čtvrtek 23. května 2013

Osobní trenér 11/24

Tak co myslíte? Dorazil, nebo nedorazil?


Dorazil.
I když až ve chvíli, kdy jsem po deseti minutách čekání udělal první krok směrem k jeho bytu, v hlavě myšlenku na to, které věci, co se nacházejí v jeho domácnosti, by se daly nejlíp použít jako mučící nástroje.
Dorazil a jeho oči měly výraz vystrašeného štěňátka.
"Jsem tady!" hlásil ještě dva metry ode mě. "Ale... Zacky, málem mě zabilo sem jenom DOJÍT! Nemůžeme to třeba trochu-"
"Nic se přehodnocovat NEBUDE," zavrčel jsem. "Ty teď HNED napochoduješ do toho zatracenýho fitka. A budeš cvičit. Osobně mi nebude vadit, když tam třeba vypustíš duši, ale BUDEŠ CVIČIT!"
"Věříš, že mě začínáš docela děsit?" polkl Matti.
"To je nejspíš jen dobře," zašklebil jsem se. "Třeba se tvoje svaly vyděsí tak, že přestanou bolet..."
"Nebo třeba taky definitivně ztuhnou a už se nehnu!"
"Ne, Matti, myslím, že to by si nedovolily..."
Musel jsem mít vážně naprosto šílený výraz, když jsem to říkal, jelikož Matti o krok ucouvl a ustrašeně se přikrčil.
"Ehm..." odkašlal si opatrně. "Tak teda... Půjdem dovnitř? Jakej plán pro mě máš nachystanej tentokrát?"
"Nech se překvapit, Mattíku," usmál jsem se sladce.
Matti se kousl do rtu.
"Ehm, jo. Mezi náma, myslíš, že pokusy o vraždu se sčítaj, když je provedeš na jednom člověku? Víš jak, když pak dojde na soud, jestli tě odsouděj jen za jeden pokus, nebo třeba za deset..."
"Jestli se brzo nehneš směrem k posilovně, budou mě soudit za vraždu, ne jen pokus."
"Už zase vyhrožuješ?" naklonil Matti hlavu.
"Už zase držkuješ?" založil jsem ruce na prsou. "Za každou minutu záběr tě čeká pět minut na rotopedu navíc!"
"Po kolika?"
"Ále, chtěl jsem ti dát tak půl hodinky, nic velkýho, ale-"
"PŮL HODINY?!" zaječel Matti, a dvojice žen, co právě vycházela z posilovny, se překvapeně zarazila. "Zacky, ty jsi zešílel!"
"No, teď už je to tak čtyřicet."
"A-ale..."
"Brzo to bude pětačtyřicet, a nezapomeň, pak tě ještě čeká nějaký to posilování, takže..."
"Tak na co ještě čekáme, sakra?!" vyhrkl, popadl mě za ruku a, překvapivě energicky, vzhledem k jeho údajně bolavým svalům, mě táhl ke vchodu. "Jdeme cvičit!"

Žádné komentáře:

Okomentovat