čtvrtek 23. května 2013

Manažer na útěku 21/29

Ansin teror může mít jen jeden důsledek...

Těsně před půlnocí, chatka číslo jedna
Ozvalo se tiché zaklepání na dveře. Jann k nim přikročil a odemkl. Do malé chatky, ve které už teď bylo devět lidí, teď vešel i poslední očekávaný host, neboli Sir Christus.
"Medvídku!" zaculil se Antti, který seděl na jedné z paland. "Pojď ke mně..."
"Ale ovšem, Ďáblí," usmál se zářivě Christus a vyšplhal se ke svému miláčkovi, ke kterému se vzápětí i přitulil.
"Mhm, chyběl jsi mi," zavrněl Antti.
"Ty mně taky, Ďáblí, ani nevíš, jak moc..."
"Běda vám, jak se tam na sebe vrhnete!" varoval je Larry.
"Neboj," zaculil se Antti. "To teprve až budeme spolu sami..."
"To mi připomíná," otočil se Jonne na Janna, který se už stihl posadit vedle něj na postel. "Zůstaneš tu přes noc, Wildí?"
"S ničím jiným jsem ani nepočítal," kývl Jann. "Lubrikant mám s sebou..."
"Ty mě vážně musíš mít za pořádnou štětku," přimhouřil Jonne oči.
"Tak jako teď jsi mě právě sám pozval," ušklíbl se Jann.
"Jsou tak sladcí, když se škádlí..." zazubil se Christus. "Co myslíš, Ďáblí, nejsou dokonalý pár?"
"Ani náhodou," zavrčel Nakki. "A pokud se některej z vás teploušů ještě ODVÁŽÍ nějak flirtovat-"
"Ticho buďte!" okřikl je Tender. "Jak na tohle naše malý rendez-vous přijde Ansa, jsme v prdeli!"
"O tý pitomý kačeně mi ani nemluv," zasténal Ardé. "Panebože, pět koleček. A zbytek mi odpustila stejně jen proto, že už i ji to přestalo bavit, jinak bych tam běhal ještě teď!"
"Nemáš ji provokovat. A říkat, že je slepice," konstatoval Jann.
"Máš pravdu, urážet slepice není hezký," souhlasil Ardé. "Bože, to je bolest..."
"A co mám říkat já?" frkl Larry. "Chodím tu o berlích jen kvůli tomu, že mizerná blonďatá herečka-"
"Když dovolíš," založil si Ville ruce na prsou, "Byl jsi to TY, kdo zničil můj dokonalej plán, jak nemuset do konce pobytu hnout ani prstem!"
"Mně spíš přijde, že ho uskutečnil," poukázal Jay.
"Jonne!" zakňučel Ville. "Tvůj bubeník je na mě zlej!"
"Jayi, nech brášku!" okřikl bubeníka Jonne.
"Nic jsem mu přece neudělal," hájil se Jay. "Jen jsem řekl-"
"Tak dost, kluci!" vyhrkl Christus. "Nesmíme se hádat!"
"Proč ne?" popotáhl Ville. "Byl na mě zlej!"
"Nemůžeme být nepřátelé," povzdychl si Antti, "protože se musíme spojit proti daleko horšímu nepříteli. A to je Ansa!"
"Ach. Jistě," uvědomil si Ville. "Slečna manažerka."
"Slečna 'udělám peklo ze života každýmu, kdo kdy přišel do styku s Tommim'," dodal Jonne.
"Slečna 'žádný cigarety'," zabručel Larry, zatímco si zapaloval Vicky.
"Musíme se jí nějak zbavit," frkl Tender. "Jinak se moje vlasy už NIKDY nevzpamatujou!"
"Nemluvě o mý suchý pleti," pokýval Ardé.
"A o tom, jak budou brzo vypadat moje nehty, když mi Ansa sebrala manikúru!" postěžoval si Nakki. Vzápětí se na něj upřelo devět zvědavých pohledů. "No co?!" štěkl. "Tak mám rád upravený ruce!"
