čtvrtek 23. května 2013

Osobní trenér 25/24

No jo, a je to tady zase. Zase jednou jsem se rozhodla, že vám dopřeju extra kapitolu k fanfiction. Za to, že jste byli u poslední kapitoly tak hodný a věnovali mi tolik komentářů. Tolik, že je ta kapitola za odměnu extra dlouhá. A nepřístupná. A obsahuje i Wilda v růžovejch trenýrkách.
Tak si ji pěkně užijte... =)


"Jannie, byl bys tak laskav a sundal si ty tepláky?" pozvedl jsem obočí.
"Ne. Trvám na tom, že to nemůžeš myslet vážně. No tak, nebuď zlej, PROSÍM!" zaskučel Jann.
"Ty bys nebyl zlej, kdybych prohrál?" ušklíbl jsem se. "Byl bys schopnej si to i nahrát. Kalhoty dolů."
"Nemůžu uvěřit, z čeho mě tu podezříváš. JÁ, že bych byl... ÁÁÁ!"
Matti, který se k Jannovi celou dobu našeho rozhovoru zcela nenápadně přibližoval, mu právě stáhl volné tepláky až ke kolenům. A co víc, než se Jann stačil sehnout a vytáhnout je zase zpátky (a překrýt tak ony skutečně nesmírně sexy růžové trenýrky), Matti ho zezadu popadl kolem hrudníku a zvedl ho do vzduchu.
"Ville, sundej mu to!" křikl na mě.
"NÉÉÉ!" ječel Jann, zatímco jsem ho tepláků zbavoval definitivně. "Prosím, prosím, NÉ!"
"Nemáš se sázet, když neumíš prohrávat," konstatoval Matti a položil ho zpátky na zem. "A vůbec nevím, proč tak šílíš. Takový pěkný tělíčko..."
"A nečervenej se tak," řekl jsem. "Hrozně se to s barvou těch trenýrek tluče."
"Můžeme už běžet?" zamumlal Jann. "Prosím."
"Já bych se ještě chvíli koukal," podotkl Matti a obešel Janna tak, aby na něj viděl i zepředu. V tu chvíli se Jann téměř bleskově otočil zády k nám.
"Na tohle budeme mít výhled celou dobu, kotě," zaculil jsem se. "Co myslíš, necháme ho běžet?"
"Hm, tahle prdelka v pohybu?" kousl se Matti do rtu. "To je přímo... Hej, Wilde! Kam si myslíš, že utíkáš?!"
"Pryč!" vykřikl Jann a dál se od nás vysokou rychlostí vzdaloval. "S váma úchylama už nebudu ani pět vteřin!"
"Matti, co bys řekl na takovej malej test fyzičky?" pozvedl jsem obočí. "Matti?"
"Tak kde vězíš?!" zavolal na mě Matti přes rameno.
Povzdychl jsem si a během pár vteřin Mattiho dohnal. A za necelou minutku jsme už byli v patách i značně zpomalujícímu Jannu Wildovi.
Předběhnout ho ovšem netoužil ani jeden z nás.
"Vy... parchanti," vypravil ze sebe Jann. "Kde jste takovou fyzičku vzali?"
"Intenzivně trénujeme," zakřenil se Matti. "Zejména poslední dny jsme zařadili neskutečný množství kardia."
"S lehkým posilováním, zejména stehen a břišních svalů," dodal jsem.
Jann zastavil a prudce se otočil. Můj (a i Mattiho, jak jsem si všiml) pohled prakticky ihned sklouzl k jeho rozkroku. Ty trenýrky vážně vůbec nic neschovávaly.
"Mluvíte o svým sexu, co?" frkl.
"Ty jsi tak chytrej," pochválil ho Matti, zatímco na místě poklusával. "Ale utíkej dál. Musíš se pořád hejbat, nesmíš zastavit!"
"TY mi nebudeš radit, jak se běhá!" sdělil mu pohoršeně Jann. "Uvědomujete si, že jste oba naprosto NECHUTNÝ?"
"Ale prosím tebe," naklonil jsem hlavu. "Závidíš, že jsme zamilovaný a... sexuálně aktivní?"
"Chtěl jsi říct 'nadržený'," odsekl Jann. "A vůbec, když jste tak sexuálně aktivní, nechcete si jít zašoustat tamhle do křoví?"
Zadíval jsem se tam, kam Jann ukazoval, a na tváři se mi rozhostil úsměv.
"Matti?" oslovil jsem svého miláčka. "Na Wildův zadeček se budem moct koukat ještě kolikrát..."
"Hm..." zamyslel se Matti a znovu si Janna prohlédl od hlavy k patě. "Víš co, slaďoušku? Dneska na tebe budeme hodný. Utíkej si, kam jen chceš. My tu máme... zábavu."
"C-co?" vytřeštil Jann oči. "Počkejte, já si dělal srandu!"
"Pozdě," oznámil jsem mu, zatímco mě Matti za ruku táhl k důvěrně známým keřům.
