neděle 5. května 2013

Romeo and Juliet 8/31

A dneska tu (k velké radosti NĚKTERÝCH osob) máme novou postavu...


Následujícího odpoledne
"No, a to byla zhruba ta chvíle, kdy mi došlo, že vlastně nevím, jak se dostanu zase ven. Přes tu zeď jsem neměl šanci přelízt sám, jenže přes večírek jsem taky jít nemohl..."
Jann utichl a několikrát potáhl ze své cigarety.
"Už ti někdo řekl, že jsi nehorázná drama queen?" pozvedl proti němu sedící pohledný brunet obočí.
"Dneska?" ušklíbl se Jann.
"Je mi to jasný," pokýval Zacky Nite, neboť právě on byl tím, s kým Jann teď u stolku v rohu venkovní zahrádky malé kavárny mluvil. "Fajn, tak jak jsi to nakonec vyřešil?"
"Obešel jsem dům. Nikde žádná ochranka. A prostě jsem se vypařil bránou. Jen tak," zasmál se Jann.
"Někdy by tě člověk zabil, věříš?" frkl Zacky.
"Ale prosím tě, zlato," poslal mu Jann vzdušný polibek. "Udělal bys pro mě cokoliv."
"A sakryš," kousl se Zacky do rtu. "Copak bys rád?"
"Už ti došlo, že na kafe tě nezvu jen tak?" přejel Jann prstem po okraji svého hrnku.
"To už jsem ti jasně zodpověděl tou otázkou, co bys rád."
"Zacky, ty pořád pracuješ na tý radnici?"
"Nelíbí se mi, kam míříš."
"Pořád můžeš oddávat?" naklonil Jann hlavu.
"Jo, můžu," kývl Zacky. "Ale Wilďáku..."
"Registrovaný partnerství..."
"Jo, taky, ale Wilďáku!" pokusil se Zacky o chabý odpor.
"Co?" pozvedl Jann obočí a cigaretu típl o dno popelníku.
"Nezdá se ti to kapku uspěchaný?" vzdychl Zacky. "Zamiloval ses před dvanácti hodinama, maximálně! A předtím se ti nikdy nelíbil a nikdy jsi o něj nejevil větší zájem, za čtyři roky!"
"Uvěříš mi, když řeknu, že mě k němu něco prostě neskutečně táhne?"
"No jo, ale táhnutí-"
"Nejsi rád, že už nefňukám po Vivim?" nadhodil Jann.
"Jen bych nerad za dva tejdny viděl pro změnu žádost o rozvod."
"Neboj. To se ani náhodou nestane," zvedl Jann hrdě hlavu. "Můj krásnej andělskej blonďáček by mi ani náhodou neublížil."
"Proboha, ty v tom vážně těžce lítáš, co?" zasmál se Zacky. "Ach, Wilďáku."
"Tak co?" zamrkal sladce Jann. "Pomůžeš mi?"
"Fajn. Kdy?"
"Co nejdřív to půjde, samozřejmě!"
"Tak počkej..." Zacky zvedl svůj batoh a našel diář. "Dneska ve tři?"
"Zacky," zaculil se Jann. "Za tohle tě budu milovat do konce života!"
Zacky, na rtech široký úsměv, zavrtěl hlavou.
"Kdepak. To si schovej pro toho svýho andílka..."

Žádné komentáře:

Okomentovat