čtvrtek 23. května 2013

Japonská kurvička 4/7

No, je jedna věc, kterou chlapci v úvahu nevzali. Že Sohei může mít na věc taky svůj názor...


Sohei seděl a gauči a třeštil na nás oči.
Pár vteřin poté, co mu Japa řekl, o co nám vlastně jde, bylo jen ticho.
"Have you two gone ABSOLUTELY crazy?!" zaječel posléze náš japonský hezounek.
"Něco mi říká, že se mu ten nápad nelíbí," poznamenal jsem směrem k Japovi.
"Of course I don't like it!" frkl Sohei. "How... How did you even THINK about it?! Where did you get something that... STUPID?!"
"O tom bych se asi radši nešířil, kdybys dovolil," odkašlal jsem si nenápadně.
"Co se ti na tom nelíbí?" zamračil se Japa. "Čekal bych, že budeš mnohem otevřenější."
"But this is not about me!" pohodil Sohei divoce hlavou. "It's about YOU TWO! Shit, if someone wrote something like 'Ten most effective ways to ruin your relationship', this would be a number one on that list, for fuck's sake!"
"Tak moment," ušklíbl jsem se. "Nechceš to, protože se bojíš o můj a Japův vztah?"
"Sladký," pokýval Japa. "Ale nemáš se o co bát. My tohle chceme, a fakt nás to nijak-"
"You don't want it! You just don't know it yet!" zavrtěl Sohei hlavou. "Look. Back in Japan, I had a boyfriend, you know? A really sweet guy. And very open. You see? He wanted to try a threesome, just like you. Guess how did it end?"
"No... Začal žárlit?" pokrčil jsem rameny.
"Yeah," kývl Sohei. "Right in the moment I put the other guy's dick into my mouth. And you know what? He was angry with ME, as if it had been MY idea! He broke up with me. Because I was CHEATING on him. He said that-"
"Jo, to je moc smutný, drahoušku," skočil mu do řeči Japa. "Ale tohle fakt nebude ten případ. Já ti přísahám, že já a Jukka to zvládneme."
"But I know you won't," odvětil Sohei. "And I really don't want to find myself flying out of the window just because Kris won't stand that Japa's giving me a blowjob!"
Stačilo jen pomyslet na to, co právě řekl, abych zůstal na pár vteřin zírat přes sebe.
"Hele. Nezačal jsi žárlit na představu, že ne?" šťouchl do mě Japa.
"Ani nápad," vydechl jsem. "Kurva, Murakami, já tě varuju. Jestli do toho nepůjdeš, poletím brzo z okna já!"
"What?" srazil Sohei obočí. "Why?"
"Hm..." zakřenil se Japa. "Myslím, že představa, že našeho japonskýho drahouška kouřím, tě docela... dostává, miláčku."
"Mhm..." přikývl jsem.
"You REALLY do like the idea?!" vytřeštil Sohei oči.
"No, mně by taky nevadilo vidět, jak tě Chrisu šoustá..." olízl si Japa rty. "Rozhodně ne. Ani omylem. Murakami, tak kurva. My to fakt chceme!"
"Well, you'll have to find someone else. I won't do the threesome. Just... NO WAY."
"Kolik myslíš, že po Helsinkách běhá sexy japonskejch hezounků?!" frkl jsem.
"I don't know. And I don't CARE. It's your problem, not mine."
"Murakami..." zavrčel Japa.
"I said no. And it means a fucking NO," odsekl Sohei, přehodil si nohu přes nohu a ruce zkřížil na prsou.
Na Japově tváři se objevil značně zákeřný úšklebek.
"Víš co, Chrisu? Půjdeme," řekl a vzal mě za ruku. "Když nechce... jeho problém. Najdeme někoho jinýho, s kým prošoustáme noc."
"A-ale..." zakoktal jsem se.
"JDEME."

Žádné komentáře:

Okomentovat