neděle 5. května 2013

Romeo and Juliet 1/31

Zvědaví, kdo budou Montekové a Kapuleti? No, tak teď se to tak nějak i napůl dozvíte...


Na dveře malého, ale nesmírně barevného bytu kdosi hlasitě zabušil.
"Wilde!"
Blonďatá žena se zvedla z malého křesla, které stálo v předsíni, a přistoupila ke dveřím. Otevřela.
"Tommi Liimatainen, předpokládám," řekla tiše a klidně.
"A ty jsi kdo, sakra?!" změřil si ji Tommi překvapeným pohledem.
Natáhla ruku.
"Laura Kokkonen."
"Ach. Jistě. Důvod, proč mě Wilde nechce za manažera," upamatoval se Tommi. "No, těší mě, ale s tebou jsem mluvit nechtěl. Tak kde je?"
"Není tu," odvětila.
"Kecy. Wilde! Kurva, WILDE, koukej vylízt!"
"Není tu. A minimálně dnes večer ani nebude."
"Ahá, takže se vypařil a nechal ŽENSKOU, aby to za něj vyřídila?!"
"Jako jeho manažerka jsem ho POŽÁDALA o to, aby mě to nechal vyřešit."
"Ale on se moc nebránil, hádám!"
Laura zavřela oči a zhluboka se nadechla.
"Doufala jsem, Tommi, že spolu dojdeme k nějakému kompromisu."
"Kompromisu?!" štěkl Tommi. "Jak z toho míníš udělat kompromis?! Wilde se prostě chce vykašlat na Hype jakožto na svoji nahrávací společnost!"
"Což je nezpochybnitelné právo každého umělce."
"JEHO právo rozhodně ne!"
"Tommi, Jann se pouze rozhodl NEPRODLOUŽIT smlouvu kterou s Hype měl. Ničím se vůči tobě neprovinil."
"PROSÍM?! Po tom, co jsem po něm udělal?! Nebýt mě, dost možná o něm ještě pořád nikdo neví! Ale on se prostě nechal vytáhnout nahoru a pak se na mě vykašlal."
"Zníš, jako byste spolu spali," konstatovala Laura.
"To teda ne! Já nejsem gay, proboha!"
"Fajn. Jak myslíš. Každopádně, Tommi, pokud má snad Jann pocit, že tvoje nahrávací společnost zcela nenaplňuje jeho požadavky, je logické, že chce odejít. A má v tom mou PLNOU podporu."
"Ale MOJI NE!" vřískl Tommi.
"Ty, Tommi, když dovolíš, nás už nemusíš zajímat."
Tommi se jedovatě zasmál.
"Ale prosím tebe. Ani si beze mě neškrtne. Nikdo mu nic nevydá!"
"Omyl, Tommi. Vydání jedné desky je už vlastně skoro zařízené."
"Co? KDE?!"
"To, pokud dovolíš, bych si zatím ponechala jako obchodní tajemství."
"Takže nemáte nic."
"To si, drahoušku, povíme ve chvíli, kdy to album vyjde."
Tommi sevřel ruce v pěst.
"Tohle nemůžeš myslet vážně!"
"Myslím to smrtelně vážně. Škrtni si jednu skupinu, co ti bude platit účty."
"No počkej," zavrčel Tommi. "Ještě toho budete litovat. Ty. Wilde. Celá ta jeho zatracená skupina!"
Přimhouřila oči.
"POSLUŽ SI."
A to byla noc, kdy začala válka dvou hudebních manažerů...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat