neděle 5. května 2013

Romeo and Juliet 22/31

Abyste neřekli, tak dnešní kapitola je poněkud delší. A možná i o fous zajímavější. XD


Kaide vešel zpátky do obývacího pokoje.
"Pánové, to byl Johannes Laitila," pronesl.
"Nech mě hádat. Jsme v hajzlu," řekl Atheos.
"Wilde byl v noci u něj. A ráno vypadnul dřív, než Johannes vstal. Takže dřív, než si Johannes přečetl ten mail a mohl mu říct, že je to celý jen léčka."
"Ale do prdele," zaklel Larry. "Ale pořád je tu šance, že Wilde prostě jen jede do Tampere, ne? Že na internet nekoukal."
"Jo. Až na to, že zpráva o Jonneho smrti byla na obrazovce Johannesova zapnutýho počítače," kousl se Kaide do rtu.
"JSME v hajzlu!" kývl Atheos. "Romeo a Julie, jen co je pravda. A já vím PŘESNĚ, kdo za to může!"
Christus se přikrčil před tím množstvím pohledů, co se na něj teď upíraly.
"Hele, ale není to tak DOCELA moje vina, ne?" polkl. "Chci říct... Tohle jsme nemohli vědět!"
"Což nic nemění na tom, že to byl TVŮJ blbej nápad," poznamenal Tender.
"Ale... Nemůžete na mě bejt naštvaný!" kuňkl Christus.
"Ne?" pozvedl Atheos obočí.
"Ne!" řekl rázně Robin a posadil se Christusovi na klín. "A předem vám říkám, že jestli mu někdo z vás bude chtít ublížit, musí jít přese mě!"
"Prosím?" vytřeštil Christus oči. "Ty kvůli mně zradíš svýho zpěváka?"
"Pro tebe já udělám cokoliv," usmál se Robin.
"Hele. Nechte toho!" okřikl je Zacky. "Nemusíme se hádat. Vyřešíme to."
"Jak?" otočil se na něj Antti. "Wildův novej má pravdu, jsme v hajzlu."
"Jsem ATHEOS, a už jsme spolu pili, sakra!" rozhorlil se Atheos.
"Jo, a to je ten problém," pokrčil Antti rameny.
"Hele! Máme tady jiný problémy!"
"Ano, Zacky," protočil Atheos panenky. "A ty víš, jak je vyřešit."
"Budeš se divit, ale... asi jo," kývl Zacky.
"No, tak se předveď," vyzval ho Nakki.
"Tak jo. Kdo z vás ví, jak zareagoval Romeo, když se dozvěděl, že Julie je mrtvá?" dotázal se Zacky.
"Sebral se a zdrhnul od Laitily, teď jsem to říkal!" přihlásil se Kaide.
"Ne Wilde," ušklíbl se Atheos. "ROMEO!"
"Já, já, já!" zamával Christus ve vzduchu rukou. "Koupil si jed, šel za ní do toho kostela a otrá...OTRÁVIL SE?!"
"Zůstaneme u toho kostela, ano?" řekl rychle Zacky.
"Liimatainen není v kostele," ozval se Jay.
"Ne, je v Tommiho rezidenci," zamyslel se Atheos. "Jasně, Nite. Ty doufáš, že se Wilde objeví. Že taky bude chtít umřít v políbení."
"Přesně tak," kývl Zacky.
"Ale co mys tím?" zamračil se Antti.
"Musíme bejt večer ve vile," řekl Atheos. "A zabránit mu v tom, aby se zabil."
"MY tam bejt nemůžeme, když dovolíš," ušklíbl se Tender.
"My ano," prohlásil Larry, který si právě připaloval cigaretu. "My... Negative. Nikomu nepřijde podezřelý, že se jdeme rozloučit s naším zpěvákem."
"Jenže Wilde těžko přijde dřív, než se zavře, že?" pozvedl Atheos obočí.
"Řekneme, že chceme bejt s Jonnem sami!" nadhodil Christus. "Vzdát mu tichou poctu, nebo tak něco."
"Jo, to by mohlo vyjít, když se kolem nebude moc ometat ochranka," olízl si Zacky rty. "Ale chce to záložní plán."
"Komety budou hlídat poblíž brány," řekl Kaide. "Jestli půjde tamtudy, jakože asi jo, když přes zeď ho nemá kdo přehodit, odchytneme ho."
"Komety až NA ROBINKA!" otočil se Christus na mladičkého kytaristu.
"Počkej, to teda ne. Mně už je docela dobře!" protestoval Robin.
"O tom TY nerozhoduješ," odsekl Christus.
"Promiň, ale kdo jinej by o tom měl rozhodovat, když ne já?" zamračil se Robin.
"Hele, Zacky..." otočil se Atheos od dohadující se dvojice. "A co když ti ten tvůj geniální plán nevyjde? Teda, já vím, Merkucio a Tybalt nám to přežili, ale... Co když Romeo s Julií ne?"
"No, mám ještě plán C," vzdychl Zacky. "Bude vyžadovat jisté oběti, ale... Snad to aspoň trochu pomůže."
"Počkej, jakej plán..." Atheos obrátil oči v sloup a obrátil se zpět na kytaristy. "Tybalte, zmlkni už. Merkucio jde s náma!"
Christus s Robinem na něj jen tiše zírali.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat