neděle 31. března 2013

Negative na prknech 2 16/42

Hádky pokračují...

"Vážně bych toho Billyho zabil," povzdychl si Jonne s znuděně Larrymu pinkl míč.
"Souhlas. Kdyby jel ještě o minutu dýl, skoro určitě by se na sebe vrhli," kývl Larry a odpálil míč na Nakkiho.
"Jau! Markkulo!" zařval Nakki, kterého ona velká růžová koule, kterou si teď mezi sebou vyměňovali, zasáhla do hlavy.
"Nemáš zírat někam do blba," pokrčil Larry rameny.
"Nezírám do blba, zírám na dva blby," bránil se Nakki.
"Hodlají takhle sedět ještě dlouho?" zeptal se Jay, který se právě vrátil ze svého honu na odražený balon.
"Myslím, že jo," pokýval Jonne.
"Není na ně právě veselej pohled," zamumlal Ville.
Pro objasnění celé situace - poté, co se Negative přejedli v tradiční havajské restauraci, načež pod Billyho zodpovědným vedením celou hodinu a půl pochodovali po trase prohlídky největších pamětihodností města, rozhodli se své první pokusy na prknech uskutečnit raději až následujícího dne. Kdo by se taky nějak překotně hnal do téměř jistého umírání, které je čekalo v okamžiku, kdy se na surfy postaví? Po návratu k bungalovům Jonne, Ville, Larry, Nakki a Jay (ano, téměř všichni) popadli svůj nově zakoupený, zářivě růžový plážový míč a jali se hrát volejbal. Tento pokus po chvíli vzdali (konkrétně poté, co poznali, že v sestavě dva na tři se hraje skutečně mizerně) a volejbal vyměnili za obyčejné plážové pinkání. Christus a Antti se posadili na pláž, zády k sobě. V této pozici byli již dobré dvě hodiny.
"Musíme je nějak dát dohromady," oznámil Larry.
"Díky za informaci, génie," strčil do něj Nakki.
"Tohle říkáme už celý odpoledne!" dodal Jay.
"Oni dva si nezaslouží, aby byli tak nešťastní jako já," zamumlal Larry, oči upřené kamsi na širé moře. "Co by se stalo, kdybych teď skočil do vody a plaval za svojí Helenkou?"
"No, nejdřív by sis odřel břicho, protože skákat na mělčinu není právě nejlepší nápad. Ale pak bys skončil buď v Americe nebo v Africe," poplácal ho Jonne povzbudivě po rameni.
"Ale vždyť já do Afriky chci!" vykřikl Larry. "Do Český republiky! Za svojí láskou!"
"Larry, podívej. Já vím, že si tohle stejně nezapamatuješ, ale Česká republika je v Evropě, ne v Africe!" zařval Nakki.
"To je jedno!" vypjal Larry hrdinně hruď. "Přejdu celou Afriku a nakonec se dostanu do Evropy, do tý... tý... no, tý republiky..."
"Český," napoveděl mu trpělivě Jay.
"Jo, jasně, český!" nenechal se Larry zostudit. "A pak dorazím i k Helence, a..."
"A zjistím, že se odstěhovala," dokončil Nakki.
"Tohle od tebe bylo ošklivý," napomenul ho Christus. Všichni sebou trhli, neboť to bylo toho odpoledne poprvé, co promluvil.
"A to jako proč?" nechápal Antti. Všichni sebou znovu trhli.
"Co proč?" obořil se na něj Christus. "Vždyť oni se Larrymu posmívají za to, že by udělal cokoliv proto, aby mohl být se svojí láskou!"
"Ale uvědom si, jak je směšnej!" vykřikl Antti.
"Ty bys snad nepřeplaval oceán a nepřešel kontinent, abysme mohli bejt spolu?" vzlykl Christus.
"A proč bych to asi tak dělal?" štěkl Antti. "právě teď bych s radostí přeplaval oceán a přešel kontinent proto, abych se tě zbavil!"
"Tak ty takhle?!" vyjekl Christus. "Tohle si ještě vyřídíme, Antti Aatamilo! V noci v našem bungalovu spát nebudeš, je ti to jasný?! Pro mě za mě klidně už můžeš vyrazit přes ten svůj zkurvenej oceán!"
"To si piš, že to udělám!" zaječel Antti. "Protože já tě nemiluju, Kristianku! Nemiluju tě, slyšíš? NEMILUJU!"
"Budeš mi mít hodně za zlý, že ti tohle prostě nevěřím?" dotázal se provokativně Christus. "Já totiž vím, že jsem tvoje srdíčko, kocourku!"
"A dost! Já tady KONČÍM!" zaječel Antti a odkráčel do bungalovu. "Kluci, nemíním trávit JEDINOU noc s kýmkoli z vás!" zařval, když se vrátil s růžovou nafukovací matračkou pod paží. "A od tohoto okamžiku se OPĚT stávám heterosexuálem! Už nikdy nechci vidět jedinýho chlapa! Jste všichni stejný hajzlové!"
"Anttíku... ta matračka je moje," upozornil Christus.
"Ne! JÁ ti ji koupil, můžu si ji zase vzít k sobě!" hádal se Antti. "A pro dnešní noc je to moje postel!"
"Dobře... Jak... jak myslíš," popotáhl Christus. "Já... já si v tom případě asi půjdu lehnout..."
"Už v sedm večer?" zamrkal překvapeně Nakki.
"Vždyť máme domluveno, že Billy nás večer vezme do tradičního havajskýho baru!" dodal Jay.
"Jsem unavenej," zamumlal Christus a zabouchl za sebou dveře bungalovu.
"A ty, Antti?" otočil se Ville na basáka.
"Nemám náladu," zamručel Antti a lehl si na matračku. Sotva deset metrů od moře...

Žádné komentáře:

Okomentovat