čtvrtek 23. května 2013

Japonská kurvička 7/7

A dneska si dáme menší skok přímo... do akce. Jo, a taky je tu jaksi, no... konec. Ale věřím, že se vám ta poslední kapitola bude líbit. Díky za to, že jste to četli. Díky za to, že jste případně komentovali. A díky za to, že se vám to líbilo. Díky, díky, díky.


"Bože můj. Bože můj..."
Víc jsem ze sebe nedostal, když jsem do Soheie vstoupil.
Šukal jsem ho zezadu. Poté, co ho Japa důkladně připravil. Japa, který teď seděl na posteli a jeho oči se vpíjely do těch mých. Ústa měl pootevřená.
Sohei tiše vzdychal, obličej zabořený do matrace.
Proboha, to byl pocit.
Bylo to jiné. Jeho tělo bylo jiné. Štíhlejší. Když jsem rukama sevřel jeho boky, byly mnohem užší. A zdaleka ne tak měkké, jako ty Japovy.
"Oh, KRIS!" zakňučel Sohei, předpokládám, že ve chvíli, kdy se mi podařilo zasáhnout jeho prostatu.
Japa se ušklíbl. Pohladil Soheie po vlasech a vzápětí je chytil a zatáhl. Chtě nechtě musel Sohei zvednout hlavu.
"Japo..." vydechl jsem.
"Já vím, že to chceš vidět," zamumlal Japa. "Tak se pěkně dívej..."
"Japa," zachraptěl Sohei.
"Mlč. A ukaž mi, jak umíš kouřit," kousl se Japa do rtu.
Skoro jsem zapomněl přirážet, když ho Sohei vzal do úst. Proboha.
Výraz na Japově tváři...
Cítil jsem, jak mě polévá horko. Na čele mi vyrazil pot.
Japovy prsty propletené v Soheiových vlasech.
A pak se Sohei odtáhl a rozhlédl se. A natáhl ruku pro lubrikant, který Japa nechal válet na posteli.
Japovo vzrušené zalapání po dechu, když mu to došlo.
Zalitoval jsem, že nemám lepší výhled. Jo, sakra, hodně.
Když jsem si představil, jak ty štíhlé, dlouhé prsty...
Poznal jsem chvíli, kdy byly v Japovi. Jelikož můj drahoušek zaklonil hlavu a zasténal. Klouby ruky v Soheiových vlasech zbělely.
"Kurva, MURAKAMI!" zakňučel.
Tentokrát jsem to byl já, kdo se šklebil.
"Jen mu to udělej, Soheiku," zasmál jsem se a pohladil baskytaristovy záda. "Pěkně mu to udělej. Ať je to nejlepší orgasmus jeho života..."
"M-myslím, že k tomu to docela míří," vypravil ze sebe Japa, když se Soheiovy rty zase sevřely kolem jeho penisu. "Ježiši KRISTE!"
"Christus," neodpustil jsem si.
Japův pokus o nebezpečný pohled v téhle situaci až žalostně selhal.
Viděl jsem, jak pomalu ztrácí kontrolu nad svým tělem. Ruce se mu třásly. Potil se. A sténal.
Představoval jsem si, jak Murakamiho prsty mizí v jeho nádherném zadečku.
Sakra, mohl bych se udělat jen z toho.
A najednou Japa skoro zařval a sesul se na postel. Jeho tělo se třáslo.
Trvalo mu to chvíli, než se vzpamatoval. Chvíli, kdy Sohei začínal sténat hlasitěji. Kdy jeho teď nezaměstnané ruce stále pevněji svíraly látku prostěradla.
Zavřel jsem oči. Bože.
Stálo mě to veškeré soustředění, abych se neudělal. Ještě ne, ještě jsem nemohl...
Chtěl jsem udělat jeho. Pravá ruka mi zamířila příslušným směrem.
Ale než se tam dostala, jiná ruka ji odstrčila stranou.
Když jsem otevřel oči, Japa klečel vedle nás. Hodně blízko ke mně. Díval se mi do očí.
"Oh, Japa!" zakňučel Sohei.
"Mrdej ho, Jukko," vydechl Japa. "Pořádně. Pomoz mi ho udělat..."
Jen tou větou mohl udělat spíš mě.
Když zvedl druhou ruku a přitáhl si mě tak, aby mě mohl políbit, málem jsem naprosto ztratil kontrolu.
Pak se Soheiovo tělo roztřáslo a z jeho úst uteklo několik japonských slovíček.
"A teď..." zavzdychal Japa. "Se do něj pěkně vystříkej, lásko..."

Ležel jsem na boku. Sohei schoulený přede mnou, Japa na mě přitisknutý zezadu.
Můj dech se uklidňoval. Srdeční tep zvolna zpomaloval.
Leželi jsme tak už pár minut. Nebo možná o něco déle. Vzpamatovávali se.
Měl jsem pocit, že nedokážu ovládat vlastní končetiny. Jako by se změnily v želé. Chtěl jsem zvednout ruku, natáhnout ji dozadu, pohladit Japu. Ale nešlo to.
Cítil jsem jeho jemné, láskyplné polibky na zadní straně svého krku.
"Juho..." zašeptal jsem.
"Ano, líbilo se mi to," odvětil tiše. "Bylo to dokonalý. Nikdy bych nevěřil, že mě tak vzruší pohled na to, jak šoustáš někoho jinýho, ale... Do prdele, Jukko, to bylo rajcovní."
"Chtěl bych to zas, Juho," řekl jsem a pootočil hlavu, abych se mu mohl podívat do obličeje. "Chci vidět, jak tě šuká. A chci... Chci pořádnou trojku. S tebou uprostřed. Kurva. A chci... Chci taky bejt někdy uprostřed. Abys mě ty šukal a já jeho..."
Japa prudce vydechl.
"Ale Jukko..."
"Já vím," pousmál jsem se. "Nenechám tě to dělat moc často. Ale stejně. Já chci, lásko..."
Políbil mě. Tak něžně, jako už hodně dlouho ne.
"Miluju tě," špitl. "A pokud jde o nějaký další případný trojky... Já nebudu proti, ale co když Sohei jo? Co, Soheiku? Sohi?"
"Myslím, že usnul," zasmál jsem se tiše.
"No sakra. To je pískle," ušklíbl se Japa. "Budeme si ho muset vycvičit, co?"
"Jo, to rozhodně," zakřenil jsem se.
"Hm, fajn," zamumlal Japa. "Už se nemůžu dočkat..."

Žádné komentáře:

Okomentovat