čtvrtek 23. května 2013

Manažer na útěku 3/29

Když Jonne myslí na Viivi, nemůže to dopadnout dobře...

O několik uplakaných hodin později
"Proč jen mě opustil?" fňukal Jonne. "Proč jsem pro něj nebyl dost dobrej? Proč jen se na mě vykašlal?!"
"Promiňtě," pozvedl Nakki ukazovák, zatímco kráčel letištní halou. "Ale o kterým z těch dvou že to momentálně mluví?"
"O Villem, přirozeně," konstatoval Christus. "Když mluví o Juhovi, ptá se, co má jeho bratr a on ne."
"Něco, co Juhu hrozně vzrušuje, zjevně," pokrčil Jay rameny.
"Ale pokud jde o Villeho, ten se na něj vykašlal zřejmě proto, že Jonne nemá prsa-"
"Ale to ona taky ne!" vykřikl Jonne.
"Tak pak je tady ta jedna věc, co ti chybí v těch spodnějších partiích. A jedna přebejvá," dodal Nakki. "A ne, že bych ti to neříkal zhruba každejch patnáct minut."
Jonne vzlykl.
"Ale proč mě moje Viivinečka už nemiluje?!"
"Já se rozbrečím?" zakňučel Jay.
"Blonďáčku..." položil Christus ruku na Jonneho rameno. "Tak už pro něj neplakej. Co bys řekla na to, abysme si spolu zašli na dobrou večeři?"
"Asi ti to uniká, lásko," odkašlal si opatrně Antti, "ale jsi vdanej ZA MĚ."
"Asi ti to uniká, lásko," odvětil nonšalantně Christus, "ale Jonne nás potřebuje!"
"Ne, kluci," zavrtěl Jonne hlavou. "Nemůžu vás obtěžovat a krást vám čas, který bystě mohli trávit jen spolu. Musím..." Jonne se odmlčel a dramaticky vzlykl. "Musím se smířit s tím, že zemřu sám, nikým nemilovaný, nechtěný, zavržený všemi včetně svých nejlepších přátel a vlastní rodiny..."
"Co myslíš?" otočil se Nakki na Jaye. "Schválně zapomíná na to, že má tisíce fanynek, z nichž každá by mu na potkání dala?"
"Určitě musím mít i fanoušky!" ohradil se Jonne.
"A kolik jich asi je na ženský?" pozvedl Jay obočí.
"Co bych z toho měl, kdyby byli na ženský?" zamračil se Jonne.
"Vypadáváš z role, blonďáčku," upozornil Nakki.
"Co? Ježiš!" uvědomil si Jonne svou zásadní chybu.. "Kde jsem skončil?"
"Zavržený všemi," poradil mu Antti a neodpustil si vržení významného pohledu na svého manžela.
"Ach, ano. Všemi!" vyhrkl Jonne. "Svému milenci jsem nebyl dost dobrý, proto mi odešel se ŽENOU s trapnou ofinkou a velikostí košíčku mínus jedna! A můj další milenec mi utekl s mužem, který byl ještě nedávno heterosexuál! A krom toho o sebe neumí pečovat a postrádá JAKÝKOLIV zárodek dobrého vkusu!"
"To bude v pořádku, Jonne," objal ho Christus. "Najdeš si nového milence. A třeba ti už ani neuteče! A mezitím máš přece NÁS! A my ti jsme neustále k dispozici. Jsme tví PŘÁTELÉ, Jonne!"
"Pánové, mám návrh," nadhodil Nakki. "Dáme si někde sraz a uděláme si barbecue..."
"A přikládat budeme jejich pitomejma románkama?" pochopil Jay.
"Jdu do toho!" vyhrkl Antti.
"Ne, pokud si chceš ještě někdy užít sexu," usmál se Christus, který stále objímal vzlykajícího zpěváka.
"Fajn," vzdychl Antti. "Kluci, omluvte mě. Jedu domů dělat společnost jedný MIZERNÝ HEREČCE."
"To odvoláš!" sdělil mu Jonne.
"Odvolávám," kuňkl Antti, když zachytil ne Jonneho, ale Christusův děsivý pohled.
"Nikdy nechci skončit jako on," zavrtěl Nakki hlavou, když se trojice vzdálila.
"Souhlas," kývl Jay. "Běhat za někým jako pejsek..."
"Plnit všechny rozmary..."
"Celý dny jen souložit, kdykoliv si to tvoje polovička usmyslí..."
"Počkej, počkej. To není až TAK špatná část."
"Vidíš, to je-"
"Hele, to je Nattinka!"
"A Patti!"
Larry sledoval, jak se bubeník a klávesák řítí ven, kde se vzápětí vrhají ke svým drahým polovičkám. Pomyslel si o nich, že jsou skutečně nehorázní podpantofláci.
Upustil nedopalek své osmé cigarety, ležérně pohodil vlasy...
A vydal se domů, namasírovat SVÉ polovičce její bolavá záda...

Žádné komentáře:

Okomentovat