čtvrtek 23. května 2013

Manažer na útěku 7/29

A teď prosím potlesk pro naši novou hvězdu...

Následujícího dne ve dvě hodiny odpoledne se kocovinou stižení Negative klepali strachy ve své zkušebně, likvidovali kávu, ve které by stála lžička (tedy zapředpokladu, že by se někdo z nich obtěžoval takovou zbytečnou věc použít), a proklínali svůj včerejší nápad zahnat zoufalství několika lahvemi vodky.
A, v Jonneho případě, svůj pozdější nápad jít si (v samozřejmě již značně podnapilém stavu) koupit ten největší vibrátor v dosahu a...
"Jonne, vážně se neposadíš?" zašklebil se Christus.
"A ty si nedáš ještě kafíčko?" odsekl Jonne.
Christus se zadíval na svou v pořadí již třetí dávku kofeinu.
"Ne, radši ne. Po kafi začnu bejt... aktivní," zamrkal Christus sladce na Anttiho.
"Ano, a právě tak i po čaji, kakau, pivu, vínu, vodce, koňaku, whisky, absinthu, čistý vodě, kole, libovolný jiný limonádě, mlíku, džusu, ledovým čaji-" začal Antti vypočítávat.
"Fajn, jsem věčně nadrženej. To jsi chtěl slyšet?"
"On možná, ale JÁ to slyšet nechtěl!" oznámil důrazně Nakki.
"Já toho nechtěl slyšet víc," poznamenal Larry. "Třeba to, co se ozývalo z jejich ložnice!"
"Hele!" ohradil se Christus. "Byli jsme dva, ale nedělali jsme zdaleka takovej kravál, jako dělal Jonne SÁM!"
"Jistě. Jonne byl sám, ale sám pro sebe předstíral, že tam byli DVA další," střelil Jay po nevinně se usmívajícím zpěvákovi vražedným pohledem. "Co tak koukáš? To kvůli TOBĚ jsem otevřel další flašku!"
"Vy taky naděláte," frkl Jonne. "Prostě jsem se nemohl rozhodnout mezi Villem a Juhou, NO!"
"Myslel jsem, že tvé srdce bije jen pro půvabnou Viivi," neodpustil si Antti.
"Co do toho pleteš SRDCE?!" zamrkal Jonne.
"Pokud jsi zapomněl, já a ďáblík už dlouho vyznáváme sex výhradně Z LÁSKY!" vypjal Christus hrdě hrudník.
"A já a Nattinka taktéž," dodal Nakki.
"A já a Patti," usmál se Jay.
"No, já a Helena poslední dobou právě nevyznáváme..." ošil se Larry.
Jonne bolestně zakňučel a zabořil hlavu do pošltáře.
"Já chci taky vyznávat!" vzlykl. "Chci aspoň nějakej sex!"
"Máš vibrátor," poukázal Christus. "A podle všeho přesně takovej, po jakým toužím."
"Tak na jeden večer uděláme výměnu!" rozzářil se Jonne.
Christus si blonďáka důkladně prohlédl.
"Sakra, ty se fakt bez chlapa neobejdeš ani pár dní. Ďáblík tě nikdy nepřitahoval!"
"Uděláme tu výměnu?" poskočil Jonne a chtivě se zadíval na rudovlasého baskytaristu.
"Kluci, uvědomujete si, že jestli tohle udělá Juha i z Tommiho, tak nás čekají pěkně adrenalinový noci v tourbuse?" zamumlal Nakki.
"Ani mi nemluv," polkl Jay.
"Proč jste na mě takoví?" popotáhl Jonne. "To chci vážně tolik? Vždyť já chci jen... muže, co mě obejme, když se nebudu cítit dobře. Skálu, o kterou se budu moct opřít, úklid před bouří! Záchranný člun na potápějící se lodi! Muže, který bude zbožňovat mé tělo, bude mě rozmazlovat a působit mi rozkoš. Muže, který se mnou bude trávit čas! Ale především muže, který nemá přítelkyni s pitomou ofinkou!"
"Čekal jsem, kdy se k tomu dostaneme," pokýval Larry.
"Jsem zoufalý, ano, zoufalý!" vykřikl Jonne. "V mém těle bouří chtíč, ale... zápasí s touhou po něžné, hluboké lásce! Jenže chtíč vítězí, a teď..." Jonne se odmlčel.
"Ano?" vzdychl Nakki, když byla dramatická pauza už příliš dlouhá.
"Teď..." zopakoval Jonne. "Teď bych dal komukoliv, kdo by zaťukal na dveře, strčil hlavu do zkušebny a zeptal se 'Ahoj, jsem tu správně ve zkušebně Negative?'!"
Vzápětí se ozvalo tiché zaklepání.
Dveře se pootevřely jen natolik, aby se v nich mohla objevit široce se culící tvář rámovaná mohutnou černou hřívou s červenými melíry a dvěma náušnicemi ve tvaru hvězdiček.
"Ahoj," zazněl poměrně hluboký mužský hlas. "Jsem tu správně ve zkušebně Negative?"
Jonne zbledl tak, až byla jeho kůže takřka k nerozeznání od jeho dnešní bílé šálky.
"Ale... To není FÉR!" vyhrkl. "On poslouchal za dveřma!"
"Bylo moc těžký neposlouchat," pokrčil Jann Wilde rameny. "A poslouchat zase moc lákavý..."
"Ale... ale..." zadrhl se Jonne.
"Tak co?" mrkl Jann. "V devět u mě?"
Jonne chtěl odpovědět. Vážně moc chtěl. Sakra, nejspíš by i řekl, že v devět je moc pozdě, protože, když to vzal kolem a kolem, na Wilda se DALO dívat, nemluvě o tom, že plně splňoval Jonneho podmínky (MUŽ, GAY a POVOLNÝ), jenže...
Jenže to by se za Jannem nesměl ozvat ten sladce ledový hlas, který řekl:
"Myslím, že raději... NE."

Žádné komentáře:

Okomentovat