čtvrtek 23. května 2013

Japonská kurvička 2/7

Tak schválně, jakou předpokládáte Japovu reakci?


Vrazil mi facku, jakou jsem snad ještě nikdy nedostal.
Tedy, po tom, co na mě pár vteřin jen tupě zíral.
A já přísahám, v první chvíli mi ani nedošlo, co jsem vlastně udělal.
No, vlastně mi to docvaklo až v okamžiku, kdy to na mě Juha dost hlasitě zařval, samozřejmě za doprovodu spousty nadávek.
Kurva, nejdřív jsem tomu ani NEVĚŘIL. Ale když jsem se zamyslel...
Jo, sakra.
Řekl jsem mu jménem našeho japonského basáka.
A Japa na to zareagoval...
No, jak asi?
Tím, že si natáhl trenýrky a prásknul za sebou dveřmi ložnice.
A já, ačkoliv zcela reálně jsem toužil jen ležet, tupě zírat před sebe a přemýšlet, proč jsem, kurva, řekl to, co jsem řekl, jsem se zvedl a šel za ním.
Když jsem ho našel, seděl na balkoně. A stihl si už i zapálit cigaretu.
Zavřel jsem dveře. Posadil se do druhého křesílka.
"Japo..." řekl jsem tiše.
"Je hezký, že už víš, jak se jmenuju," frkl. "Ale zavři hubu."
"Kotě, prosím..."
Chtěl jsem ho vzít za ruku, ale cuknul.
"Ne!" vyhrkl. "Ani to nezkoušej!"
"Ale já chci jen..."
"Je mi u prdele, co chceš!" zavrčel. "Já bych chtěl vysvětlení, proč... PROČ!"
"Nemám náhodou držet hubu?"
"Proč zrovna ta malá japonská štětka?!"
"Hele, tak o něm nemluv!"
Jeho vražedný pohled mi sdělil, že poslední věta byla chyba.
"Tak co?" zašklebil se Japa, odhodil nedopalek a rovnou sáhl po další cigaretě. "Jak dlouho si představuješ jeho, když mě mrdáš?"
"Já si ho nepředstavuju!"
"Tak proč jsi mi řekl jeho jménem?!"
"To kdybych věděl!"
Japa zavřel oči a otočil hlavu. Ne dost rychle na to, abych neviděl, jak mu po tváři teče slza.
"V pohodě," řekl tiše. "Já to přece chápu. Jsme spolu už dva roky. Je jasný, že... se nudíš."
"Nenudím se!"
"Tak co? Chceš mě vyměnit za mladší model?" ušklíbl se. "I to bych pochopil. Krom toho, že je mladší, je i vyšší, hubenější, hezčí a stylovější. A vůbec se k tobě hodí mnohem líp než já."
"To je kec. JAPO!" zhrozil jsem se. "Nikdo není tak stylovej jako ty! Kromě mě, ale milovat sebe samotnýho je docela nepraktický."
"Kdyby se tady objevila tvoje identická kopie, třeba z nějakýho jinýho vesmíru, během minuty leží na posteli s nohama do praku."
"No, to nepopírám, ale... Kurva, Juho!" chytil jsem ho za ruku. "Nechci šukat nikoho než tebe. Já tě miluju!"
Otočil hlavu zpátky ke mně. Jeho oči jakoby mě probodávaly.
"Ne? Tak to ti zrovna nežeru."
"Lásko, já vážně nevím, proč jsem ti řekl-"
"O to nejde," zavrtěl hlavou a zamyšleně potáhl z cigarety. "Do prdele. Vždyť tu malou japonskou kurvičku bych šukal i já..."

Žádné komentáře:

Okomentovat