"Tohle nemyslíte vážně, že ne?" ozval se ještě Jannův hlas, když už jsme byli bezpečně ukrytí za křovím. "Děláte si jen srandu!"
"Wilde, máš tak MINUTU, aby ses odsud dostal tak nejdál, jak jen můžeš!" zavolal na něj Matti a bez váhání mi začal sundávat tričko. "Pak uslyšíš věci, co rozhodně slyšet nechceš!"
Jako odpověď se nám dostal jen zvuk nohou rychle pádících po cestě.
Zasmál jsem se.
"Vážně, Matti, minutu? Jdeš na to nějak hopem."
"Sázka na to, že do minuty budeš hlasitě sténat?" pozvedl Matti obočí. "Prosím, řekni, že ano. Ty růžový trenýrky by ti moc slušely."
"Už žádný sázky. Z tý poslední jsem měl větší nervy, než by bylo... Hm, Matti..."
Ušklíbl se, než přitiskl své rty na ty moje. Levou rukou si mě přitáhl blíž k sobě. Spokojeně jsem zavrněl a zajel mu prsty do vlasů.
Jeho dlaň putovala po mých zádech dolů, směrem k lemu mých kalhot. Zajela dovnitř, polaskala zadek, sklouzla mezi půlky...
"Matti..." zamumlal jsem.
Levačkou mi stáhl kalhoty, a najednou byla mezi mými půlkami jeho pravá ruka. A jeho prostředníček, vážně důkladně lubrikovaný, do mě naráz vklouzl...
Matti se zasmál, když jsem zakňučel.
"Tak tohle bylo snadný," konstatoval.
"To... To nebylo fér," dostal jsem ze sebe a vážně se snažil přimět nohy, aby mě nezrazovaly. "Kurva, to byl podraz. To... Bože můj. Bože můj!"
Připravoval mě rychle, ale důkladně. Dal si vážně záležet na tom, aby se aspoň párkrát dotkl mojí prostaty. Sténal jsem a kňučel a bylo mi vážně upřímně jedno, že na Mattiho tváři to vyvolává čím dál spokojenější úsměv.
Dva prsty, tři prsty. Spousta vzdychání.
"Můžeme?" zeptal se po chvíli Matti.
"Dávno," olízl jsem si vzrušeně rty. "Šoustej mě, lásko."
"Jak je libo."
Co nejrychleji jsme se navzájem zbavili oblečení. Než jsem se vzpamatoval, ležel jsem na zádech na trávě, přesně na místě, kde se odehrával i náš úplně první sex.
"Mimochodem," pošeptal mi Matti, "mám tu i kondomy, kdyby ti snad chtělo vadit, že se do tebe-"
"Kde? V kapse? Daleko," vydechl jsem. "Udělej mi to."
Zakřenil se, zvedl moje nohy a opřel si je o ramena.
"Víš, sex je tak nějak zábavnější, když je člověk trénovanej a ohebnej," poznamenal.
"Drž hubu a vraž ho do mě," zavrčel jsem. "Jinak ti předvedu, jak mám trénovaný steh... NÁÁÁ!"
Zajel do mě stejně snadno, jako předtím jeho prst. A v tu chvíli jsem byl vážně rád za to, že ležím, jelikož moje nohy jako by se ihned změnily v želé.
"Řekl sis o to," podotkl Matti a bez váhání začal přirážet.
Zakňučel jsem a prsty jedné ruky zase zabořil do jeho vlasů, tou druhou jsem chvíli hladil Mattiho záda, pak jsem pro změnu sjel na jeho hrudník a prsty prudce stiskl bradavku. Matti vykřikl.
"To máš... za to," vypravil jsem ze sebe.
Cítil jsem, že tohle nemůže trvat dlouho. Na to jsem byl až moc vzrušený. A Matti až moc dobrý.
Když se sklonil a zabořil obličej do mého ramene, věděl jsem, že ani on nemá daleko k orgasmu.
"Udělej se," zamumlal. "Udělej se pro mě..."
Pustil jsem Mattiho vlasy a velmi ochotně se začal honit. Jen pár vteřin, pár přírazů a křičel jsem a sténal a nadával a bořil nehty hluboko do Mattiho zad. A pak už jen poslouchal, jak i Matti sténá a cítil, jak se jeho tělo třese...
"Miluju tě," pošeptal jsem mu, když na mně ležel a snažil se uklidnit.
"Já vím," odpověděl stejně tiše. "Já tebe taky."
"Mhm..." zavrněl jsem. "Víš, docela rád bych tady ještě ležel, ale asi bysme se měli oblíct a jít domů. Myslím, že bych docela ocenil sprchu."
"Vezmeš mě do ní?" dotázal se věcně Matti.
"Samozřejmě."
"Výborně," kývl a až překvapivě energicky se zvedl. "Tak šup. Vstávej. Jdeme domů!"

Žádné komentáře:

Okomentovat