"Opravdu, Nakkínečku?" usmál se sladce Jann.
"Ani na to NEMYSLI!" zaječel Nakki. "Upravený nehty ze mě nedělaj buznu!"
"Nečím to vždycky začíná," pokrčil Jann rameny.
"Tak tohle odvoláš, Wilďáku," vstal Nakki ze židle, na které dosud seděl.
"Panebože, zas?!" protočil Christus panenky. "Nechte se bejt!"
"Jo, zlatíčko, nech ho," položil Jonne ruku kolem Jannova pasu. "Nebo si pak můžeš jít do svý chatky a sám!"
"Fajn," ustoupil Jann. "Nakki, nejsi teplej. Takže co je v plánu s Ansou?"
"Kéž by něco bylo," ušklíbl se Larry. "Řekl bych, že zavoláme Tommimu, ale mobily má Ansa v sejfu. A kód k němu nemá dokonce ani Marko!"
"A to víš JAK?" zadíval se na něj zmateně Ville.
"Ehm, přes jezero mě vezl chlap, co mě platonicky miluje?" pozvedl Larry obočí.
"Ty sis to slovo už zapamatoval?" podivil se Jann.
"Ano!" zvedl Larry hrdě hlavu.
"Je fakt, že s Markem to málem seklo, když mu Ansa řekla, že Larry je zraněnej," poznamenal Jay. "Hele, a Marko s sebou mobil nemá?"
"I kdyby měl," zavrtěl hlavou Tender, "ví někdo z hlavy číslo na Tommiho?"
"A stejně nemá," řekl larry.
"Ale Ansa ano!" uvědomil si Ardé. "A třeba číslo na Liimtaianena nevymazala!"
"Proboha, vždyť jí zlomil srdce!" vytřeštil Christus oči.
"Ehm, a?" zeptal se nejistě Ardé.
"Sanozřejmě, že to číslo VYMAZALA!" protočil Antti panenky.
"Nebo snad myslíte, že Jonne má pořád v mobilu číslo na Vala?" frkl Christus.
"To není předmětem našeho rozhovoru!" vyhrkl Jonne. "My teď musíme vymyslet, jak se zbavit tý tyranky!"
"Pokud možno především RYCHLE," pronesl Jann. "Než se rozhodne začít realizovat ty svý zatracený pravidla! Dokážete si to představit? Muset hrát a vydávat jen to SCHVÁLENÝ?"
"No, pokud jde O TEBE..." ušklíbl se Jay.
Jann přimhouřil oči a bubeník okamžitě zmlkl.
"Mě spíš děsí její pravidla o vzhledu," konstatoval Christus. "Vždyť ona chce mý vlasy obarvit na obyčejnou hnědou! A mýmu miláčkovi ostříhat dredy! A chce nám zakázat nosit snubní prstýnky!"
"Vám chce zakázat snubní prstýnky!" odsekl Jonne. "Mně celej můj sexuální život!"
"Pánové," ozval se Larry. "Přehlížíte tu možná NEJZÁSADNĚJŠÍ-"
"Jasně, cigarety," mávl Antti rukou. "Ale hele, nečekal jsem, že to řeknu, ale já nechci svýho Medvídka vidět, jak se trápí v nerůžovejch a neblejskavejch hadříkách!"
"Ach, lásko, ty jsi tak romantickej!" rozzářil se Christus. "Vypaříme se do chatičky?"
"Mhm, proč ne?" zavrněl Antti. "S Ansou beztak nic nevymyslíme..."
"Ehm, já bych něco měl," přihlásil se Ville. "Jednou to už fungovalo."
"Tak se pochlub," vyzval ho Jonne.
"Vlastně je to strašně jednoduchý," řekl Ville a v jeho očích se objevil velmi zákeřný výraz. "Prostě ji přivedeme k šílenství."

Žádné komentáře:

Okomentovat