neděle 5. května 2013

Romeo and Juliet 31/31

Tak jo. Je chvíle po půlnoci a zrovna jsem, jak jsem ostatně (tak trochu) slíbila, dopřepsala tu poslední kapitolu Romea a Julie. Takže... je tady. Nastavená na šest ráno. Je trochu delší než je obvyklý, ale nepředpokládám, že by vám to mělo vadit. Tak snad se vám bude líbit.
Díky moc za všechny komentáře, co jste mi v průběhu zveřejňování věnovali. A předem díky i za případný komentáře k týhle kapitole.
Výjimečně neříkám, že brzo zas něco bude. Protože to nevím jistě. Ale nebojte. Já se vrátím...


O dva měsíce později, Tommiho zahrada
Jonne a Jani (momentálně užívající společné příjemní Tuovinen-Liimatainen) právě spojili své rty v něžném polibku, když se poblíž nich ozvalo tlumené žuchnutí.
"Aatamilo!" zařval Tommi. "Milionkrát jsem ti říkal, ať na ten zatracenej strom nelezeš! Nepotřebuju řešit zmrzačenýho basáka!"
"Liimatainene," zavrčela Laura. "Milionkrát jsem ti říkala, ať na ně NEŘVEŠ!"
"Promiň, zlato," kousl se Tommi do rtu. "Aatamilo, jsi zmrzačenej?"
Antti se vyškrábal na nohy a z dredů si vytáhl větvičku.
"Ne! Jsem v pohodě!" sdělil manažerovi. "A mám ten lítající talíř!"
"Super!" zajásal Jay a zvedl se z deky. "Tak můžem jít pokračovat. Nakki! Tendy, Kaide! Hej, a kde je Larry?"
"Nejspíš šel vysypat popelník. Zase," ušklíbl se Tender. "Zackouši, nechceš si s náma jít házet?"
"Co?" zvedl Zacky oči od knížky. "Ne, díky."
"Ale no tak, přece si nebudeš celý odpoledne číst!" frkl Kaide. "Co to vůbec je?"
"Obraz Doriana Graye."
"Jo, tu knížku mám rád..." ozval se Atheos.
"A ty si zaházet nechceš?" otočil se na dotyčného baskytaristu Nakki. "Netvrď mi, že tě baví válet se na lehátku uprostřed bazénu!"
"Nemohl bych bejt spokojenější. Mám tu pití," zasmál se Atheos a zvedl sklenici s koktejlem. "Jsem happy! Zkuste si nalákat kytaristy."
"Robíska s Christusem?" ošil se Tender. "No tak. To už si s náma spíš půjdou zaházet tamhle Tuotainenovi!"
"Tak HELE!" vykřikl Jann. "Víš, že nesnáším, když nám tak říkáš!"
"Jo, to vím moc dobře," zaculil se Tender.
"Ty zkurvenej ježatej-"
"Zlato. Nech ho," chytil Jonne svého zvedajícího se manžela za ruku. "Nestojím o to, aby mi tě zavřeli, když ho zabiješ."
"Myslím, že v útěku před zatčením už mám jistou praxi, takže by mě nenašli," zaculil se Jann.
"Nebudeš nikam utíkat!" varoval ho Jonne. "Jednou seš můj manžel, tak budeš tady se mnou a TEČKA!"
"No, fajn," vzdychl Jann. "Fajn, lásko. Budu s tebou. Miluju tě..."
"A já tebe, Jani," pohladil ho Jonne po vlasech. "Ty můj Romeo..."
"Moje nádherná, překrásná Julie," zamumlal Jann.
"Jsou tak sladký, že mě asi brzo rozbolej zuby," protočil Kaide panenky. "Horší než tamti dva."
Christus podezřívavě vzhlédl od své práce (kterou bylo POMALÉ mazání Robinových zad krémem na opalování) a zadíval se na klávesáka Neon Comets.
"Jestli máš problém, řekni to NAHLAS," zavrčel.
"Pánové. Nechci slyšet ŽÁDNÉ dohadování!"
"Ano, Lauro," pípl Kaide.
"A platí to PRO VŠECHNY!" dodala manažerka. "Nemám problém zařídit vám všem vyhazov!"
