neděle 5. května 2013

Romeo and Juliet 10/31

A o nějakou chvilku později...


Byly tři hodiny a patnáct minut odpoledne, když Jann navlékl Jonnemu prsten a učinil ho tak svým... registrovaným partnerem. O okamžik později byl vyzván k tomu, aby políbil nevěstu. Nemohl si nevšimnout toho, jak se na něj u téhle věty Zacky zaculil. Ale rozhodl se, že si to s tím otravným hmyzem vyřídí později. Možná. Teď vážně musel políbit svou nevěstu...
Ve tři hodiny a třiadvacet minut seděli Jann a Jonne v Zackyho kanceláři. Pevně se drželi za ruce a vrhali po sobě zamilované pohledy, zatímco Zacky před ně pokládal hrnky s kávou.
"Dík, zlato," usmál se na jejich oddávajícího Jann. "Díky, že nás tu ještě chvíli necháš, abysme mohli bejt spolu..."
"Není absolutně zač," mrkl Zacky. "Teda, Jannie, abych byl upřímnej..."
"Ano?" pozvedl Jann obočí.
"Byl jsem vedle, když jsem tě od toho zrazoval," zazubil se Zacky. "Vy dva se k sobě prostě hodíte, to musí vidět i slepej!"
"Dík, ale to my víme," kousl se Jonne do rtu a posunul si křesílko blíž k Jannovi. "Aspoň já ano. Od chvíle, kdy jsem si ho všiml na tom večírku."
"Kdybyste ještě někdy potřebovali s něčím pomoct, řekněte," nabídl Zacky.
"No, toho si fakt vážíme..." usmál se Jann, kterému Jonne právě začal něžně líbat krk. "Ale mohlo by to bejt docela nebezpečný, víš? Až se o tomhle dozví JISTÁ osoba..."
"A co když vám řeknu, že moje rodina má chatu u jezera víc jak padesát kilometrů od Tampere, o který Tommi fakt neví a nedozví se a na kterou teď minimálně dva týdny nikdo neplánuje jet?"
"Řeknu, že je to až moc neuvěřitelný," usmál se zářivě Jonne.
"Což nejspíš znamená, že je to pravda," dodal Jann.
"Wilďáku, stavíš se večer pro klíče?" zasmál se Zacky.
"Samozřejmě. Zacky, já tě asi miluju..."
"Vedle," ušklíbl se Zacky. "Jen škoda, že tam nemůžete strávit i svatební noc, co?"
"Ani ne. Svatební noc strávíme v mojí ložnici. Jannie tam nenápadně proklouzne přes ochranku," olízl si Jonne rty. "Tommi je přes noc v Turku..."
"A nemůžeš se zbavit i tý ochranky?" zamračil se Jann.
"Těžko. Platí je Tommi, jeho poslouchají."
"Fajn. Já se tam nějak dostanu. Okolo a přes balkon..."
"A proč nejste u tebe?" pozvedl Zacky obočí.
"Protože... Proč nejsme u mě?!" zadíval se Jann zmateně na Jonneho.
"Mám větší postel," zavrněl Jonne.
"Ale u mě nehrozí takový nebezpečí z odhalení," odvětil Jann. "Nemluvě o tom, že nebudeme v pohybu omezený jen na jednu místnost plus koupelnu."
"Taky pravda. Budeme u tebe," zamumlal Jonne. "Nemůžeme tam jít hned?"
"Bohužel. Mám ještě sraz s klukama."
"A je to nutný?"
"Tommi tě nebude chtít před odjezdem vidět?"
Jonne trochu našpulil rty a na okamžik se zamyslel.
"Sakra. Někdy tě FAKT nesnáším."
"Jo, lásko, taky jsem rád, že jsem tě našel..."

Žádné komentáře:

Okomentovat