čtvrtek 23. května 2013

Japonská kurvička 3/7

Neřeknu vám, jak konkrétně se dostali k tomu, že se dostali tam, kde momentálně jsou. Ale dostali. Ehm...
(Přihlašte se, kdo teď čeká prasárny...)


"Japo, tohle fakt nemusíme."
"Zmlkni. Jednou ses přiznal, že bys ho s chutí přefiknul, tak už to nepopřeš!"
"Ale já-"
"Kristiane, nedělej potíže!"
"Já jen nechci, abys kvůli mně dělal něco, co je ti proti srsti!"
"Věř mi, že kdyby mi to bylo proti srsti, tak mi nestojí!"
"Ehm, nechtěl jsi říct spíš něco v tom smyslu, že... tady nestojíš?"
"Já moc dobře vím, co chci říct."
Čelist mi poklesla. A když jsem věnoval rychlý pohled jeho... spodním partiím...
"Tebe ta myšlenka nějak nadchla, co?"
"Zavři hubu. Nebo si to přece jen rozmyslím!"
"Tomu sám nevěříš. Sakra, Japo..."
"Co chceš?"
"Ale nic. Nic. Vůbec nic."
"Fajn."
Vystoupili jsme z výtahu a během pár vteřin se octli u Soheiových dveří.
"Seš si fakt jistej?" zeptal jsem se ještě.
Japa zvedl ruku a stiskl zvonek.
Chvíli bylo naprosté ticho. Pak se ozvala tupá rána následovaná pár japonskými slovy, kterým jsem sice nerozuměl, ale naprosto jsem nepochyboval o tom, že jsou to nadávky.
A po pár okamžicích se dveře otevřely.
Sohei, oční linku zřejmě po včerejší zkoušce ještě neodlíčenou, rozcuchaný a neupravený (a především jen v zatraceně nízko posazených džínách) na nás zmateně zamrkal.
"Were I supposed to be somewhere?" zeptal se opatrně.
"Musíme si promluvit," sdělil mu Japa.
"W-what?" vytřeštil Sohei oči. "Look, I know that I got pretty drunk yesterday, but you must trust me, that guy was really eager to fuck me and I just-"
"Jakej... No, to je fuk," mávl jsem rukou. "Nejdem si promlouvat o tom, koho šoustáš."
"Ne?" otočil se na mě Japa.
"No dobře, jdem, ale ne o tom, jak šuká kdejakýho týpka, když je ožralej," pokrčil jsem rameny.
"Ale na to by taky mohla přijít řeč, ne? Dal sis s ním pozor?" zadíval se Japa zkoumavě na Soheie.
"WHAT?" vyhrkl Sohei. "Wait. What the fuck is this all about?!"
Kousl jsem se do rtu.
"Japo, jsi si naprosto jistej, že tohle je to, co-"
"Zmlkni, Mikkonene," zavrčel Japa. "Murakami... Můžeme si promluvit vevnitř?"
"You know..." polkl Sohei. "I don't really like the looks in your faces."
"Zavři už hubu, proboha," protočil Japa panenky a strčil Soheie do bytu.

Žádné komentáře:

Okomentovat