neděle 5. května 2013

Romeo and Juliet 16/31

Ani tahle scéna by se v původní verzi moc nechytala. Ale, no... S tím, kam jsme se dostali, je kapku nezbytná. ... No dobře, není. Ale aspoň bude prča...


V tu samou dobu v nemocnici
Antti zvedl z postele batoh se včerejším oblečením obou kytaristů.
"Páni," pronesl obdivně. "Pořád se mi nechce věřit tomu, že jste se tu navzájem nepovraždili!"
"Jsme snad malí?" pozvedl Robin obočí a stáhl si nohavici džínů přes právě zavázanou botu, načež se zvedl z nemocničního lůžka.
"Mno, ne," uznal Kaide. "Ale vzhledem k tomu, PROČ jste tady vlastně skončili..."
"Zmlkni, drahouši, buď tak hodnej," frkl Christus. "Nikdo na tebe není zvědavej"
"Hele. Přestaň bejt nervní," řekl Robin. Přešel k Christusovi a srovnal límeček jeho bundy, což bylo něco, o co se vyšší kytarista pokoušel už dobrou minutu. "Tak. Teď vypadáš mnohem líp."
"Naznačuješ, že předtím jsem vypadal špatně?" pozvedl Christus obočí.
"Ne. Ty vždycky vypadáš perfektně," mrkl Robin.
"Hele..." odkašlal si nervózně Larry. "Je to jen můj dojem, nebo spolu ty dva-"
"No, nějaký novinky o Wildovi?" zeptal se spěšně a velmi hlasitě Robin.
"Od včerejška si nezapnul mobil," odvětil Tender.
"Psali jsme zprávu Jonnemu," sdělil Kaide. "Teda, Larry psal. Ale Jonne neodpověděl, takže podle všeho se u něj Wilde neukázal."
"Nejspíš už bude v Helsinkách," konstatoval Atheos.
"A oni o Wildovi a Jonnem vědí?" ukázal Robin směrem k Negative.
"Ovšem," kývl Atheos. "A ten barevnej magor?"
"Tak HELE!" vykřikl Christus.
"Kušuj!" krotil ho Robin. "Jo, ten to ví taky."
"Výborně," pokýval Jay.
"Mimochodem, proč nás vlastně musíte vyzvedávat VŠICHNI?" dotázal se Christus.
"Abychom dali najevo, že obnovujeme přátelské vztahy mezi kapelami a odteď táhneme za jeden provaz v zájmu manželství našich zpěváků," sdělil Antti. "A na mě nekoukej, to vymyslel tamhleten, ten Wildův novej."
"ATHEOS!" frkl druhý baskytarista. "A nejsem novej. Má mě přes půl roku!"
"Jsi novej," zopakoval Antti. "Ještě jsme spolu nechlastali, takže jsi novej."
"Fajn, takže když se večer spolu ožereme, tak si mý jméno zapamatuješ?" pozvedl Atheos obočí.
"Když budeš platit, tak zaručeně," zakřenil se Antti
"Ehm, počkat," pozvedl Christus ukazováček. "Takže jste se dohodli na tom, že..."
"Navážeme dobré vztahy," pokýval Tender.
"Doufám, že nehodláte protestovat," zamračil se Jay.
"Ale kdepak," rozzářil se Christus. "My už vlastně dobrý vztahy navázali. Včera večer."
"Jak jste... Ne, počkej. To přece NE!" protočil Nakki panenky.
"Já věděl, že s ním flirtuje!" vyjekl Larry.
"Ježiš, CHRISTUSI!" zavrtěl Antti bezradně hlavou. "To si nemůžeš dát POKOJ?!"
"Robine?!" vytřeštil Tender oči. "Chceš mi říct, že ses nechal ošukat v NEMOCNICI?!"
"Proboha, OŠUKAT?!" poklesla Jayovi čelist.
"Někým, kdo tě málem ZABIL?!" rozhodil Kaide rukama.
"Mno..." mlaskl Atheos. "Proč jen mám pocit, že jsem tu jedinej, koho to absolutně NEPŘEKVAPUJE?"
"To je zajímavý, jelikož včera to docela překvapilo i mě," konstatoval Robin.
"Já taky nečekal, že spolu rovnou skončíme až... tak daleko!" dodal na svou obhajobu Christus.
"Ale no tak," ušklíbl se Atheos. "Christus je nehorázná kurva a Robin neměl sex tak půl roku. To vážně někdo čekal, že to dopadne JINAK, když budou celou noc zavřený v jedný místnosti?"
Během Atheosova projevu se Christus spokojeně zakřenil a Robin zrudl až ke kořínkům vlasů.
"To nic nemění na tom, že rozdávat si to v nemocnici je NECHUTNÝ," frkl Antti.
"Nevykládal jsi onehdy něco o-" začal Nakki.
"To je něco ÚPLNĚ jinýho! Byl jsem tu na návštěvě a ta sestřička se mnou NEPOKRYTĚ flirtovala!"
"Když myslíš," pokrčil Nakki rameny.
"Tak fajn, pánové," umlčel oba členy Negative Tender. "Co odsud radši vypadnout?"
"Skvělej nápad," kývl Robin. "Chci do postele dřív, než přestanou účinkovat moje prášky na hlavu a mně se zas udělá blbě."
"Fajn," přehodil si Antti batoh přes rameno. "Padáme."
Členové jednotlivých skupin se začali pomalu trousit z místnosti. Najednou Robin zjistil, že ho Christus drží za ruku. Široce se zaculil.

Žádné komentáře:

Okomentovat