neděle 5. května 2013

Romeo and Juliet 17/31

U dvou skupin, ze kterých se tak slavně stali spojenci, probíhá menší... diskuse.


"Takže si shrneme situaci, ano?" zadíval se Zacky na své nehty a soustředěně zpod jednoho odstranil nepatrné smítko.
"Posluž si," mávl rukou Christus. "Ještě napít, Robi?"
"Nalil jsi do mě litr a půl za půl hodiny!" frkl Robin.
"Jen nechci, aby ti něco chybělo," začervenal se Christus.
"Nic mu nechybí," zavrčel Atheos. "Podívej. Nacpal jsi do něj ty prášky, co mu dali ve špitále, má polštář a deku, je najedenej... Dokonce jsi mu i namasíroval chodidla!"
"Jo, a o tom přesně mluvím," ušklíbl se Zacky.
"To už shrnuješ?" dotázal se Atheos.
"Ano!" kývl Zacky a rozhlédl se po členech obou skupin, momentálně se rozvalujících po gauči, křeslech a příslušných opěrkách v Christusově a Larryho obývacím pokoji.
"Tak shrnuj," zívl Robin. "A ne moc hlasitě, prosím. Bolí mě hlava."
"Bolí?" zbystřil Christus.
"Víš, možná mi přece jen něco chybí," zamumlal Robin. "Docela by mě potěšilo, kdyby sis mohl vlízt za mě a obejmout mě..."
"A jak rád," zakřenil se Christus a vklouzl na gauč za Robina.
"Zacky?" zadíval se Nakki na pohledného zpěváka. "Asi máš slovo."
"Že by?" frkl Zacky. "Shrneme si to, ano? Jonne a Jann se do sebe naprosto zbláznili a vzali se. Teď je Jann kdesi v háji, Jonne celý dopoledne nebere telefon. A k tomu se nám Christus a Robinek, kterejm v prvý řadě vděčíme za to, jakej průser se z toho nakonec stává, do sebe taky zamilovali. Opravte mě, jestli se pletu!"
"Ehm, no, nepleteš," přiznal Christus.
"Ne?" otočil se na něj Robin. "Takže ty mě taky... miluješ, broučku?"
"Ale samozřejmě, drahoušku," pohladil ho Christus po tváři. "Ty můj nádhernej broučínku..."
"Otázkou zůstává," protočil Atheos panenky, "co míníme dělat?"
"V prvý řadě vzít mobil Jonnemu," konstatoval Larry.
"Konečně!" zajásal Zacky.
"Už jsem myslel, že nezavolá," souhlasil Jay.
"Jonne?" řekl Larry do telefonu. "No ano, jsem to já. … Co prosím? … Jonne, jestli budeš dál takhle hystericky ječet, nebudu ti rozumět ani slovo. … Ne, pořád hystericky ječíš. … CO?! … Nemusíš to opakovat, já rozuměl! Jen tomu nechci věřit! … Jo, Zacky je přímo tady. … Fajn, vyřídím mu to. … Ano, Jonne, pak zavolám. … Ano, pokusím se, aby to bylo co nejrychlejc. … ANO, Jonne! … Zatím."
"Co mi máš vyřídit?" zeptal se Zacky v okamžiku, kdy Larry odložil mobil.
"Že mu musíš nějak pomoct," odvětil Larry.
"Pomoct s ČÍM?" vytřeštil Nakki oči.
"Ehm, podle všeho si Tommi vzal do hlavy, že by se Jonne měl v rámci publicity sblížit s někým slavným. Teda, někým SLAVNĚJŠÍM, což tak nějak neřeší náš problém. A teď, ehm, jaksi..."
"Posloucháme," frkl Atheos.
"Prostě Tommi chce, aby Jonne spal s Valem. A ten přijede už zejtra ráno. A Jonne se z toho potřebuje vykroutit, samozřejmě, protože-"
"Je zaregistrovanej s Wilďákem, jasně, my víme," kývl Antti.
"A Wilde je KDE?" dotázal se Tender.
"No, zcela očividně nadále v tahu!" poznamenal Atheos. "Ach jo, ten chlap je prostě kus vola!"
"Na tom se shodneme," souhlasil Kaide.
"Sakra, a jak Liimatainen myslí, že mu pomůžeme?" kousl se Atheos do rtu.
"Vy ne. JÁ," ušklíbl se Zacky.
"Fajn. Jak TY mu pomůžeš?" zeptal se Jay.
"Nemám tušení," pokrčil Zacky rameny. Chvíli jen zíral před sebe, načež si začal tiše zpívat. "Romeo and Juliet... Will run away tonight..."
"Co jsi to řekl?" zvedl Christus prudce hlavu.
"Že utečou," přeložil pohotově Nakki.
"O to mi nejde!" odsekl Christus. "Ale... Romeo a Julie! Pánové, já mám nápad!"
"No bezva," zamumlal Robin. "To jsme nahraný."
"Robínečku, budu se tvářit, že tohle jsem neslyšel," zavrčel Christus.
"Já ti to KLIDNĚ zopakuju."
"Víš, co ty bys potřeboval?"
"Jo. Ale to jaksi nejde, když jsou tu všichni ostatní..."
"My se milerádi vypaříme!" oznámil Zacky. "Ale potřebuju vědět, co tě napadlo!"
"Jo, jasně!" vyhrkl Christus a, k Robinově jisté nelibosti, se na gauči posadil. "Tak poslouchejte..."

Žádné komentáře:

Okomentovat