sohei. "You know what you're doing, don't you?"
"Tommísek tohle umí," usmál jsem se. "Tommísek je v tom MOC dobrej. Ale to já taky, mezi náma. A myslím, že Tommi na to vždycky..."
"Proboha, Jukko!" zalapal Tommi po dechu.
"Zapomene," dokončil jsem, dva prsty už uvnitř. "Líbí se ti to, co, lásko?"
"M...hm," odvětil Tommi. "Ale dávej si pozor, abys mě neudělal dřív, než chceš."
"Mám to zcela pod kontrolou," zavrněl jsem. "Probůh, Tommi, tohle je tak sexy..."
"Já vím. Já... Vím," kývl Tommi. "Murakami?"
"Yes?" vydechl Sohei. "Don't worry, I'm enjoying it too. Oh Christ, do it again, Tommi!"
Mohl bych se udělat jen z toho, jak jsem poslouchal Tommiho a Soheiovy vzdechy. Představa, že za chvíli budu v Tommim, zatímco on bude šukat zadeček toho japonského princátka...
"Jukko, dost," řekl náhle Tommi. "Dost, nebo... to bude moc."
"Jak si přeješ," olízl jsem si rty. "Dneska se řídíme jen podle tebe..."
"Výborně," kývl Tommi. "V tom případě, Murakami, na záda a nohy od sebe."
"You want to see my face, right?" zašklebil se Sohei.
"To si přece nemůžu nechat ujít," pohladil ho Tommi po tváři. "Zajímá mě, jak tenhle krásnej obličejíček vypadá, když se uděláš..."
Vážně jsem se mohl udělat už v tu chvíli. A když Tommi Soheie políbil a povalil na záda, jako by to bylo ještě blíž. A ani jsem v jednu chvíli nechtěl Tommiho šukat, prostě jsem se jen chtěl dívat na to, jak to dělá našemu baskytaristovi, jak do něj přiráží a jak Sohei kňučí a sténá...
Tommi mi to nedopřál snad ani minutu. Bylo to vteřinku poté, co Sohei poprvé zasténal, když Tommi promluvil.
"Tak kde jsi, Mikkonene?" řekl konkrétně. "Nemáš mě náhodou šoustat?"
Pokusil jsem se vzpamatovat a nasadit do služby sebevědomého Sira Christuse.
"Však už jsem u tebe, Tommíku," konstatoval jsem a klekl si za něj. "Ale jsi připravenej na to, že to nejspíš nebude trvat dlouho, viď? Protože jestli ses málem udělal už před tím..."
"Christus, just fuck him already, will you?" zavrčel Sohei. "I want him to fuck me HARD, and he won't when he waits for you. So just stop talking and... Oh my GOD!"
"Další kecy?" zamumlal Tommi, který právě do Soheie několikrát silně přirazil a zastavil.
"N-no..." zakňučel Sohei. "Please don't stop..."
"Budeme pokračovat, neboj," uklidňoval ho Tommi. "Jen co ho do mě Kristianek vrazí."
A já to udělal. Byl skvěle připravený. Zajel jsem do něj bez sebemenších potíží. Tommi jen zalapal po dechu.
"Takže... pokračuj," pošeptal jsem mu. "Nenech naši malou kurvičku dlouho čekat. Je celej nadrženej..."
"I am. Yes, yes, I AM!" potvrdil horlivě Sohei. "Please, Tommi. Please. PLEASE."
"Škemrající vánoční dárek?" zasmál se Tommi. "To se mi líbí."
Sohei zakňučel, když do něj Tommi začal přirážet. Tommi skoro vykřikl, když jsem s tímtéž začal já. A já neměl daleko ke křiku, když Tommi zabořil hlavu do Soheiova ramene a já viděl Soheiův výraz, jeho protáčející se panenky, jeho pootevřená ústa...
Nemohlo to trvat dlouho, prostě ne. Já byl moc nadržený, Sohei, kterého jsem dostával do nálady minimálně hodinu před Tommiho příchodem, patrně taky, a Tommi...
"Bože, to je šílený," vypravil ze sebe Tommi. "To je dokonalý. Dokonalý. To je prostě... Jukko, ještě. Proboha, JEŠTĚ!"
Soustředil jsem se na to, abych zasahoval jeho prostatu. Tommi sténal stále hlasitěji. Věděl jsem, že se blíží k orgasmu.
Viděl jsem obě Soheiovy ruce, jejichž nehty se bořily do Tommiho zad, a pak najednou jedna ruka zmizela a Soheiovo vzdychání taky začalo nabývat na intenzitě. Ale ty nehty na jedné jako by se zarývaly ještě hloub.
A pak najednou Sohei vykřikl tak hlasitě, že ho musel slyšet snad celý dům, a rozklepal se. Tommiho řev, stejný jako obvykle, ale silnější než kdy dřív, následoval prakticky vzápětí.
Když jsem se jen po pár přírazech taky udělal, na okamžik se mi zatmělo před očima.

Vzbudil jsem se zaklíněný mezi Soheiem a Tommim, tak, jak jsme se uložili ke spánku po posledním sexu té noci. Venku už bylo světlo, ale to bylo tak všechno, co jsem věděl. Nejspíš bylo docela pozdě. Když jsme usínali, bylo kolem šesté...
Zavrtěl jsem se. Budeme potřebovat sprchu, všichni tři. A důkladnou.
"Hm, Jukko..." ozvalo se za mnou. "Tohle byl kurva dobrej vánoční dárek."
"Taky myslím," souhlasil jsem. "Ta jeho prdelka je vážně úžasná, co?"
"Mhm..." zabořil mi Tommi obličej do vlasů. "Řekni, byla ta nabídka na trojku časově omezená jen na tuhle noc?"
"Po tom, jak úžasný to bylo?" usmál jsem se. "Ne."
"Dobře. Moc dobře," zavrněl Tommi. "Mimochodem, asi jsi nedostal svůj dárek, co?"
"No... Nedostal, no," odpověděl jsem. "Copak jsi pro mě měl?"
"Ále, nic, co by se dalo srovnat s japonskou princezničkou," zahihňal se Tommi. "Jen sdělení, že jsem si koupil byt v Tampere. A že bych byl rád... kdybys tam bydlel se mnou."
"Co? TOMMI!" vytřeštil jsem oči. "To jako fakt?"
"No jasně. Přece tě miluju," přejel mi Tommi prsty po hrudníku. "A jen tak mezi náma... Doufám, že Sohei bude chodit na návštěvy."
V tu chvíli se Sohei otočil k nám, na tváři široký úsměv.
"Oh, yes," řekl tiše. "You bet I will..."

Žádné komentáře:

Okomentovat