neděle 5. května 2013

Romeo and Juliet 20/31

Přivítejte první kapitolu Romea a Julie v novém termínu. Ode dneška se bude vyskytovat v pondělí a v pátek... ;)


Atheos zívl a zaklapl notebook.
"Tak. Je to. Napsal jsem VŠEM Wildovejm helsinskejm známejm, na který jsem si vzpomněl. Jestli je aspoň u jednoho z nich, ráno zjistí, že si nemá všímat jakejkoliv zpráv, protože Jonne žije, a že si ho má večer vyzvednout. A že nám má někomu zavolat na mobil. Laskavě."
"Teď zbejvá jen doufat, že je v Helsinkách," poznamenal Kaide. "Třeba místo toho dorazil do Oulu."
"Hele. Já tady mám bejt za cynickýho hajzlíka," frkl Atheos. "A jestli není v Helsinkách... tak jsme v háji. A nejspíš se to fakt otočí v Romea a Julii."
"Ty myslíš, že by se..." polkl Tender.
"Vzali se po JEDINYM dni," konstatoval Christus.
"Jestli tohle skončí katastrofou..." zavrčel Robin, "bude to jen tvoje vina, zlato."
"Počkej, JÁ nic-"
"A můj otřes mozku je podle tebe CO?"
"Ach, proboha," protočil Atheos panenky. "Oni skočili rovnou do manželství, ale vy exoti do manželství po dvaceti letech!"
"No DOVOL?!" vyhrkli Christus s Robinem dohromady.
"Jděte s tou svojí háklivostí k čertu," zívl Atheos. "Já si potřebuju jít lehnout. Mimochodem, Christusi, gratuluju. Jsi poslední člen Negative, co vydržel vzhůru. Tak, kde je moje deka?"
"Podle Zackyho v předsíni," odvětil Robin. "Ale asi nebudeš první Kometa, co to zalomí. Já jsem tak ospalej..."
"Tak jdi spinkat, zlatíčko," pošeptal mu Christus. "Atheos nám taky určitě donese deku..."
Atheos utrousil pár tichých nadávek a vyrazil do předsíně. Zrovna ve chvíli, kdy se skláněl k hromadě nově koupených dek, se dveře bytu otevřely a dovnitř vstoupil Zacky.
Atheos se napřímil a zvědavě se na zpěváka zadíval.
"Co že tak pozdě?" ušklíbl se. "Blondýnka nemohla pochopit, co má udělat?"
"Já vím, Atheosi, že si děláš prdel," vzdychl Zacky. "Ale jo, přesně tak."
"Aha. Jasně," kývl Atheos. "Takže v překladu... Jsme nahraný."
"On to zvládne. Budeme tomu věřit," řekl Zacky a pověsil si bundu na jediné volné místo na věšáku. "Našli jste Wilda?"
Atheos zavrtěl hlavou.
"Ale dal jsem vědět naprosto VŠEM. Takže nejpozdějc ráno se to dozví."
"No, jestli ne, budeme TEPRVE nahraný."
"Jo, a teprve to bude Romeo a Julie."
"ATHEOSI!" zaječel Zacky.
"Atheosi!" ozvalo se vzápětí z obývacího pokoje. "Kde je Robíkova deka?"
Atheos potlačil několik dalších sprostých nadávek, co se mu dralo na jazyk, popadl přikrývku a vydal se ji hodit po kytaristech.

Žádné komentáře:

Okomentovat