čtvrtek 23. května 2013

Osobní trenér 2/24

Když Jann Zackymu přinese bundu, stane se něco poněkud... nečekaného.


"Takže už chápeš, že to byl blbej nápad?" ušklíbl se, když mi tu zatracenou bundu podával.
"Polib mi prdel," frkl jsem. "Půjdeš dál?"
"Jo, pokud to políbení prdele nebudeš vyžadovat," zasmál se.
"Ha. Ha. Ha," konstatoval jsem chladně.
"Nebuď URAŽENEJ, Zackouši!" protočil panenky. "Byla to prostě kravina od začátku. Můžeš bejt rád, že seš ještě celej! Co ti Mikojan říkal? Vyhrožoval ti?"
"Neříkal vůbec nic," zamumlal jsem. "Jen na mě zíral. Byl dost v šoku."
"Věříš, že se mu ani nedivím?"
"Věříš, že věřím?" vzdychl jsem. "Dáš si kafe?"
"No jasně," zaculil se.
Vešel jsem do kuchyně, Jann těsně za mnou.
"Ale stejně si myslím, že, no... jsem měl právo," kousl jsem se do rtu.
"Ville, brouku, NEMÁŠ právo k někomu přijít a říct mu, že je tlustej. Ani když je to pravda."
"No jo, ale... Sakra, vždyť se na něj podívej. Chceš mi říct, že ti to není LÍTO? Vždyť byl tak sexy, když byl štíhlejší. Koukni se na jeho bráchu, tohle by Matti mohl mít taky, kdyby se trochu snažil!"
"Hele," zamračil se Jann a sebral hrnek s kafem dřív, než jsem mu ho stihl podat. "Já si nevšímám toho, jak je libovolnej z Mikkonenů sexy. Proč bych měl? Jsem heterák, Zackouši, HETERÁK!"
"Ale já jsem buzerant, Wilďáku, BUZERANT!" odvětil jsem. "A všímám si. Christus je sexy. Prvoplánově sexy. Nádherná postavička, krásnej obličej. Matti je taky sexy, nehorázně. Ale to, co se sebou DĚLÁ..."
"Hele, brzdi. Zníš, jako by ses do něj snad zakoukal."
"Jasně," protočil jsem panenky. "Ne, nezakoukal. Není to můj typ. Já jen nemám rád... Kurva, jen nemám rád, když se z hezkejch lidí stávaj ošklivý!"
"Ano, pochopil jsem," kývl Jann. "Takže po něm nejedeš? Seš si jistej?"
"Naprosto."
Můj na kuchyňském stole položený mobil zavibroval.
Nedivil jsem se, ani jsem nějak nezadoufal, že to bude právě mladší z bratrů Mikkonenů. Měl se mi ozvat Robin kvůli tomu, jestli mám zrušit zkoušku, co měla být druhý den, takže jsem tak nějak předpokládal, že to bude ta očekávaná zpráva.
Ani když jsem na displeji viděl neznámé číslo, nezmocnilo se mě podezření.
Až pak jsem si SMSku přečetl a naprosto zkameněl.
'Jestli jsi to s tim trenovanim myslel vazne, bud tak hodnej a zavolej. Matti'
"Zackouši?" ozval se opatrně Jann.
Natáhl jsem ruku směrem k němu.
"Pojď sem a štípni mě. Štípni mě, protože tohle se mi nejspíš... JAU!"
"Chtěl jsi to," konstatoval. Pak mi sebral mobil ze šokem necitlivých prstů. "Tak co to tu... Ty vole, štípni mě. JAU!"

Žádné komentáře:

Okomentovat