"Co spí s Tommim, život není sranda," povzdychl si Robin.
"PROSÍM?!"
"Nic, Lauro. Vůbec nic!"
"Už jsem se lekla."
Chvíli bylo ticho. Pak Antti pozvedl létající talíř.
"Tak kdo si teda jde zahrát?"
Atheos poklidně zavřel oči a nastavil tvář slunečním paprskům. Podle výkřiků usuzoval, že hra s létajícím talířem konečně začala. Zjevně nikdo z těch, kdo před chvílí protestovali, se nezapojil. Ovšem za chvíli se k nim přidal Larry, který se konečně vrátil s prázdným popelníkem. Tedy, když pomineme popel a nedopalek cigarety, kterou si zapálil ještě cestou od domu.
Atheos byl vážně spokojený a klidný. Skoro by až začal klimbat, tak zrelaxovaně se cítil.
A pak, zničehonic, se ozvalo mohutné šplouchnutí a přes baskytaristu se převalila menší vlna.
"Co to, kurva-" začal, když se jeho lehátko náhle převrátilo a Atheos se octl ve vodě.
"Neusínej!" zakřenil se na něj Antti Aatamila.
Atheos vyprskl vodu, kterou nabral do úst.
"Neusínal jsem!"
"Teď ani nezačneš," sdělil mu Antti a odplaval ke kraji bazénu.
Atheos zvedl oči v sloup. Sevřel skleničku, kterou při pádu sice nepustil, ale jejíž obsah byl už jaksi nevratně smíchaný s chlorovanou vodou, a vzdychl.
Vylezl z vody a vydal se k dekám, na kterých se rozvalovali ti nesportující. Mohl si vybrat kteroukoliv z volných. Ale on se zastavil nad tou, na které ležel Zacky Nite.
"Bude ti vadit, když u tebe uschnu?" zeptal se.
"Posluž si," mrkl Zacky. "Jen mi nenakapej na knížku, buď tak hodnej."
Atheos se opatrně rozvalil na deku.
"Džus!" ozval se hlas Villeho Liimatainena. "Nesu další pomerančovej džus!"
"Výborně," odvětil Tommi. "Nalij mi, buď tak laskav."
"Ano, pane."
Atheos otevřel chvíli zavřené oči. Čekal, že uvidí, jak Zacky zírá do knížky. Ale zpěvák se díval směrem k Jonnemu s Jannem, momentálně oběma naprosto ztraceným v polibku.
"Kam koukáš?" zeptal se Atheos.
"Ale..." zamrkal Zacky a přesunul pozornost na baskytaristu. "Jen si říkám, že na to, jakej to mohl bejt průser, to vlastně dopadlo... kurva dobře."
"Jo. Jo, to rozhodně," usmál se Atheos. "Jen tobě s Valem to... nevyšlo."
"Ani nemohlo," zavrtěl Zacky hlavou. "On je moc... úžasnej na to, aby patřil jen jednomu člověku. On prostě musí patřit VŠEM!"
"Uvědomuješ si, že zníš kapku šíleně, viď?" kousl se Atheos do rtu.
"Maličko," zasmál se Zacky a zaklapl knížku.
Atheos se zadíval na deku. Buď to udělá teď...
"No, kdyby se ti snad zastesklo po lidským kontaktu..." přejel jazykem nervózně po rtech. "Můžeme někdy někam zajít. Třeba na kafe..."
"Ale no tak," ušklíbl se Zacky. "Mám s tebou jít na rande? S hnusnym, cynickym hajzlíkem, co si myslí, že je se svejma moudrama vtipnej?"
"Co na to říct," pokrčil Atheos rameny. "Rodiče věděli, proč mě pojmenovat Henri..."
Zacky se zaculil. Zvedl ruku a pohladil Atheose po paži.
"Jo," zamumlal. "Půjdu moc rád..."
Měli rty jen pár milimetrů od sebe, když do Atheosovy hlavy zezadu narazil létející talíř.
Zhruba ve chvíli, kdy ječící Antti a nadávající Atheos potřetí obíhali vilu, se Jann s Jonnem nenápadně vypařili do své společné ložnice.

Žádné komentáře:

Okomentovat