sobota 20. dubna 2013

Zvířátko

Počet slov: 472

"Japísenku, prdelinenko?"
"CO CHCEŠ?"
"Musím po tobě snad něco CHTÍT, když tě hezky oslovím?"
"Ne, nemusíš, ale CHCEŠ!"
"Proč si to myslíš?"
"Viděl jsi svůj výraz?"
"Ehm, ne?"
"Kdybys ho viděl, pochopíš, proč si to myslím!"
"A-ale..."
"To beru jako doznání. Takže co chceš?"
"Vážně NIC, miláčku!"
"..."
"Dobře, tak nic... Nic zvlášť podstatnýho..."
"..."
"Dobře, tak JE to trochu podstatný, no."
"..."
"Japí, vážně se na mě musíš takhle koukat?!"
"Jak TAKHLE?"
"No, jako bys do mě chtěl pohledem vypálit díru."
"Nekoukám na tebe, jako bych do tebe chtěl vypálit díru. Na co by mi v tobě byla díra?"
"Tohle radši ani nebudu komentovat."
"Jukko Kristiane Mikkonene..."
"Hele, tu díru jsi začal rozebírat TY!"
"JUKKO KRISTIANE-"
"Fajn, řeknu to!"
"Tak se mi líbíš."
"Japí, lásko..."
"Teď se mi líbíš o něco míň."
"Víš, Japí, lásko moje největší, koťátko mý heboučký..."
"No jo, já si to břicho oholím..."
"Na to jsem zrovna narážet nechtěl."
"Zázrak."
"JAPÍ! Poslouchej mě laskavě!"
"Fajn. Poslouchám, Jukkí."
"Japí, víš, jak pořád jezdíš do těch Helsinek na zkoušky Private Line..."
"Jezdím tam jednou do týdne!"
"Ticho! Japí, víš... Já si tu přijdu... tak sám..."
"Poslyš, já nevím, jak ti to vysvětlit, ale aspoň jeden z nás MUSÍ mít aspoň práci na půl úvazku, protože jinak-"
"Řekl jsem ticho!"
"Hele, jestli po mně něco chceš, tak řvát na mě, ať jsem ticho, není ten pravej způsob, jak-"
"..."
"Fajn. Pokračuj, pusinko."
"Japínku, chci si pořídit zvířátko!"
"Proboha."
"CO?!"
"No, víš, jedna z věcí, co se mi na tom, že jsem gay, vážně líbily, je to, že ty za mnou nikdy nepřijdeš s tím, že si chceš pořídit dítě. A ty teď vytáhneš ZVÍRÁTKO?!"
"Ale Japí... Já chci něco, s čím se budu moct mazlíkovat. Chci něco, co se ke mně přitulí, bude se lísat, bude spokojený, uvítá mě to doma..."
"A co jsem JÁ?!"
"Ty? Když se přitulím k tobě, začneš mě svlíkat."
"To není pravda!"
"Ale samozřejmě, že je. A doma mě vítáš maximálně tak roztaženejma nohama!"
"Nikdy sis nestěžoval!"
"Já vím. Ale teď jsem začal toužit... po něžnostech!"
"Ehm, lásko... ale... to přece stačí říct."
"Vážně?"
"Ale jistě! Jestli chceš něžnosti... jsem tady!"
"Ach. Takže když se k tobě takhle... přitulíkuju..."
"Tak tě takhle obejmu a dám ti pusinku do vlásků."
"Hm, to je moc hezký, koťátko moje..."
"Vidíš? Nepotřebuješ žádný domácí zvířátko."
"To se ještě uvidí, prdelko."
"Co si to tam mumláš?"
"Ale nic. Že tě moc a moc miluju, Japí..."

Žádné komentáře:

Okomentovat