neděle 5. května 2013

Romeo and Juliet 12/31

Ehm, jo. A když Romeo chytne Tybalta...


Byli už málem na druhé straně parku, když jann Christuse dohnal. Nejspíš by k tomu došlo už dřív, ale to by se Jann nesměl většinu času zaobírat tím, že Christusovi sprostě nadával.
Ale teď ho měl. Srazil ho k zemi, převalil na záda a obkročmo se na něj posadil. Chytil jeho ruce tak, že se kytarista skoro nemohl hnout.
"Zatraceně, Wilde!" zaječel. "Koukej mě pustit!"
"Ani náhodou! Ty BASTARDE!" štěkl Jann. "Ty jsi ho zabil! Zabil jsi Robina!"
"Jako bych to měl v plánu, ksakru!" zazmítal sebou Christus. "Nevím, jak se to stalo! Prostě tam najednou ležel, kurva! Já to nechtěl udělat!"
"To ti tak věřím!"
"Kurva, Wilďáku, pusť mě!"
"Zabil jsi ho! A víš co? Teď zabiju já tebe!"
"Nešil, Wilde!"
Jannovy prsty se obtočily kolem Christusova krku a stiskly.
"Zabil jsi Robina!" vykřikl Jann. "Kurva, já ho měl rád, víš? Byl to kámoš!"
"Wilde!" vytřeštil Christus oči a pokusil se od sebe odtáhnout jeho ruce.
"A kde jsou teď TVÍ kámoši, no? Zdrhli ti, co?"
"Janne, sakra, pusť ho!" ozvalo se kousek od nich zasípění. "On ti za to... nestojí..."
"JÁ, Tendy, rozhoduju o tom, jestli mi za to stojí!" odsekl Jann.
"Když ho zabiješ, nic se nevyřeší!" podpořil bubeníka Kaide.
"Slyšíš je?" dostal ze sebe Christus. "Mají pravdu!"
"Ty drž zobák!" frkl Jann a jeho prsty pevněji sevřely kytaristův krk.
Christus vytřeštil oči a jeho stisk na Jannových zápěstích povolil. Jeho ruce se bezvládně svezly do trávy a oči se zavřely.
"Christusi!" zaječel zděšeně Larry, který se spolu se zbytkem Negative právě vrátil.
"Wilďáku, KURVA!" vykřikl Kaide.
"To... To jsem nechtěl," blekotal Jann, zatímco se zděšeně zvedal z ležícího těla. "Ne, tohle jsem... Tohle ne..."
"Vypadni," vydechl Tender. "Wilde, musíš pryč!"
"Co? Tak to jen přes moji mrtvolu!" vyhrkl Antti. Poté, co mu nejistý pohled padl na Christus, se ovšem začal nenápadně rozhlížet a pískat si.
"Wilďáku," chytil Kaide zpěváka za rameno. "Musíš zmizet!"
"A kam, ty chytrej?!" odsekl Jann.
"To je jedno. NĚKAM!"
"Helsinki," zamumlal Jann. "Zatraceně... ZATRACENĚ!"
"ZMIZ!" zaječel Tender.
Jann ještě okamžik stál na místě a rozhlížel se, ale pak se otočil a rozeběhl se pryč.
"Kurva, to ho necháme jen tak jít?!" vyhrkl Nakki.
"Neviděl jsi, co udělal Christusovi?!" zasyčel Larry.
Ze země se ozvalo tiché zasténání.
"Jo, kurva. Zlomil mi nehet. A jestli nebudu muset pár dní nosit šálku, bude to zázrak..."
Šestice pohledů se upřela na kytaristu v růžovém, který se, za doprovodu značného množství nadávek, pokoušel posadit.
"No bezva," vzdychl Kaide. "Jaká je pravděpodobnost, že toho idiota ještě doženeme?"
"Nulová, řekl bych," odvětil Tender.
"Kurva. Tak snad si rovnou nevypnul mobil..."
 

Žádné komentáře:

Okomentovat